Přejít na obsah

Žebříček nejlepších uživatelů

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou od 18.12.2024 ve všech oblastech

  1. Díky za pomoc všem na vaší techlince! Diagnostika potvrdila poruchu na lince, mezitím stačil ještě umřít starý exUPC modem, takže sem dnes ráno vyfasoval nový VS6 a dokonce i s navýšením rychlosti. Technik vyměnil "zásuvku" a vše jede naprosto skvěle. 🙂
    5 bodů
  2. Tak jsem asi po 25ti letech odřízl kabel 😂 Přešel jsem na optiku T-Mobile 1000/1000 za 199 + 50 modem Sagemcom 2,5g port, v reálu po drátu 940/940 ping 3ms, po wifi 770/770 ping 5ms a doporučuju to každému, kdo má tu možnost. Internet jede nebe a dudy, ping třetinový, modem je v pohodě, ne jak ty krámy od Vodafonu, možnost hodit do bridge za 0, pevná IPV4 adresa v ceně a přístup T-M oproti Vodafonu, tak jak bych si asi představoval Ovšem musím se podělit o to, jak se Vodafone na rozloučenou vyznamenal 😆 Portace proběhla přes OKU, včera zapojeno, dnes odpojen Vodafone, potud v pořádku. Ráno pípla SMS o změně služeb a koukám, že krom zaparkovaného čísla na Nulový tarif tam není nic. Kabrňáci z Vodafonu jaksi odpojili i kabelovou televizi, což bylo ve smlouvě jasně uvedeno, že se převádí pouze internet! 😆 No nic CA moduly a Compal jdou do koše, ovšem ta úleva... k nezaplacení! 😅 Po KabelPlus (cca 1994), přes UPC se to podařilo po migraci Vodafonu absolutně domrvit, gratulace! Takže Vodafone nikdy více! Mějte se tu a zdrhejte, jinak přeju pevné nervy.
    2 body
  3. Dobré odpoledne, k přesunům několika TV stanic dojde až před koncem ledna, máte pravdu, na našich stránkách se objevil článek, podle kterého to vypadalo, že už ke změnám došlo, kolegy jsem na to upozornil.
    2 body
  4. @Technikusvšechno v pořádku, oba OFDM kanály jsou naladěný (u koho ještě neproběhla modernizace bude tam mít jen jeden) a úroveň signálu a jeho kvalita taky v pohodě.
    2 body
  5. @Anna SedláčkováPěkné dopoledne, jsem moc ráda, že jste s kolegyní dořešila vše k vaší spokojenosti 🙂 Kolegyni i jejím nadřízeným jsem vaší pochvalu předala. Moc si vážím vašeho času.
    2 body
  6. Výpadek tam byl již evidován v 8 hodin ráno
    2 body
  7. Asi máte na mysli set-top box předpokládám protože modem dálkový ovladač určitě nemá, Teď si uvědomuji že včera a dnes moji rodiče řešili stejný problém u základního Vodafone boxu, pomohlo chvilkové odpojení boxu od elektrického napájení. Budu se muset na to ještě pořádně podívat jestli se opravdu nejedná o nějakou novou chybu, nebo je to je náhoda.
    2 body
  8. @TechnikusUrčitě chceme, aby to bylo všude stejné, ale konkrétní termín, kdy to tak bude, neznám.
    2 body
  9. Začátkem roku se změny ve Vodafone TV týkají jen EPG pozic u vybraných TV stanic. Mrkněte se s námi na to, které program najdete nově jinde. DVTV Extra naladíte na pozici 17 Barrandov TV přesídlila na pozici 21 Slovenský první program neboli Jednotka (oficiálne STVR1) je nově k dispozici na pozici 221 Seriálové programy AXN White a AXN Blackhledejte na pozicích na 222 respektive 223 Na uvolněné pozice připravujeme hned několik novinek. Vše důležité se dozvíte na konci ledna. https://www.vodafone.cz/televizni-tipy/novinky/programove-zmeny-ve-vodafone-tv/ Nový rok bude na Vodafone 100 ve znamení Nova Sport 6
    2 body
  10. případně jde posunout splatnost faktury v aplikaci a na webové samoobsluze o 6 dní. Nestíhám zaplatit Vyúčtování včas. Co dělat? Posuňte si zdarma datum blokace služeb - v samoobsluze Můj Vodafone vám nabídku zobrazíme na hlavní stránce nebo v sekci Účet - Stav účtu. Tuto možnost zde uvidíte, pokud splňujete podmínky a máte dobrou platební historii (vystavená alespoň 3 Vyúčtování, z toho první 2 včas uhrazená). Požádejte o pomoc chatbota TOBiho - napište TOBimu, že si přejete posunout splatnost (nebo podobný text), náš chatbot vás pak navede, jak vše zařídit. Podmínky pro využití platí stejné jako u posunutí data blokace přes Můj Vodafone. Zavolejte nám zdarma na 800 77 11 77 - pokud to bude možné, můžeme se domluvit na posunutí data blokace, za kterou účtujeme poplatek v souladu s platným Ceníkem služeb. Datum blokace lze posunout, když máte Vyúčtování alespoň 2 dny po splatnosti. https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/platba-vyuctovani/nestihate-zaplatit-vyuctovani/ pokud je potřeba delší posunutí splatnosti : Posunutí data blokace/Pozdržení vymáhacího procesu 59 Kč s DPH (48,76 Kč bez DPH) dle ceníku @ssusoreny
    2 body
  11. @Pavel mpokud je otazka "proc prechazeji od Ethernetu/PON (Openrech) na kabelovku (Virgin)", bude odpoved znit asi "nabidli lepsi cenu nebo balicek sluzeb". Pokud se ptate "proc tam je ten konvertor z optiky na koax", odpoved je: protoze Virgin provozuje RFoG, tedy "radiove vlny po optice". Optika je jen prenosove medium, muzete na nem provozovat ruzne protokoly. RFoG je na posledni mili mozna i lepsi nez koax, protoze nenachyta tolik ruseni cestou. Ale koncove routery a televize/set-top boxy na RFoG nejsou, takze se ten signal nejdriv musi zkonvertovat zpatky do medi. (Mimochodem na druhe strane te optiky, nekde v central officu operatora, budou podobne prevodniky, jen "naopak". Mozna uz budou soucasti CMTS.)
    2 body
  12. @jirispalenskyPěkné dopoledne, kontaktujte prosím technickou podporu přímo od zařízení na lince 800 77 00 77 přes volbu v menu 2. Kolegové mají nástroje k provedení diagnostiky připojení a mohou tedy celou situaci prověřit. Díky za spolupráci.
    2 body
  13. Dobrý den, na WiFi 5 (to je to, co Compal umí) dost slušná rychlost. Každopádně modemy Arris s WiFi 6 už jsou. Tady na fóru se nedá nic konkrétního se službami vyřešit. Zavolejte do Vodafone, že chcete naplánovat výměnu modemu a změnit služby, jak bylo přislíbeno (buďte co nejvíce konkrétní, co a kdy bylo slíbeno). Každopádně Compal je jen EuroDOCSIS 3.0 modem, neumí využívat nové frekvence a DOCSIS 3.1 OFDM/A pásma.
    2 body
  14. @duse14To není přesné. CA moduly vracet nemusíte a stejně tak nemusíte platit za modem, pouze je nezbytné ho mít i v případě, že máte pouze kabelovou TV (jak už tu padlo, bude po výměně za 0 Kč). Pokud chcete využívat tzv. kombinovanou nabídku, tedy zvýhodněnou cenu za Vodafone TV k pevnému internetu, můžete mít buď kabelovou TV (DVB-C) a kabelový internet, nebo můžete mít příjem TV přes internet a k tomu optiku. Variantu, na kterou jste se ptal, běžně nenabízíme, technicky to sice udělat jde (popsali jsme výše), ale nese to s sebou mimo jiné to, že pak máte 2 zcela oddělené služby a každou tedy za její základní cenu. Výběr je pak na vašem uvážení.
    1 bod
  15. @retrontak se občas stav tady na forum, abys mohl nas|rat ty z nás, kteří optiku v domě nemají a jen tak mít nebudou 🤨 Stěhovat se kvůli netu nebudu. 😉
    1 bod
  16. Pěkný den, můžete vyzkoušet zapojit box do modemu k optice. Garantujeme však fungování jen s tím kabelovým. Kdyby něco nefungovalo, pak je potřeba to zkoušet s tím kabelovým. Viz. moje předchozí vyjádření...
    1 bod
  17. Vodafone TV přes DVB-C ke službě dává vždy i modem - k tomu aby fungovaly nahrávky a zpětné shlédnutí. Většinou se dává k tomu modemu "tarif" který neumí nic jiného než jen komunikovat s Vodafone set top boxem. Občas ale při migraci z UPC na Vodafone dali Internet 50/3 Mbps zdarma a jde to využívat i jako běžný internet. Na faktuře to je přímo jako Internet 50/3 299 kč a pod tím trvalá sleva -299 Kč. Výhoda modemu je, že sledování TV nezatěžuje primární internetovou přípojku.
    1 bod
  18. ale no registrace se u optického internetu někdy objeví https://techforum.cz/_files/cs/internet/Zyxel-VMG8623-T50B/je-vyzadovana-registrace.pdf
    1 bod
  19. V aplikaci na Android TV zvuk také nejede a v aplikaci na mobilu s androidem ČT24 nejede vůbec, vyhodí to chybu MV1831, v DVB-C přes CA modul zvuk funguje.
    1 bod
  20. Tak já ho pro tebe zapnu, ale zas se mi nechce odpovídat.😀 Na boxu to hraje, v prohlížeči na pc bez zvuku.
    1 bod
  21. @motorarZaregistruje MAC/SN do systému. @TechnikusOd zavedení samoinstalací to takto je. U výměny zařízení u aktivní služby na to má 5 minut, zároveň se zřízením služby musí do rozvodnice a následně zkontrolovat, že je na zásuvce signál a na to má 15 minut.
    1 bod
  22. dnes změna textu : Aktuálně evidujeme potíže se zapínáním některých Vodafone TV boxů. Na odstranění závady ve většině případů pomůže vypnutí zařízení z el. sítě a jeho následné zapojení zpět. Za způsobené komplikace se omlouváme a děkujeme za pochopení. V případě, že se Vodafone TV box nepodaří restartovat odpojením od elektřiny, postupujte následujícím způsobem, který uvede Vodafone TV box do továrního nastavení: 1. Odpojte ethernetový kabel z Vodafone boxu (kabel propojující set-top box s modemem). 2. Odpojte Vodafone box z elektrické zásuvky vytažením napájecího kabelu (Vodafone box zhasne). 3. Stiskněte na zadním panelu Vodafone boxu tlačítko RESET a stále jej držte. 4. Zapojte Vodafone box zpět do elektřiny. 5. Na televizi se po chvíli objeví černobílé Vodafone logo, které po chvíli zmizí. Zanedlouho se objeví toto logo podruhé a až poté pusťte prosím tlačítko RESET (viz krok 3). 6. Připojte zpět ethernetový kabel do Vodafone boxu (viz krok 1.).
    1 bod
  23. Tak potvrzuji, u mě už také funguje. Ještě minulý týden to nešlo.
    1 bod
  24. Jiz je to OK, alespon pro me, vypada to ze fosshub.com chybu opravil.
    1 bod
  25. @pracovnivykaz123Pěkný den, asi myslíte DvojSIMku, že? To znamená, že k jednomu číslu máte od nás 2 stejné SIM karty... V tomto případě je nutné, abyste měl v jednu chvíli zapnutou jen jednu SIM kartu (resp. jeden telefon). Když budete mít zapnuté dva telefony naráz, nebude vám číslo správně fungovat. Další věcí je, zda máte správně nastavené VoLTE, to můžeme zkontrolovat, když nám napíšete přes https://tam.je/forum, nicméně zejména bych se zaměřil na to, zda se vám nestává, že máte zapnuté oba telefony najednou. To by mohlo způsobovat tyto potíže...
    1 bod
  26. Ono tam je víc takových vychytávek. Třeba https://www.vodafone.cz/televizni-tipy/sport/nejlepsi-sportovni-prenosy-na-vodafone-tv/ A logo PREMIER SPORT , který byl už před půl rokem vyřazen.
    1 bod
  27. Jo jenomže u tebe už je síť po modernizaci a má tím pádem větší kapacitu, zatímco u Vláska ještě k modernizaci nedošlo když byla u něj nabízená rychlost jen 1000/60 Mbit.
    1 bod
  28. @StevekjPěkný den, jak už tu zaznělo, u nahrávek a zpětného sledování máme 15minutovou rezervu, takže naprostou většinu zpoždění oproti TV programu tím pokryjeme. Bohužel pokud TV stanice výrazně nedodržuje program, tak pak už nahrávka sedět nebude. Šlo tedy o situaci, kdy stanice výrazně přetahovala?
    1 bod
  29. Ano, pokud je na modemu stále zapnuty wifi, tak není přepnuty modem do bridge mode @HuberoKororo
    1 bod
  30. Psalo se tady že Základní balíček bez Prima + může získat zákazník který přechází ze starých TV balíčků na ty nové, ale nový zákazník už tuto možnost nemá.
    1 bod
  31. Nevím, jak moc je ten obrázek vypovídající. Spíše bych čekal něco takového https://www.verivox.de/internet/nachrichten/vodafone-zeigt-neuen-router-mit-wi-fi-7-als-nachfolger-der-vodafone-station-1120721/ Celý obrázek: https://static.verivox.de/bilder/vodafone-ultra-hub-7-8774-0-0.jpg?updated=1715719844 A jestli se objeví v DE, dá se čekat, že s nějakým zpožděním se dostane i k nám.
    1 bod
  32. Předpokládám, že snad jednou a pokud ano, tak snad omylem. Pokud opakovaně, může jít i o vadu routeru apod.
    1 bod
  33. v můj Vodafone máte i možnost diagnostiky modemu, restart a reset
    1 bod
  34. U TV Noe došlo k tomu, že jsme dostali informaci o změně distribuce (ukončení satelitního zdroje) pozdě, takže jsme to v prosinci už nemohli dořešit. Kolegové se na to podívají v následujících dnech a zřejmě dojde k překlopení do HD pro internetový TV přenos (web prohlížeč, aplikace apod.).
    1 bod
  35. @Michal KourekU té nově zřízené "kabelové" Vodafone TV budete mít jak nový kód k Maxu, tak i k Prima+. Stejně jako u Maxu může chvíli trvat, než se kód objeví (obvykle to je do 2 dnů). Podrobné informace najdete na https://www.vodafone.cz/pece/televize/tv-doplnkove-sluzby/vodafone-tv-primaplus/. Předám informace kolegyni, která řeší váš e-mail, abyste případně ještě dořešili nadbytečnou TV.
    1 bod
  36. Ano, ale to je o tom, že naši vlastní Vodafone TV aplikaci nahráváme do toho vybraného aplikačního obchodu ke stažení a používání. Tam tedy máme vliv na její funkčnost a vývoj. Nemůžeme ale garantovat to, jestli aplikace jiných vývojářů budou fungovat na jakémkoliv zařízení s Androidem, i když jde o námi dodávaný set-top box. To je věcí těch konkrétních vývojářů, Vodafone na to nemá vliv.
    1 bod
  37. @Martin PoštaPěkný den, Martine, pokud máte tu možnost, zkuste SIMku také v jiném telefonu, tím ověříte, jestli je chyba v zařízení, nebo v SIM kartě či na síti. Pokud by to bylo v jiném telefonu v pořádku, tak je závada v původním telefonu. Pokud by to stejné probíhalo i s jiným mobilem, ozvěte se nám prosím například na 800770077.
    1 bod
  38. Ano, tímto způsobem se provádí reset modemu do továrního nastavení, který už jsem zde doporučoval. Nedávno si tu stěžoval jeden uživatel na stejný problém a tovární reset mu pomohl.
    1 bod
  39. Jak píšu, hodně štěstí. Jen berte na vědomí, VF je moloch, věci řeší postupně X lidí, občas každý trochu jinak, sem tam operátoři přímo neoplývají ochotou, ti nejníž ani nemají možnost přidělit nějaké bonusy, než se něco narovná, tak to trvá. Taky mám dnes zásek, ale patří do jiné sféry, nic si z toho nedělejte.
    1 bod
  40. Tak hodně štěstí při nápravě. Někdy se občas věci vyvinou jinak, než si člověk představuje. Tak to prostě je. Dovedu si představit rodiče, ty by z toho v jejich věku, kdyby neměli "bednu", kleplo.
    1 bod
  41. jak tě jednou odpojí .Tak už ty boxy a ani CA Modul nejdou navest znova na smlouvu.Vím o če m mluvím ,měl jsem to samé .Musí přijet technik ,je to nelogické ale je to tak.Bohužel nejrychlejší řešení je ta IPTV televize.
    1 bod
  42. Ten počet různých chyb je způsobený i tím, že není jen serverová strana, ale i klientská, a co platforma, to jiný klient s jinými vlastnostmi a jinými chybami. Udržovat tohle musí být peklo - a myslím, že ten chudák, co to má na hrbu (víc jich není, to mi nikdo nenamluví), toho má plný kecky.
    1 bod
  43. asi nějaký technický problém najednou se všechno vrátilo i ten 1 Gb/s Internet Premium Lite.
    1 bod
  44. Asi bych oddělal to číslo smlouvy. Já to mám stejně
    1 bod
  45. @ost-plus@seznam.cz staré tarfiy viz screen
    1 bod
  46. VOP to zcela jistě odporuje. Dříve byla ve VOP krásná pokuta 10 tisíc za to. Takže, nevymýšlet kraviny a objednat druhý internet.
    1 bod
  47. Ano. Pozor ovsem na 6in4 tunely (hurricane electric), ty s poslednim firmwarem Compalu v rezimu "IPv4 v bridgi" jedou krasnych 10 Mbps (downgrade z drivejsich 20 Mbps). Jo, uplne vypnout firewall v Compalu, za Compal v rezimu "IPv6 router" dat vlastni router a povolit si to tam. Compal umi prefix subdelegation, druhy router v rade dostane /60 (pravda, obcas se to podela a pomuze az factory reset Compalu, ale obvykle to funguje). Vodafone station subdelegaci v rezimu IPv6 neumi. Bridge mod s IPv6 skutecne na Compalu nejde.
    1 bod
  48. @Puppy2022Pěkné odpoledne, tady nemáme přístup k zákaznickým účtům, abychom mohli ověřit přímo vaše zařízení i služby. Veškeré výpadky, které se týkají kabelových služeb uvádíme na stránkách https://www.vodafone.cz/vypadky/. Pokud by zde výpadek nebyl uvedený a sledoval byste potíže se službami, je dobré nás kontaktovat telefonicky na lince 800 77 77 31 nebo 800 77 00 77, aby vše mohl s vámi operátor zkontrolovat.
    1 bod
  49. @Tube Nechci zase začít rozsáhlý offtopic, ale Myslím si, že riziko poškození zdroje je asi celkem malé, jelikož např. mnozí každý den vypojují a zapojují nabíječky na mobil, a taky se nic ( z pravidla 😄 ) neděje. A jelikož PSU k routerům jsou asi v dnešní době spíš univerzální od 3. stran pro mnoho různých použití, tak lze vyloučit, že by nabíječka mobilu byla konstruována na vypojování a zapojování, a PSU routeru ne. Je ovšem otázka, jak je na tom HW v samotném routeru. Ale co já vím, jsem spíš silnoproudař. " Nevím jak současné modely, ale Cisco a UBEE to po čase odpálilo, minimálně zdroje. " ... Marek26 a nebo přímo vy "Akorat se tim odrovna zdroj a modemu to taky neprospeje" ... Tube
    1 bod
  50. @Drakotrak Pěkný den, pokud jde o adresu, kterou máte v profilu, tak jde o Pevný internet Kabel, takže v tomto případě by se vás týkal modem Vodafone Station. Ještě posílám výtah z odkazované stránky k tomu, co nejvíc ovlivňuje to, zda dosáhnete na gigabitovou rychlost. Doporučené minimální softwarové a hardwarové vybavení: kvalitní síťový kabel síťová karta s podporou 1 Gbit/s aktualizovaný operační systém a používaný prohlížeč (software) doporučujeme alespoň 5th generation Intel(R) Core(TM) i7-5500U Dual Core Processor nebo ekvivalentní a velikost paměti RAM 8 GB a více Při objednání služby vám doporučujeme využít odbornou instalaci od našeho technika, který nejen zapojí nový modem, ale připojení vám také nastaví na vašem zařízení a postará se o to, abyste měli vše nastavené a připravené na připojení nejvyšší možnou rychlostí. Instalace vychází na 404 Kč. Na rychlost připojení mají vliv další aplikace spuštěné na počítači, antivirové programy a firewall. I když naše přípojka poběží plnou rychlostí, váš počítač může občas „nestíhat“ a využít pouze část dostupné rychlosti. Hlavní výhodou gigabitového pevného internetu je vysoká kapacita vaší přípojky. Připojení můžete naplno využívat na různých zařízeních (notebooky, mobily, hrací konzole, chytré TV apod.), která se díky vysoké rychlosti prakticky nebudou ovlivňovat. Nemusíte se tak bát toho, že při spuštění videokonference na notebooku vám přestane fungovat chytrá TV apod. Pokud se připojujete přes Wi-Fi, má největší vliv na rychlost připojení rušení Wi-Fi sítě (překážkami na trase nebo ostatními bezdrátovými sítěmi ve vašem okolí) a vlastnosti vašeho zařízení, které nemusí podporovat nejmodernější standardy Wi-Fi. Pro měření rychlosti internetu proto nedoporučujeme připojení přes Wi-Fi síť, aby výsledek nebyl zkreslený. Nejvyšších rychlostí dosáhnete při využití 5GHz Wi-Fi sítě při přímé viditelnosti na modem a na krátkou vzdálenost. S ohledem na limity bezdrátových sítí je však potřeba počítat s tím, že naměřená rychlost může být nižší než při připojení síťovým kabelem.
    1 bod
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+01:00
×
×
  • Vytvořit...