@David - UPC Děkuju! Vím, že za to UPC nemůže. Ale čím více tlaku na provozovatele jednotlivých stanic bude, tím větší naděje, že brzy dojde k nápravě. Velká část provozovatelů se už konečně o náš trh docela stará a bere ho relativně vážně. Pozoruji u mnoha z nich v posledních pár letech značné zlepšení, ale je tu stále pár výjimek - jmenovitě třeba ještě přislíbené české verze Nat Geo HD a AXN HD. Já věřím, že Turner dodrží slovo a na Cartoonu zapracuje. Přesto by ale bylo dobré jim to připomenout a zjistit, jak se věci mají. Byla by škoda udělat špatný první dojem.
Jinak jsem rád, že UPC se svými zákazníky skutečně komunikuje a snaží se věci řešit. Ať už skrze fórum, linku nebo Facebook. Pamatuji dobu před 5-10 lety, kdy se nešlo dovolat na zákaznickou linku a nikdo nic nevěděl. Před 3-5 lety se to začalo zlepšovat a už to šlo. Ale posledních 6-12 měsíců je to úplně jiné kafe, možná i vaši zásluhou, a tak, jak by to mělo být. Konkrétní přehledné rychlé odpovědi či rady. Když to srovnám s podporou jiných operátorů anebo O2TV, kde to je jako komunikace s robotem, je to fajn. Nepíšu to, abych vám podlézal, ale protože mám pocit, že to moc lidí neocení anebo si toho ani nevšimne. Když nějaká nadnárodní firma na sobě u nás maká a nemluví jen do větru, zaslouží si podle mě ocenit. Zlepšily se hodně služby a zlepšilo se ruku v ruce PR. To je jedině dobře a jen tak dál!