Přejít na obsah

Žebříček nejlepších uživatelů

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou 21.6.2024 ve všech oblastech

  1. Já v Můj Vodafone měl možnost aktivovat neomezená data, když jsem měl výpadek/upgrade sítě. Tohle Vodafone docela dobře umí, když máte pod jedním účtem. Zrovna teď v pondělí jsem aktivoval v sámošce neomezená data na týden. Ad účtování hovoru. Účtuje se jen to, co se dá vyřešit v samoobsluze či jinak bez živého člověka. Za nahlášení výpadku určitě nikomu nebudou nic účtovat.
    1 bod
  2. Krásný časy, když neexistovaly mobily, internety, televize měla jenom jeden program, . . . . Toho času na mnoho aktivit, venku nám chodila štíhlá mládež (dneska to je hrůza - nejde to přehlídnout). . . . ( 😄 ) Zrovna dneska na křižovatce (mimo přechod) šla madam a čuměla do mobilu. A jelo auto. Řidič machr, stačil se jí na těsno vyhnout. Já už ji viděl pod koly. A madam? Ještě se rozčilovala.
    1 bod
  3. V Moravskoslezkém kraji (Ostravsko) se prohnala dost silná bouřka. Vypadlo i pár mobilních vysílačů z důvodu výpadku proudu a úderem blesku. Jelikož doby, kdy jsem z části žil v Ostravě jsou pryč, nedokážu posoudit dopad a délku nedostupnosti mobilního signálu. Z mého pohledu větší problém (rozhodně déle trvající) byl výpadek kabelových služeb, z důvodu požáru v kolektoru (jak už zde zaznělo), kde vede optická trasa. Hasičům dlouho trvalo, než požár dořešili a než tam kohokoliv pustili. Dle toho, co se ke mně dostalo, dělali, co mohli a pak samozřejmě jsou nějaké lhůty, odvětrávání, vyšetřování atd. než tam mohou někoho pustit. Našel jsem historické záběry z Ostravy, kdy se řešil také požár nějakých kolektorů. https://www.youtube.com/watch?v=3436tSdS61g a to zaplnění prostoru pěnou, než tam vůbec vlezou, je zajímavé + záběry z kolektorů v Ostravě https://www.youtube.com/watch?v=ATeOcfPnWyA Prý se mezitím optická trasa provizorně přemostila (co šlo) a vede "nechráněná venku" přes nějaké záložní řešení, na což nešlo napojit vše. Takže co šlo, tak běží i když ne ve 100% kvalitě/rozsahu. Od večera probíhají přípravné práce, kde to jde (těch postižených subjektů v kolektorech bude více, všichni se tam naráz nevejdou a hasiči tam asi nepustí desítku lidí najednou) a kdy to jde. Ale myslel bych si, že zítra, pokud to půjde, bude dořešeno. Naivní optimista si bude myslet ráno, normální optimista dopoledne, realista během odpoledne, mírný pesimista podvečer a silný pesimista, že to zítra nedořeší. Já jsem normální optimista, tak uvidíme. Rozhodně nejsem Marvin a odpověď na otázku, která zajímá naprosto všechny je 42
    1 bod
  4. Nevím, jestli to tady na fóru už někde zaznělo, ale Vodafone má aktuálně mobilní tarif Neomezený Super+ (což je neomezené volání a SMS, plus internet s rychlostí 20 Mbps) za 699 Kč měsíčně bez jakýchkoliv podmínek (např. nutnost souběžně využívat net): https://www.vodafone.cz/tarify/red-neomezeny-super-20mbps/
    1 bod
  5. Pri prepnuti do bridge mode si modem natahuje iny konfiguracny subor ako pri router mode - je jedno, ci ta zmena je vynutena z weboveho rozhrania modemu (preto nasleduje vzdy restart) alebo zo strany backendu.. napr. UPC SK nedavno zakazalo bridge mode na TC7200 na novych tarifach, hoci ta moznost vo webovom rozhrani stale je - ale ked prepnes do bridge mode, modem ostane visiet pri boote s blikajucimi LED (a ked si vyhladas ten kod blikania v navode, tak sa dozvies, ze modem nedokaze natiahnut prislusny config subor z TFTP servera, pretoze neexistuje).. Vodafone si nechal upravit webove rozhranie VS (korporatne farby, logo, etc.) v Arrise a zakazal niektore polozky (vratane bridge mode), pretoze konfiguracia bridge/router sa deje vylucne z backendu.. no a kedze exUPC cast siete to zatial nepodporuje, tak sa to neda. Vanilla verzia (referencna) fw pre VS obsahuje moznost bridge mode (rovnako ako verzia pre Liberty Global pre sestersky model TG3492) - ale na Vodafone sieti by modem ostal visiet pri boote, rovnako ako Technicolor vyssie (a da sa to odstranit iba tvrdym resetom zariadenia, ked nabehne opat v default router mode), comu sa pochopitelne Vodafone chce vyhnut. Na druhej strane - lepsie znie, ked sa moze operator/hotline vyhovorit na fw dodavatela ako pripustit neschopnost vo vlastnych radoch 😁
    1 bod
  6. To bych možná neříkal nahlas tohle 😂 Ale vypínat modem - chápu to, když třeba někdo odjíždí na delší dobu pryč, ale to pořád někdo dělá např. na noc? Já si pamatuji ještě na starém UPC fóru, že se tohle řešilo hodně (bylo snad i v podmínkách, že to člověk nesmí dělat, ale stejně se to dělo a ještě se tam lidi tím chlubili), ale nemyslel jsem si, že praktika přežila.
    0 bodů
  7. Sorry, já vůl jsem tam dal palce a né cm 😄 mám 32" 80" ve FHD musí být schizofrenie 🙂
    0 bodů
  8. To bohužel už není pro mne. Teď jsem oslavil 50 a mám těžký CHOPN a ID. takže jako přivýdělek k důchodu dělám webovky a vrátného na Křemencárně. Já bych mohl max na call centrum, ale i když jsem flegmatik, tak to bych fakt nedal 😄 Stačej mi děcka na škole
    0 bodů
  9. Jedna cesta tu pořád je 😄 "Tajná nabídka, klikněte dokud tam něco je" 😅
    0 bodů
  10. Ony nemusí zmizet, budou klidně online 😉 a další zvrhlost je, když se někdo přestěhuje, píchne do zásuvky modem a on funguje, tak se neobtěžuje nahlásit změnu adresy 😄 pak celý barák nejede a jeden modem tam krásně svítí 😁
    0 bodů
  11. @thornungTo na to nesmíš koukat tak z blízka 😄
    0 bodů
  12. Spíš bych to přeložil tak, že je to nabídka přímo pro zaměstnance. To by kámoš musel sám platit víc 😉
    0 bodů
  13. Ty každodenní noční aktualizace bývaly už i za UPC na Mediaboxech, takže když to dělají i Vodafone boxy tak na tom není nic zvláštního, jenom si myslím že by tam měla být možnost aktualizaci ručně odložit, aby nedocházelo k přerušení televizního vysílání, pokud tam taková možnost není, tak asi nezbývá než Vodafone otravovat zprávami tak dlouho než tam tu funkci někdo přidá.
    0 bodů
  14. Ano, jsou to rozdílné věci. Ale pokud výstup z interního monitorovacího systému není vstupem na stránku zveřejňující výpadky, tak kýžený efekt úspory času nenastane. V tomhle konkrétním případě (dnes, Praha, okolí Flóry) se ani hodinu po výpadku (který se netýkal jednoho zákazníka) objevil na stránce s výpadky déle jak za hodinu od začátku výpadku (resp. několik minut potom, co zákazník zavolal a výpadek oznámil). Osobně mám s tou stránkou podobné zkušenosti - výpadek se tam zpravidla objeví až když ho nahlásím.
    0 bodů
  15. Pokud si chceš uchovat v pořádku nervy a pevné duševní zdraví, tak opravdu nemusí.Já už rezignoval a jakoukoliv kritiku vzdal, protože mi to pro jistotu stejně většinou smazali... tož tak 🙁
    0 bodů
  16. Šplhni si extra ?? To si budu muset s kámošem opravdu promluvit 🙂 Ale je tam na pozici technického vedoucího, nebo co. tak třeba to není nic EXTRA pozice 😄 Pořád si vozí zadek v autě po celý ČR.
    0 bodů
  17. Vodafone Super + (20 Mb/s) lze získat 1) Přechodem od O2 a T-Mobile… 2) Přechodem ze starších tarifů Vodafone (Oskar) 3) Z předplacenky… Rychlost přes Vodafone Super + bez zapnutí navýšení Rychlost Připojení Bez kabelu Naplno 5G (přenosný).Já jsem spokojený. O2 a T-Mobile má 7x menší rychlost.
    0 bodů
  18. Podle mého je Vodafone možná dobrý mobilní operátor, ale naprosto mizerný poskytovatel televize. Kdyby například taková těžařská společnost koupila pekárnu a ti horníci začali péct chleba nebo koláče, asi by to s tou kvalitou dopadlo podobně... @Marek-26Mimochodem, moc se mi líbí slovo vývojáři. To jsou ti, co u Vodafone "vyvíjí" něco, co už je dávno někým vyvinuté a všude jinde to funguje? 😏
    0 bodů
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+02:00
×
×
  • Vytvořit...