Žebříček nejlepších uživatelů
Oblíbený obsah
Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou 27.11.2024 ve všech oblastech
-
Jak proběhla akce s vlastním modemem : 18.11. 2024 k večeru objednán modem (ARRIS CM3500), platil jsem převodem. 21.11. 2024 dotaz mailem u dodavatele, jestli přijali platbu. Potvrdili a slíbili odeslat zboží ještě týž den. Odeslání se o jeden den zdrželo, další den byla zásilka převzata DPD. Přes víkend to šlo k nám, v pondělí, týden po objednávce a platbě byl modem doma. V krabici doací list, faktura. Dále informační list od prodejce, potvrzení ohledně instalace nejnovějšího FW a popis přístupu do modemu. 25.11. 2024 volal jsem na plechovou hubu VF, proklikal se na technickou podporu. Operátorka se zeptala, zda je modem z volného prodeje, nadiktoval jsem MAC adresu. Dostal jsem informaci že MAC adresu a další kroky prověří. Do 15 minut mi volala zpět jak bude vypadat další průběh po technické a administrativní stránce s tím, že by vše mělo proběhnout do 3 dnů a ozve další člověk. Poslala mi SMS na zpětný kontakt, pokud by něco neproběhlo. 26.11. 2024 mi po ránu volala další operátorka, probrali jsme některá technická upřesnění (musíte mít administrátorské číslo pro jednání s VF, jinak jste namydlení). Domluvili jsme návštěvu technika. 27.11. 2024 po ránu přijel technik, vypsal zakázkový list, po fyzickém ověření nacvakal do mobilu MAC adresu modemu (ani si nedal rychlé kafe 🙂 ) a jel na další štaci. Dle jedné z operátorek měl technik přivézt lístek pro PPLko na vrácení VF Station. Nepřivezl, nevěděl. Musím dořešit vrácení přes spedici nebo přes prodejnu. přecvakal jsem dráty z VF Station na Arris, do 5 minut linka naběhla. Možná si linka s modemem ještě nesedla, zatím mám pocit, že Upload kolísá. Tolik vlastní zkušenost. Zda bude celá akce rentabilní nebo ne těžko dnes posoudit. Na spotřebu Arrise se mě ptejte až po nějaké době, teď chci nechat linku běžet pokud možno bez dalšího laborování. Také prověřím, zda mi bez vloženého meziswitche přestane padat spojení mezi WAN portem Mikrotiku a LAN portem na modemu, což na VF Station zlobilo. Chci poprosit zdejší kolegy diskutéry, aby se podívali na parametry linky a modemu (tomu nerozumím), jestli je něco v nepořádku a zda mohu pro případné vylepšení něco udělat (nebo očekávat návrat k VF Station). Díky, zdravím všechny potenciální experimentátory, Radek8 bodů
-
@zajdeepapírově změna probíhá. Z nové smlouvy mi odečtou cenu za pronájem modemu. Dle operátorky nedojde k žádné další změně, ceny, parametrů atd... Jen musím napsat, jsem pouze uživatel kabelového internetu. Neměl jsem a nemám žádné další placené VF služby. Žádná televize, žádné karty, žádné set top boxy atd. Jen mám na sebe psán ještě internet u rodičů, tam by se žádná změna smlouvy neměla projevit. Veřejná IP4 (dynamická) mi momentálně zůstala naprosto stejná, jako jsme měl přes VF Station. V samoobsluze už mám nové číslo služby (i staré) a vlastní zařízení. Jinak co jsem psal pár postů dozadu ohledně Mikrotiku (obrázek), to nesouvisí se změnou na lince a s výměnou modemu.3 body
-
3 body
-
Ten výjezd tam byl navíc, dá se udělat i administrativně (a ideálně tak mělo být řešeno). A když už proběhl výjezd technika, tak ten mohl původní modem klidně odvézt. Jinak kód na PPL sdělují na lince, nikoliv technik 🙂 takže zavolat a nechat si vygenerovat kód a modem odnést na PPL parcelshop.2 body
-
Změna IP pravděpodobně nebude řešením. Řešením bude zabezpečení stroje, který proxy umožňuje. Čili nedostatečné zabezpečení.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Samozřejmě, že neveřejnou IP adresu nikdo (kromě daného ISP) nezablokuje, protože ji nevidí. Tou blokací byla myšlena ta jedna společná veřejná IP, za kterou se skrývá X neveřejných IP adres.1 bod
-
Zdravím. Upřímně, taky toho nového programového průvodce Vodafonu nemůžu ani vidět. A ještě víc mi samozřejmě vadí to rozkostičkování. Jen vždycky čekáme, že se ozve ten zvuk vytáčeného připojení z před 30 lety.... Takový je to "zážitek", když člověk přepne na jiný kanál nebo posune pořad tam či zpět. Tohle je jeden z nejnegativnějších příkladů modernizace za poslední dobu. A mělo by být přece úplně jedno, jestli má někdo takový nebo makový box, koaxiál nebo jiné připojení, prostě dřív to nedělalo a teď to dělá. Tohle skutečně není pokrok. A to jsem chtěl Vodafone pochválit za Formuli 1, ale je to těžký. Prosím Vodafone, aby tuto věc vyřešil na své straně a poskytoval svým zákazníkům služby, které nebudou horší, než byly ty předtím. Děkuji.0 bodů
-
Ne, pokud máš modem v bridge režimu, tak z změn MAC adresu na routeru který je za modemem a změní se i jeho přidělená veřejná IP adresa. Pokud bude modem v router režimu, je potřeba ho odpojit minimálně přes noc, aby se změnila IP adresa jeho interního routeru.0 bodů
-
V tom případě sloučím s vláknem, kde jsme to už řešili, mrkněte do předchozích příspěvků 🙂 https://www.techforum.cz/topic/62854-změna-ip-adresy/0 bodů
-
0 bodů
-
@PaegasRobin777Pěkné ráno, mezi podporovanými modemy Archer NX600 nevidím. Pokud splňuje podmínky, které najdete na stránce: https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/pripojeni-bez-kabelu/porizeni-datoveho-tarifu-bez-modemu/, pošlete nám prosím přes https://tam.je/forum přímo technický list a parametry, necháme to prověřit. To se týká služby Připojení bez kabelu. V případě mobilního tarifu a běžné SIM, tam nejsou žádné zásadnější podmínky a neměl by tu být problém.0 bodů
-
0 bodů
-
Ten tarif bych osobně až tak nehanil (za ty prachy), protože existují i s poloviční rychlostí (např. Kaktus 2 Mbps) a celé řadě lidí to může dobře posloužit. Ne každý kouká na full HD video někde na mobilních datech, aby k tomu potřeboval >10/20 Mbps nebo sosal kdovíco, aby pro něho byla ideální neomezené rychlost. Navíc v případě potřeby je možnost zrychlení na max. až 5x měsíčně a samozřejmě součástí tarifu je i neomezené volání a SMS.0 bodů
-
"Všichni stávající i noví zákazníci Vodafone TV si také mohou v prodejně Vodafonu nebo na zákaznické lince snadno vyzvednout dárek, a to téměř 50 prémiových kanálů na měsíc zdarma. Jde o kanály z balíčků Sport, Cinema a Family." Dle poslední věty to půjde aplikovat pouze na nové tarify...0 bodů
-
Tak nemělo by to být potom nastaveno plošně automaticky a všem? Pokud operátor nabízí něco, co sám neumí zprovoznit jinak než aby zákazník pro to musel cokoliv dělat - volat na linku / byl nucen jít navštívit obchodní místo. Nejde o nějaké nekalé obchodní praktiky? Dáme Vám něco zadarmo, ale nebude to tak jednoduché...0 bodů
-
Já se o to právě snažím, ale ta zeď, přes kterou se leze, je docela vysoká. Zdálky to sice vypadalo, že je v ní branka, ale při pohledu zblízka zjistíte, že je jen namalovaná. A za zdí číhá zlomyslný kocour. Něco mi říká, že většina tady tu pohádku zná a někteří i toho kocoura. Uvidíme, třeba třeba to bude pohádka s dobrým koncem.0 bodů
-
0 bodů
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+01:00