Přejít na obsah

Žebříček nejlepších uživatelů

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou 28.8.2024 ve všech oblastech

  1. Připravujeme nové širší možnosti pro diagnostiku, během následujících dnů budeme postupně funkce spouštět / zobrazovat 🙂
    3 body
  2. Tak vyřešeno. Vytáhl jsem kartu z modulu, vyčistil ten čip, nebo co to je a funguje. Sláva!
    1 bod
  3. . / Zkus vnutit sit rucne. Pokud jsi zkousel viz obr. a nepomohlo tak mas jeste moznost definovat presneji jakym "protokolem/normou" se pripojovat. Tech norem je po svete... Pokuds sis zjistil co na onom miste "chytas" tak mozna pouzivas NetMonster kde muzes primo skocit do rezimu telefonu jenz ti umozni definovat presne ktere normy tlf pouzije pro pokus se pripojit k okolnim sitim. Pokud ne pouzij zkratku pro vstup do onoho rezimu/menu *#*#4636#*#* Toto musis namackat na interni aplikaci pro volani(u mne na DW Contacts @ Telefon nejde ma vsak jina +) Pak si zvol rezim jenz pouziva ona BTS ke ktere se chces pripojit. Pokud rezim neni samostatne dostupny dej nejblizsi k nemu, klidne at je u nej jako dalsi norma pro ne nas region. Pokud nevis co delas udelej si napred PrtSc obrazovky at se muzes vratit zpet na puvodni nastaveni(at to nemusis zpetne zjistovat). Timto se da i pekne telefonu nadiktovat co bude pouzivat v lokaci kde se bezne pohybuju a ktere site bude vynechavat -pokud dam napr. nejake site ze statu + jednu presne ktero chci, tak tim ze u nas ty jine nenajde, tak mu nezbude nez se pripojit k te jedne dostupne. Samozrejme ze pokud se od ni vzdalime a nebude dostupna zadna tak si nezavolame a bude treba zmenit... U mne na telefonu stejneho vyrobce viz nize to vypada takto... Asi si zkousel... Zde zlute rozkliknout... Pak vyber... Jinak tipy na tvuj ...
    1 bod
  4. Zdravím vás. Asi jste taky pěkně otrávení ohledně neustálého zadávání sms při novém, praktickém dvoufázovém ověření. Mě se dneska stala jiná věc, která dvoufázové ověření hodí přes rameno. Volá mi operátorka ohledně výpadků televize ..co chtěla ? Ověření ano jasně chápu. Ale jak ? "tak mi řekněte jméno a adresu kde služby máte". Ptám se "proč máte snad číselné heslo pro ověření - ne ověřujeme i tady abychom věděli kde služby jsou a kdo je využívá. Je to prý jedna z možností jak ověřit zákazníka". Tak s takovou Vodafone opravdu ne . Před plnou tramvají nebudu hlásit do světa kdo jsem a kde mám adresu . Tak to je to dvoufázové ověření.. díky nechci to . Dnes jsem podal stížnost pro porušení GDPR a zároveň na ČTÚ podal podnět na přezkum tohoto nařízení.
    0 bodů
  5. Myslím si, že to mělo patřit spíš sem. Tady je popsané, jakým způsobem byli nebo měli být zákazníci informováni. Jde o to, zda jsou ve Vodafone účtu aktuální informace - telefon, e-mail apod. Nicméně pokud něco přestalo fungovat, proč se to řeší nějakým požadavkem přes aplikaci a neřešilo se okamžitě telefonem na Vodafone linku, nebo v Praze ve kterékoliv prodejně /kiosku apod.? Předpokládám, že bych měl hned informaci ohledně termínu výměny modemu.
    0 bodů
  6. Chtěl jsem si nahrát na Seznam TV starý detektivní cyklus Stopy zločinu, ale v EPG jsou různé díly uvedeny jako jeden, takže dokud není smazán předchozí, další (vysílaný po týdnu) nelze nahrát. Není to první případ, už se mi to stalo u několika vícedílných filmů. A když už píšu o EPG: Pokud si dobře vzpomínám, poslední lockdown v adventním čase byl v roce 2021. Nechci po Vodafone nemožné, kvalitní EPG, ale možná by přece jen mohl při příležitosti blížícího se výročí tří roků od poslední aktualizace obsahu skoro denně vysílaného pořadu provést úpravu.😀 Opět nejde o výjimku, podobně "aktuální" bývají informace i u jiných seriálů.
    0 bodů
  7. Tak dnes All in One + 1000/100 za 1026,- neni to asi nejlepsi, ale furt lepsi, nez kdyz mi to puvodne davali za daleko vice.
    0 bodů
  8. A i proto mám za modem svůj router...
    0 bodů
  9. @Ondra - Vodafone Ono by stačilo kdyby se nahrávaly všechny pořady a nejen poslední kopie, pak by se stačilo přepnout na předchozí pořad a dokoukat to a byly by spokojeni všichni, a ještě by pak bylo možné přidat na začátek a konec každého pořadu možnost okamžitého přepnutí o jeden pořad dopředu nebo dozadu a byla by tím nadšená ještě další skupina uživatelů, tohle předejte jako zpětnou vazbu.
    0 bodů
  10. V nejlepším změnit operátora.
    0 bodů
  11. @MausPěkný den, dvoufázové ověření používáme pro online přihlašování, nikoliv po telefonu. Pro řešení výpadků používáme i jiné formy ověření než jen číselné heslo, abychom je dokázali řešit například i s uživatelem služby, nejen s majitelem apod. Samozřejmě, že pokud by bylo nutné řešit jiné věci (smluvní, info k Vyúčtování atp.), tak už je potřeba se ověřit heslem nebo pomocí několika otázek, které máme možnost využít pro náhradní ověření a vystavení nového hesla.
    0 bodů
  12. Takže hledat šotka na tabletu. V nejhorším továrko 😎
    0 bodů
  13. No lze zkusit aplikaci na jiném mobilu/tabletu/zařízení apod. a když bude funkční jinde, jde o chybu na onom konkrétním zařízení a tam to bude potřeba nějak řešit.
    0 bodů
  14. https://forum.mobilmania.zive.cz/viewtopic.php?f=1&t=1119189&st=0&sk=t&sd=a&start=6540 se podařilo klientovi vyjednat Neomezený Super za 348 Kč s trvalou slevou
    0 bodů
  15. Chtěl jsem se podívat na film Superman se vrací, co dávali na Nova Cinema minulý týden. 1. Ve zpětném zhlédnutí není začátek, budiž, to se stane když má někdo moc optimistické předpoklady ohledně dodržování vysílacího času. 2. Najít si v televizním programu kdy přesně se to vysílalo (ve vyhledávání to vidět není). 3. Prolistovat se na čtvrtek ráno v EPG je peklo (použité zařízení AppleTV a iPad). 4. Začít přehrávat předchozí pořad a dojet do správného místa je na AppleTV peklo, na iPadu o něco lepší (nakonec jsem si na iPadu našel čas začátku a na něj v AppleTV dojel). 5. Kdybych si ten film rovnou koupil (iTunes 279 kaček bez reklam a Vodafoní prudy s hledáním), tak bych patrně ušetřil spoustu času. Hele, fakt by nešlo VTV nějak humanizovat? Když k tomu připočtu tu šarádu s multifaktorem, tak se nemůžu zbavit dojmu, že Vodafone nenávidí své zákazníky a rafinovaně se jim systematicky mstí. Technická poznámka - začít nahrávku o 4 minuty před plánovaným začátkem stačí s celkem vysokou pravděpodobností. Je to takovej problém?
    0 bodů
  16. Tak na Windows mi Vodafone TV nejde vůbec. Co se mu nelíbí nevím. Možná stará verze HDCP nebo netuším. Ale Vodafone nikde verzi HDCP nezmiňuje. Na Androidu app od Vodafone TV občas blbne - nejde se vrátit o pár sekund zpět, hodí mě to o 20 minut dozadu a pak už nejde nikam přeskakovat...A další chyby. Set top box- při sledování nahrávek častá hláška: "Chybí připojení k internetu" A samotné UI na Androidu je oproti Sledovani TV hodně nepřehledné, ať to je seznam kanálů nebo EPG. Sledovani TV když si chci znovu zapnout TV která hrála naposled, tak je to po spuštění APP na jeden klik. A z EPG to dělá filmotéku - to nemá snad žádný jiný poskytovatel. Kdybych měl udělat srovnání tak SledovaniTV je nejlepší, Tmobile TV je střed a Vodafone TV - hodně nekvalitní služba. Kdyby aspoň EPG na mobilu šlo přepnout na jednotlivé stanice, kde by jednotlivé pořady byly pod sebou, ne ten rolovací nesmysl do všech směrů kde navíc u krátkých pořadů ani nejde vidět jeho celý název.
    0 bodů
  17. Jak to tu čtu tak všechno chodí lépe než VTV. A nebojím se říct, že i roční děcko dojde dál 😄
    0 bodů
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+01:00
×
×
  • Vytvořit...