Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento sled aktivit se aktualizuje automaticky

  1. Poslední hodinu
  2. kolík

    Nové stanice

    Vodafone,určitě HD vysílat nebude to radši nic!🙃
  3. Dnes
  4. Pavel m

    Nové stanice

    tak na programech ARD a ZDF v SD verzi se objevuje informace o ukončení vysílání k 7.1 2025 vždycky jednou za čas.Proběhne lišta ,že pokračují v HD verzi mají se přeladit . Die ARD beendet am 07. Januar 2025 die SD-Ausstrahlung ihrer Programme. Bitte steigen Sie frühzeitig auf HD-Empfang um. Mehr Informationen auf VTX-Tafel 499
  5. Včera
  6. @Ondra - VodafoneMoc děkuji, bude fajn neplatit stejnou službu 2 x 🙂. Jinak fandím Vodafone, momentálně mi funguje vše a děkuji, fandím Vodafone a technologii DVB-C, kterou považuji za nevyužitý potenciál a výhodou na trhu 🙂 @GociAd výpadky - Já srovnávám technologie a ano, mám i výpadky ve Vodafone. Nicméně musím říci, že u internetu i TV minimální. Jsem v Praze - u internetu překryvem wifi od sousedů - tohle si hlídám v Praze denně a nevěřil bych, že klesnu překryvem wifi z 250 na 0 celá něco 🙂 U TV - se zprovozněním 5G jsem si k DVB-C musel pořídit zesilovač - vyřešil mi rušení 5G a přidal kabel pro dvb-t a hbbtv do televize. Zesilovač z Alzy mi tak vyřešil problémy s rušením DVB-C signálu od Vodafone. 5G nerozumím, ale prý ruší DVB-C. Možná někdo přidá další zkušenost. 🙂
  7. Mně osobně chybí Premier sporty. Mužský tenis budu určitě někde doplácet.
  8. teoreticky by mohl Vodafone dát Prime Video to stojí 79 Kč/měsíčně a ještě by VDF ušetřil
  9. @dad18Ten už běží dávno. 🙂
  10. také myslím že nic nebude a nebo to nebude kvalitní náhrada
  11. Můj tip- nic 😁
  12. Dáme tipovací soutěž? 🙂 Můj tip - National Geographic Wild.
  13. Už se ví něco nového prosím? Za necelý měsíc služba končí 😮
  14. @GociSchvaluje se první příspěvek, je to jedna z dalších ochran proti spamu. Protože nikdo není placený za to, aby to tu non-stop monitoroval. To jen na vysvětlenou.
  15. Goci

    Storno ukončení služeb

    Dobrý den, Vodafone CZ a.s. již nikdy! Už pul roku řeším sice krátkodobé, ale za to neustálé výpadky TV a INT a děsnou stabilitu signálu. Vyslali technika - proměřil, vyměnil všechny konektory, nic nezjistil a vše prý O.K. … naštěstí byl velice ochotný a snaživý. Mnou zasílané požadavky na sjednání nápravy a neustálé reklamace fungování sjednaných a placených služeb, opakovaně týdenní zasílání “hlášení” výpadků TV … a nic se stejně za půl roku nezměnilo, ale všechny mé požadavky a reklamace ve fináli evidují jako kladně vyřízeny a vše “asi” funguje správně… No a teď tady vidím, že si příspěvky ještě cenzurují a schvalují nějakým “moderátorem” TVL, kam se to ten svět “služeb” žene… asi mají dostatek zákazníků a nepotřebují si udržet ty dlouhodobé … zlaté UPC … VDFN místo, dle historického hesla “kupředu, zpátky ni krok”, jde cestou “kašleme na zákazníka” … však mu nabídneme větší balíček služeb … , i když TV a INT stejně nefunguje jak má ;-(… S VDFN končím a jdu jinam … X-krát jsem do VDFN psal, že opravdu nemám zájem a nechci nic navíc než to, aby mi na 100% fungovalo to, za co si platím. Bohužel … nefunguje do dnes. Chtělo by to asi novou strategii a péči VDFN vs. zákazník… Tak věřím, že tento příspěvek v politice VDFN asi neprojde a bude smazán … Naštěstí je spousta dalších možností jak se podělit na soc. sítích se “zážitky” s Vodafone CZ a.s. pro ostatní …
  16. V ceníku je toto
  17. tomus

    Storno ukončení služeb

    220 Kč je standardní cena za Základní balíček s Prima +, bez internetu to stojí 390 Kč, Nicméně teď jsem se díval na web Vodafonu a mají ho tam v akci za 199 Kč https://www.vodafone.cz/televize/vodafone-tv-plus/
  18. mě by zajímalo ,kolik stojí Vodafone TV + .Protože jsem dnes dostal nabídku za 220 kč ,nemělo to být trošku méně s internetem .
  19. Ondra - Vodafone

    Nové stanice

    U TV Noe došlo k tomu, že jsme dostali informaci o změně distribuce (ukončení satelitního zdroje) pozdě, takže jsme to v prosinci už nemohli dořešit. Kolegové se na to podívají v následujících dnech a zřejmě dojde k překlopení do HD pro internetový TV přenos (web prohlížeč, aplikace apod.).
  20. @Michal KourekU té nově zřízené "kabelové" Vodafone TV budete mít jak nový kód k Maxu, tak i k Prima+. Stejně jako u Maxu může chvíli trvat, než se kód objeví (obvykle to je do 2 dnů). Podrobné informace najdete na https://www.vodafone.cz/pece/televize/tv-doplnkove-sluzby/vodafone-tv-primaplus/. Předám informace kolegyni, která řeší váš e-mail, abyste případně ještě dořešili nadbytečnou TV.
  21. @Ondra - VodafoneJe tomu tak, stačilo, kdyby mi podávali lidé na call centru správné informace, Momentálně mám pro změnu televizi v produktech dvakrát. U jedné připojený MAX a u druhé připojené PRIMA+. Budu čekat, že se někdo z VDF ozve a budeme pokračovat @sodekcz"děkuji za podporu"....krůček po krůčku k nápravě. Krásný nový rok.
  22. @Michal KourekDobrý den, Michale, pokud jsem to dobře pochopil, tak vám dnes znovu zřizujeme kabelovou TV. To znamená, že poté, co vám technik dodá set-top box(y) pro nově zřízenou kabelovou TV (u které došlo k nechtěnému zrušení), tak budete mít zcela nové číslo služby pro Vodafone TV. A k ní pak získáte nový předplatitelský kód pro sledování Maxu. Ten se v Můj Vodafone objeví nejpozději během pár dnů po aktivaci. Návod pro uplatnění kódu pak najdete na https://www.vodafone.cz/pece/televize/tv-doplnkove-sluzby/vodafone-tv-hbo/.
  23. Celé je to bizár. Teď nechci hodnotit, zda je zrovna tenhle konkrétní případ vina VF nebo @Michal Kourek. Vydrž, nechej doběhnout jednotlivé kroky, stejně ti nic jiného nezbývá. Postupuj na základě dílčích výsledků dál a dál, pokud na to máš nervy. Nakonec to nějak, byť s mírnými ztrátami, nějak dopadne. Ono bez té "bedny" prostě člověk nějak chvíli přežije 🙂 VF je moloch, není zcela userfriendly, (to se mi soukromě potvrdilo několikrát). Mají natolik přebujelou závislost na vlastních IT systémech a neschopných operátorech v první instanci, že vyřešit něco pro mladého ale "méně bystrého" člověka, nebo seniora, který sice služby má ale on-line světu a svému zákaznickému účtu přestává rozumět a je na jednání v prodejně závislý, nebo něco, co se jen trochu vymyká jejich nalinkované situaci, je téměř nemožné. Nečekejte zázraky ani příliš přístupu po lidské stránce. Ani zákaznická linka, nebo prodejna vám nepomůže (taky na základě osobní zkušenosti) a vy potom sedíte dvě hodiny u počítače před zákaznickým účtem zemřelého účastníka a nedokážete převést služby na pozůstalého, ani rozběhnout zákaznický účet toho pozůstalého, přestože vás všude ujišťují, že už všechno v systému funguje a "mělo by to jít" jít, ale konkrétní kroky z nikoho nevyrazíte jen proto, že všechno visí na jedné drobnosti, se kterou právě ty z nejchytřejších VF systémů nepočítají. Ale nechci jen kafrat. Za mě osobně, můj vlastní účet a moje problémy, asi jsem měl štěstí. VF mi vyšel vždycky vstříc a naše jednání, technická i administrativní vždycky aspoň nějak dopadla ke vzájemné spokojenosti.
  24. Poslední týden
  25. @TechnikusTak to už je hodně jednotlivců, hodně sw systémů, hodně procesů. Osobně jako fanoušek Vodafone myslím, že to už je moc i na Vodafone. Zkušenost, předchozí UPC, jsem tohle nemusel řešit a pokud ano, bylo v hodinách napraveno 🙂 @Marek-26Služby běží, jen ne správně a už mnoho dní 🙂 @Technikus Jo a pro zajímavost, tyhle zmatky řeším už od 25.11, děkuji Vám, že jsem si to dohledal. 🙂
  26. Obávám se, že na chybu jednotlivce lze narazit naprosto kdekoliv. V obchodě, na silnicích, v letadle, v nemocnici apod.
  27. @TechnikusVodafone nemůže snad ani měřit SLA, když svátky a dokonce i pracovní dny (třeba dnešek) považuje za nepracovní dny, retenční se neozvalo. Osobně u mého problému vidím spíše it procesní problém, pokud se od 19.12. ujišťuji, že mi služby běží po chybném zrušení Vodafone ok a kvůli chybě Vodafone se ujišťuji, že je to čím dál větší průšvih. Zítra má proběhnout nesmyslná výměna stejných dvb-c boxů za úplně stejné dvb-c boxy a budu pokračovat za zoufalý návrat Max, který jsem si před chvílí předplatil jinde. Vodafone mám rád, ale tohle je nějak mimo i se zkušeností u konkurence? Držím palce všem 🙂 , krásný rok 2025.
  28. Jestli došlo k odpojení služby, bude třeba udělat znovu registraci pomocí nového kódu, který se objevuje a Můj Vodafone se zpožděním myslím.
  29. Technikus

    Nové stanice

    Ne že by byl program TV Noe zrovna můj šálek kávy, ale ... Proč se na webu chlubí Noe HD, ale třeba přes webové sledování je to rozsypaný čaj? Proč nelze aplikovat změny hned a všude? Tedy vysílat v HD na všech typech vysílání, přes které lze přehrávat Vodafone TV programy?
  1. Nahrát více aktivit
×
×
  • Vytvořit...