Přejít na obsah

Žebříček nejlepších uživatelů

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou 26.6.2024 ve všech oblastech

  1. @VulvaPěkné odpoledne, určitě to dává smysl a podle posledních informací s touto možností dodatečné úpravy po nastavení přihlašování e-mailem do budoucna počítáme. Přesněji vám to zatím nepotvrdím.
    2 body
  2. Možná najdeš odpověď tady.
    1 bod
  3. Poslední neúspěšný pokus o nastavení Chytrého dobíjení byl dnes (24.6.2024) ve 13:10. Před tím jsem se pokoušela Chytré dobíjení nastavit několikrát v průběhu dne ve středu 19.6.2024, následně ještě v sobotu 22.6. a v neděli 23.6.2024. Bohužel zatím bez úspěchu. Vždy skončím v 3. kroku shrnutí zprávou: "Při načítání došlo k technické chybě. Zkuste to prosím později." Tak jako je uvedeno ve screenu v mém úvodním příspěvku. Přes formulář "Zeptejte se nás", jsem poslala dotaz už v sobotu 22.6.2024 včetně screenu, který je i zde u mého úvodního příspěvku. Zatím nemám odpověď. Takže ještě počkám, co se dozvím. Nicméně děkuji za odpovědi. Dobrý den, dnes se mi konečně povedlo úspěšně nastavit Chytré dobíjení na předplacené kartě. V kroku 3 (shrnutí) se nezobrazila chybová zpráva a následně došlo k přesměrování na platební bránu potom, co jsem v kroku 2 (nastavení) nevyplnila požadované datum ukončení. Pokud bylo v kroku 2 uvedené nějaké datum ukončení, tak se následně v kroku 3 (shrnutí) po odsouhlasení podmínek a kliknutí na "Pokračovat" vždy zobrazila chybová zpráva: "Při načítání došlo k technické chybě. Zkuste to prosím později." Po zobrazení této zprávy už nedošlo k přesměrování na platební bránu. Jen doplňuji, že jsem v kroku 2 zkoušela do kolonky "Požadované datum ukončení" vyplnit například tato data 31.12.2024, 30.6.2025, 31.5.2026. Ovšem pokaždé při vyplnění požadovaného data ukončení nebylo následně možné nastavení Chytrého dobíjení dokončit. V mém případě je tedy problém vyřešen, ale pravděpodobně nebudu jediná, kdo tento problém může řešit. Zřejmě by tedy bylo vhodné ze strany Vodafone ověřit, zda formulář pro Chytré dobíjení funguje správně.
    1 bod
  4. Ano. Hodně služeb je dnes vázáno na telefonní číslo. I proto by bylo vhodné kdyby doba recyklace telefonního čísla byla delší než 6 měsíců. Ideálně nejméně 2 roky. Takhle si uživatel koupí novou sim a má týdně několik hovorů pro původního majitele a hlavně je riziko že s tímto číslem si nebude mít možnost například objednat Primevideo nebo jinou službu, protože číslo už použil pro tuto službu předchozí majitel.
    0 bodů
  5. Jo, to znám. To není chyba, to je vlastnost 🤪 ".. Je možné, že v budoucnu s nějakou jinou verzí to bude fungovat odlišně, ale to teď nevím.." - ale ono se to právě teď chová odlišně! A nevšiml jsem si, že by si uživatelé stěžovali, že se to nespouští ve fullscreenu (tady, ani na FB jsem nenašel jediný takový požadavek).
    0 bodů
  6. No samozřejmě, jak jinak by to mělo dopadnou. Nikdo za nic nemůže, ale někdo to tak chce. 😄
    0 bodů
  7. Ako vyzera vlastny Fritzbox v praxi u susedov 🙂 alebo ping pong medzi VF a AVM. In den letzten zwei Monaten haben zwei Techniker die Leitung überprüft. Sie fanden in der Leitung keinerlei Probleme und haben den Fehler auf die Fritzbox geschoben. AVM wiederum schiebt die Schuld auf Vodafone wegen der vielen nicht korrigierbaren Fehler. Po pripojeni VF Station ziadny problem, modem je stale online (Fritzbox vypadaval kazdu hodinu).
    0 bodů
  8. a když už to sem budete někdo další dávat, tak rovnou takhle hezky do kódu, žádný blbý screenshoty a ještě s různejma pochybnejma záložkama v prohlížeči 🤭 hezky označit hodnoty, ctrl+c, tady v editoru ikonka kódu a ctrl+v 😊
    0 bodů
  9. Přehrávač se chová všude stejně - na Windows i na macOS (kde zatím oficiálně podporu zaručit nemůžeme, ale v rámci beta je dostupná). Automaticky se spouští celoobrazovkový režim a je možné z něj vyskočit (kliknutím, přes ESC apod.).
    0 bodů
  10. A nebylo by rozumné tuto možnost dát někam do nastavení? @Veronika - Vodafone
    0 bodů
  11. Taky nechápu, který id*ot zase rozhodl o tom, že všichni uživatelé PC touží defaultně po fullscreenu. Doufám, že někoho tedy zase napadne, alespoň to dát jako další volbu v nastavení, zda chci VTV zobrazit jako fullscreen nebo v okně.
    0 bodů
  12. 0 bodů
  13. Sparrow: Máte naprostou pravdu, tohle nechápu a ani to nechci pochopit. Chci uživatelsky přívětivou aplikaci, kterou bude radost používat. Při každém spuštění zamáčknu slzu a zavzpomínám na HorizonGo od UPC, která také nebyla kdo ví co extra....ale v porovnání s tímhle paskvilem...doufám, že se sem smí psát i oprávněná kritika.
    0 bodů
  14. Mohl bych se prosím pěkně zeptat, který chytrák má na svědomí novou verzi Vodafone TV v internetovém prohlížeči? Proč nejde mít obrazem vyplněné okno a proč se defaultně pouští jako fullscreen? Pracuji ve dvou oknech a tato nová verze je naprosto nepoužitelná. Dále je aplikace nepoužitelná v prohlížeči Chrome...neustále se mi seká a neustále načítá. Nebo se sekne obraz, zvuk jede dál a najednou obraz zrychleně dožene zvuk. Ve Firefoxu je to o něco lepší, ale proč aplikace bere více než 1 GB z RAM při jediném otevřeném panelu?
    0 bodů
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+02:00
×
×
  • Vytvořit...