Přejít na obsah

Žebříček nejlepších uživatelů

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou 21.11.2024 ve všech oblastech

  1. no 30 ms je úplně zanedbatelná hodnota i při hraní her, dyť lidi na druhý straně zeměkoule mají klidně přes 100 ms a lepší to prostě nebude 🤔 ale hlavně takhle zvýšená odezva vznikne jenom při maximálním vytížení - v tomhle případě u stahování 🤔 při hraní her asi nikdo běžně gigabitem nestahuje 🤭 změna poskytovatele nic neřeší, např. na ponu s gigabitovym uploadem je situace ještě horší, ale zase - kdo by proboha při hraní her uploadoval stabilně maximální rychlostí 🤭 ale dobrá zpráva je, že stačí tu rychlost omezit jenom nepatrně, aby k takovýmu zvýšení odezvy nedocházelo, otázka je, proč na to výrobci hardwaru nemyslej, je to jenom věc firmwaru 🤔
    1 bod
  2. @SparrowNa typu konektivity nezáleží 🙂
    1 bod
  3. Na druhou stranu 10 Mbps je hodně málo. U Kaktusu jsem prováděl několik měření a i ve večerních špičkách to nejde pod 140 Mbps u downloadu. V méně vytížených hodinách i přes 220. Celkově denní průměr okolo 180. Jak LTE, tak 5G (plný vs průhledný symbol 5G na displeji) Upload taky většinou okolo stovky. Ale pro běžném prozkoumání ceníků má Vodafone asi nejlevnější "neomezené data", tak to bude možná i tím. Kdy je zatížení sítě větší.
    1 bod
  4. @bnoneTak, jak to popisujete, to opravdu nevypadá na chybu. Každá BTS má jinou kapacitu - záleží to zejména na typu konektivity, kterou má daná BTS k páteřní síti (ideál je optika, často je ale jedinou variantou propojení vzduchem). Pak také hodně záleží na vytížení sítě v okolí, zda jsou v okruhu uživatelé "pevného" internetu vzduchem, kteří mohou síť vytěžovat více apod. Těch faktorů je samozřejmě víc a chápu, že s rychlostí 10 Mb/s nemusí být každý zcela spokojený. Tohle jsou ale vlastnosti, které mobilní síť přirozeně má. Výhodou je její rozšíření, na rozdíl od pevného internetu nejsme vázani na odběr služeb na jedné adrese. Na druhou stranu je ale potřeba počítat s tím, že rychlost připojení se na různých místech liší a může se měnit i během dne nebo během ročních období s ohledem na vytížení, sílu signálu, různé překážky v terénu atp.
    1 bod
  5. Ano, aktivace Promo Platinum přes web už funguje.
    1 bod
  6. Přidán seznam chyb, jejich popis a info k možnému řešení. Najdete v druhém příspěvku na první stránce. https://www.techforum.cz/topic/61197-chyby-vodafone-tv/?do=findComment&comment=451880 Hlášení dalších chyb, překlepů, hrubek, stylistických chyb atp. vítáno.
    1 bod
  7. @JardaF Chyba MG004 značí root, odemknutý bootloader apod. Zkuste stáhnout a spustit SafetyNet Test, co to ukáže.
    1 bod
  8. Dneska na mě vyběhla aktualizace apky Vodafone TV na Apple TV
    0 bodů
  9. Otřesné!!! Tak dnes se mi taky zaktualizoval Vodafone Box a mám pocit, že si tu z nás někdo dělá legraci. Jediná snad pozitivní věc je, že EPG se načítá rychleji, i pohyb v něm je rychlejší. To je pravda. Ale tím to končí a v klidu bych to oželel. To že EPG není průhledné, respektive průsvitné bych asi taky přežil, i když je to ošklivé jak noc. Kde je nějaká modernost? Ale chybějící začátek a konec pořadu v EPG? WTF? K čemu to EPG asi tak slouží? Přemýšlel u toho někdo?!? Rozmazání - do včerejška to fungovalo úplně v pohodě, nebyl žádný problém. Najednou, z ničeho nic, posun v nahrávce, začátek nahrávky, rozmazání a za chvíli srovnání. Co to jako je? Mám DVB-C a to jako vážně budeme testovat rychlost připojení? Na připojení 1Gbps? To si z nás Vodafone opravdu dělá legraci? A dnes navíc pozoruji, nevím jestli je to všude nebo jen ČT 1, vždy krátký výpadek zvuku na necelou sekundu tak zhruba jednou za čtvrt až půl hodiny. Ale to je možná jen náhoda, zatím nemám TV puštěnou dostatečně dlouho, teď navíc i na jiné stanici. Tak uvidíme, jestli je to dočasné na ČT 1, technický problém na ČT nebo všude případně spojené s aktualizací TV boxu.
    0 bodů
  10. Jako 15 minut prodleva mi nepřijde nic hrozného. Spíš mi přijde šílené mít XY chatovacích aplikací.
    0 bodů
  11. Možná by to chtělo zkusit někým dalším ve stejné lokalitě, co má taky Vodafone a neomezený tarif. Když už je tedy řeč čistě o testování jen tak pro zajímavost...
    0 bodů
  12. Všichni stávající i noví zákazníci Vodafone TV si také mohou v prodejně Vodafonu nebo na zákaznické lince snadno vyzvednout dárek, a to téměř 50 prémiových kanálů na měsíc zdarma. Jde o kanály z balíčků Sport, Cinema a Family.
    0 bodů
  13. Tak na co si pak stěžuješ? Prostě ten ISP, co mně nevyhovuje, skončí u ledu a budu používat naopak toho, se kterým jsem spokojen, ne? :-)
    0 bodů
  14. Tohle (na obrázku) je úplně normální a relativně v pohodě (taky máš A). Pokud chceš něco lepšího, tak jedině vlastní router a QoS / traffic shaping.
    0 bodů
  15. Už zase VDF někoho drží násilím a nedovolí mu přejít jinam 😀 Jinak si to nedokážu představit.
    0 bodů
  16. Mezi podporovanými platformami není jenom Windows, ale je třeba také Android. A ve Win snad už ani žádná aplikace není a TV funguje přímo ve webovém prohlížeči.
    0 bodů
  17. Nějak vypadla 🙂 doplněno zpět. Jinak tohle téma je připíchnuté měl jsem pocit, že bylo, nastaveno znovu), možná změním lehce název tématu.
    0 bodů
  18. Také jsem si toho všiml, doplněno. Jinak dobrá práce Marku 👍
    0 bodů
  19. Tipuji to na ochranu proti kopírování/screen snipping.
    0 bodů
  20. Ale naopak, je to ještě jednoduší. Když mi nějaká služba nevyhovuje tak snad Vodafone není jediný poskytovatel TV. Já sice nemám VTV box aby mne např. prudila úvodní znělka 😞 (viz jinde na fóru) ale s aplikací na PC nebo mobilu nemám problém. Ano je to oproti Horizontu velký propad, ale není to nic co by mi stálo za to měnit operátora. Snad jen tenhle problém, ale jsem línej psát na podporu 🙂 https://www.techforum.cz/topic/61127-zvuková-stopa-u-mobilní-vodafone-tv/#comment-454810
    0 bodů
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+01:00
×
×
  • Vytvořit...