Přejít na obsah

Žebříček nejlepších uživatelů

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou 5.11.2024 ve všech oblastech

  1. Z FB : Ve čtvrtek 7. 11. večer nás čeká napínavý zápas Evropské fotbalové ligy⚽ FC Viktoria Plzeň se na domácí půdě postaví proti Real Sociedad, silnému týmu ze španělské La Ligy. Tři zápasy a tři remízy – taková je bilance Plzně v základní fázi. Povede se jim prolomit sérii a získat vytoužené vítězství?🔥 Utkání můžete sledovat na nové stanici Sport 3, kterou naladíte na pozici 69 ve Vodafone TV📺 Stanice je součástí balíčku Sport a ALLinONE.
    1 bod
  2. Zdravím, jaké jsou údaje pro lidi co mají CA moduly. Děkuji za odpověď, Martin.
    1 bod
  3. @AD1337 Je dobré si vždy někam napsat, s jakým konkrétním pracovníkem na zákaznické lince člověk mluvil. Osobně jsem to tak udělal a vyplatilo se, když měsíc po hovoru (kde se měnila služba pevného netu a převádělo jedno mobilní číslo k VF) se najednou ve faktuře začaly objevovat nesmyslně účtované položky a při reklamaci se jiný pracovník na zákaznické lince VF začal také vymlouvat, že o ničem neví. Tak jsem sdělil jméno a čas, s kým jsem předtím mluvil, a s požadavkem, aby dotyčný zavolal - ten tak učinil, uznal chybu, vystavil dobropis a vyřízeno ke spokojenosti.
    1 bod
  4. @pavkadhttps://www.vodafone.cz/podminky/podminky-doplnkovych-sluzeb/podminky-sluzby-pripojeni-bez-kabelu1/ zde máte podmínky dané služby, je na ní dávána speciální FMS sim karta na mobilní a datové tarify (např. RED Data+) je klasická GSM sim karta
    1 bod
  5. To je levnější jak Poda, která má pro nové klienty za 250 kč, ale dražší než Silesnet, který má symetrický gigabit za stovku (ale reálně to prý často jede okolo 300 Mbps).
    1 bod
  6. NEJHORŠÍ CUSTOMER SERVICE V ŽIVOTĚ 23.9.2024 jsem se přestěhoval z Prahy 5 na Prahu 4. 24.9.2024 v 18:06 jsem volal kvůli přepsání internetu na novou adresu. Operátor mi řekl, že na adrese chybý optika a že si bud´ budu muset najít jiného internet providera nebo si vzít 5G internet od vodafone. Jelikož jsem měl slevu za spojenou službu mobil+optický internet tak mi řekl že jsem stálý zákazník a nabídl mi, že mi slevý mobil abych i bez 5G internetu a jiným providerem platil stejně za mobil co předtím. Počas hovoru spojení vypadlo tak mi zavolal ještě jednou. Spojení znova vypadlo tak mi zavolal z jiného čísla 777755***, Řekl jsem mu, že si to rozmyslim. Nakonec jsem se rozhodl pro 5G internet vodafone. 25.9.2024 jsem se v 15:20 stavil na prodejně Novodvorská, kde jsem si zařídil 5G internet. Jelikož jsem měl ve vyůčtování 1169 kč místo původních 1023 kč co jsem měl na Praze 5 s optikou tak jsem se rozhodl, že využiji výše zmíněné slevy. Volám na zákaznickou linku 10. 10. 2024 v 10:08 abych si zajistil onu slevu. Telefon mi vezme velice nepříjemná paní, která mi po celý čas hovoru naznačovala, že jsem si to vymyslel a že žádná lepší nabídka neni a ať radši než jí volám onomu neexistujícímu pánu. 10.10.2024 v 13:21 volám na číslo 777755***. Operátor mi ho vzal a řekl, že mi závolá a že to dohodnem. Ve 13:39 mi volá a řekl mi, že vše jde a že budu platit méně než tisíc korun. Pak mi ale řekl, že ten měsíc budu pořád muset ještě zaplatit těch 1169 kč a že to bude až od toho dalšího. Řekl jsem že v pohodě, poděkoval jsem a rozloučili jsme se. Mimochodem dostal jsem i SMS od vodafone, že jste mi aktualizovali, nastavení služeb, takže žádný, že jsem si kolegu vymyslel V den vyúčtování zaplatím 1169 kč a vidím, že moje další platba není méně než tisíc korun, ale 1324 kč!!! 27.10 28.10 a 29.10 se snažím dovolat na číslo 777755***, ale marně. Operátor si mě dává do bloku!!! 1.11 v cca 13:55 volám skrze jiné číslo (nevím přesně, je to starý mobil na kredit co nemá historii tak jako novější mobil) panu operátorovy na číslo 777755***. Telefon mi zvedl, tvrdil, že o žádném blokování čísla neví a že se na to hned podívá. Řekl mi, že už to nastavil správně a že budu platit něco kolem 950 kč a že se mi to do 24 hodin objeví . Dnes je 5.11.2024 a vodafone mi píše, že mám zaplatit 1423 kč!!! Toto číslo tam už vidím od včera a také od včera volám vašemu kolegovy. Nikdo mi telefon nebere. Za telefoní tarif mám teď například platit více, než jsem kdy platil. Co mám teď dělat? Pokaždé co vám volám, tak mi zdražujete tarif a přitom tvrdíte, že to mám za úplně jinou cenu...
    0 bodů
  7. Tohle byla jedna z věcí,co mě u VF štvala.Přidali novou tv stanici do nabídky a zákazník využívající tv služby přes CA Modul,aby se doprošoval o frekvence kvůli naladění.
    0 bodů
  8. Vodafone Station PoE urcite nema.. osobne by som uprednostnil funkcne stabilne riesenie - Vodafone Station do bridge modu, Ubiquiti Gateway Max (obsahuje cloud key licenciu) a k nemu 2x AP U7 Pro alebo lacnejsie U6 Plus (ked uz je vyvedeny Ethernet do stropu), PoE injektory stoja par drobnych, je to riesenie "set and forget". Ale ked niekoho bavi riesit (a pocuvat nadavky celej rodiny ci obyvatelov domu) nestabilne WiFi, lebo usetril par stovak korun na zaciatku..
    0 bodů
  9. Obávám se, že nikoliv. Tedy že už nebude možné mít více IPv4 jak jednu.
    0 bodů
  10. PoE spíš nemá. Nejlevnější asi nějaký TP-Link Archer, ale to Ubiquiti by bylo zařízení na úrovni.
    0 bodů
  11. Obávám se, že víc veřejných IPv4 adres bude možné jenom za příplatek, a to výhradně u business.
    0 bodů
  12. Ideálně vytvořit jednotnou WiFi síť v objektu, takže Ubiquiti UniFi.
    0 bodů
  13. Nechci svou odpovědí vzbuzovat nějaké plané naděje pro hrochadu, ale já se na tu cenu přes retenční dostal. A jistě se ptáte někteří, proč tam mám částku 169,66 a ne 199,-, tak je to proto, protože mám doma modem Vodafone Station a nikoliv Vodafone Station Wi-Fi 6, a dle slov operátora neumí změnit měsíční nájem ze 100,- na 70,-, tak to řešili u mě takto 🙂 Mě je jedno odkud těch 30,- vezmou, hlavně že je vzali. Předpokládám, že GIGA internet je to stejné, co mám já, z pohledu laika. 1 Gb/s Internet Premium Lite Stahování 1 Gb/s Odesílání dat 100 Mb/s Protože já se v těch jejich marketingových názvech úplně ztrácím. Beru giga jako giga.
    0 bodů
  14. Spíš si odkrýt kód pro přenos pevného internetu a ozvou se 🙃
    0 bodů
  15. Už se to tady řešilo, na takovou cenu se nedostaneš, to je cena pro nové zákazníky, ale dá se přejít třeba na ten gigabit a domluvit si nižší cenu než je ta standardní, ale bude o něco vyšší než těch 199 Kč.
    0 bodů
  16. rozumím, to jsem z výše napsané nevyčetl pardon
    0 bodů
  17. Hovory ze soukromích čísel nejsou nahrávána
    0 bodů
  18. @AD1337Pěkný den, pokud tomu dobře rozumím, komunikoval jste s operátorem na jeho telefonním čísle? To určitě není běžný a standardní postup. Pokud s námi potřebujete něco řešit, lze to na lince 800770077. Určitě nemůžu doporučit oslovovat konkrétní zaměstnance na jejich telefonních číslech, už proto, že do budoucna nemůžete mít jistotu, že jde stále o našeho zaměstnance apod. Všechny položky najdete podrobně rozepsané v měsíčním Vyúčtování v PDF. Podíval jste se do něj? Pokud nevíte kam, nápovědu najdete na https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/vysvetleni-vyuctovani/kde-najdete-vyuctovani/. Jestli s něčím nesouhlasíte nebo to není srozumitelné, můžete nám zavolat na oficiální číslo 800770077 nebo nám pošlete popis situace a co konkrétně potřebujete řešit přes https://tam.je/forum a my se na vše podíváme.
    0 bodů
  19. Tak IPV6 je staticka.
    0 bodů
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+01:00
×
×
  • Vytvořit...