Přejít na obsah

Žebříček nejlepších uživatelů

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou 29.11.2024 ve všech oblastech

  1. Hlavně doufat, že zařízení neklekne, protože to by pak po dobu opravy byl člověk bez netu.
    1 bod
  2. Pánové já bych tady debatu na téma Netflix na TV3 a TV play boxech ukončil, Vodafone má na svém webu u obou boxů uvedeno že: Aplikaci Netflix sice můžete přes Obchod Play stáhnout a nainstalovat, nebude ji ale možné spustit. (Pro rejpaly, nepůjde spustit přehrávání videa) Takže kdo potřebuje používat aplikaci Netflix na set-top boxu od Vodafone, tak ať si pořídí starší Vodafone box Základní, nebo Prémiový, tam Netflix funguje, případně můžete použít váš chytrý televizor pokud Netflix podporuje, nebo nějaký chytrý android box, který má certifikaci pro Netflix, Vodafone TV3 a TV Play boxy jí bohužel nemají. Myslím že už tady bylo na toto téma všechno řečeno a další příspěvky ohledně Netflixu zde mažu, jinak v tom tady bude hrozný bordel.
    1 bod
  3. Podobně to funguje i v česku u mobilních telefonů. Kradený telefon nelze používat v síti žádného českého operátora.
    1 bod
  4. @dad18Pleteš si certifikaci Netflix (nutná podmínka přehrávání) a konfiguraci listingu v Google Play (nutná podmínka pro stažení a instalaci). Obojí má na starosti u své aplikace Netflix, takže jim můžeš poslat zprávu a zeptat se, proč to mají nakonfigurované takto 🤣
    1 bod
  5. @dad18Ne, nemáme každý svoji pravdu - ta je jenom jedna a vy tu pouze píšete svoje pocity, jak si myslíte, že to funguje. Ale ty se neshodují s realitou. Nic jako "všechny aplikace z gplay neexistuje" - každý, kdo publikuje na GPlay, si vybírá na jakých zařízeních bude aplikace k dispozici - tento postup je navíc i veřejně popsaný v oficiální dokumentaci od Google - https://support.google.com/googleplay/android-developer/answer/7353455 a https://developer.android.com/google/play/filters.html. Proto není např. O2 TV k dispozici na VTV boxech, ale taky ani např. na Chromecast od Google, protože O2 ji pro dané zařízení nepovolil...
    1 bod
  6. Mám zrovna tento nový STB už docela dlouho (přes 2 měsíce cca?), ale to je zrovna irelevantní, jestli ho mám či nemám. O dalších věcech také mluvím i když je nemám doma či nevlastním. Do Vodafone STB si nainstaluješ jakoukoliv aplikaci. To není věcí Vodafone, ale v tomto případě OS. Tvá představa, co by IT Vodafone mělo se nesetkává s realitou. Nemám čas ani chuť zkoumat podmínky Obchodu play a Google, řešit co je a není možné. Určitě Google umí omezit dostupnost zařízení na základě verze OS, HW (displej, procesor...), ale nevím, zda umí omezit na základě ... a teď čeho? Geolokace? To nemůže v rámci EU. Na základě zvoleného jazyka? To by zákazníci mohli lehce obejít a Vodafone v ČR by měl problém. Tak schválně, jak si představuješ řešení? Podotýkám, že magické tlačítko neexistuje. I kdybych ty podmínky viděl (neviděl), tak jsou obchodním tajemstvím a budou pod různými NDA a podobně. Ale je to to nejlogičtější vysvětlení, proč Vodafone na svůj nejlepší box neintegroval Netflix. A musí si nechat vyrábět a zaplatit jiné dálkové ovladače k boxům pro CZ trh bez tlačítka Netflix, to také o něčem vypovídá. Starší boxy jsou generace 2 a je dost pravděpodobné, že podmínky tenkrát byly jiné (prý ano).
    1 bod
  7. @dad18Asi jste nepochopil, co ten box je - je to Android TV, není tam žádný systém od VF (jen přizpůsobení), je tam otevřený obchod s aplikacemi (Google Play) od poskytovatele operačního systému (Google), VF s tím nemá nic společného, stejně jako žádný výrobce TV běžící na stejném systému. Nastavení dostupnosti aplikace VF ani udělat nemůže (technicky to není možné ani kdyby se na hlavu postavili), ale autor aplikace - tak to definuje Google a výrobce zařízení s tím nic neudělá. Takových případů je tam mraky - služeb, které jdou nainstalovat, ale pak nepoběží - např. kvůli zařízení, regionu atd. Každopádně Android TV není špatná platforma, ale určitě bych si pořídil něco rozumnějšího než box od VF - třeba NVIDIA Shield, Chromecast (s GTV), Xiaomi 4K Stick a další.
    1 bod
  8. Jenže to zařízení nebylo vráceno, tudíž je vedeno jako kradené a to brání ho zde zaregistrovat. Jestli si tu někdo naivně myslíte, že velcí operátoři nespolupracují ohledně nevrácených svých zařízení - tak to jste tedy hodně naivní.
    1 bod
  9. Co se týče dynamické neveřejné. Tak někdy do září se mi měnila přibližně jedenkrát týdně sama. Teď už mám asi 2 měsíce pořád stejnou.
    1 bod
  10. "IP jako proxy" To hlásí která aplikace nebo web?
    1 bod
  11. Volal nějaký pracovník call centra s tím, že náš tarif (nějaký klasik za 350 kč i s boxem) už není v nabídce a nabídl nějaký jiný tarif kde bude o 40 programů více včetně prima+ za cenu jen o 13 kč měsíčně vyšší. S tím, že běžná cena je přes 400 Kč bez boxu. Nevím teda kde přišel k té běžné ceně - to je běžná cena bez dalších služeb od VDF - alespoň podle současného ceníku. O nějakém plošném zdražování a vyměně tarifů nevěděl nic. 😄
    1 bod
  12. Já ještě neviděl výsledek speed meteru kde by všechny 3 odezvy měly podobné hodnoty. Vždy se to výrazně lišilo.
    1 bod
  13. 15 minut prodleva je šílená a narušuje to plynulost komunikaci a je to neakceptovatelné. Ale z 99% fungují RCS celkem dobře.
    1 bod
  14. 6,2 Mbps to by bylo nějak hodně. Uvádí se "250 MB za hodinu". 6.2 možná bude nějaká nárazová špička. 99% času to bude méně než 1 Mbps, maximálně stovky Kbps.
    1 bod
  15. Dobré dopoledne, @keramik, pokud máte Social Pass aktivní a nefunguje správně, určitě to prověříme, stačí nám napsat přes https://tam.je/forum/, případně zavolat na *77 🙂
    1 bod
  16. Hezké ráno, v roce 2021 rozhodl Evropský soudní dvůr v konkrétním případě z Německa o tom, jak vykládat služby, které zahrnují tzv. zero-rating. Nebylo však zcela jasné, zda to znamená, že bychom vůbec zákazníkům nemohli nabízet Vodafone Pass (nebo jiní operátoři obdobnou službu). Proto se BEREC (sdružení evropských telekomunikačních regulátorů) začal zabývat tím, jak rozsudek soudu interpretovat a zahájil revizi pokynů, které se týkají síťové neutrality. V březnu 2022 pak BEREC vydal stanovisko, ze kterého vyplývá, že podle upraveného výkladu už není možné nabízet Vodafone Pass (nebo obdobné služby) tak, jak to bylo doposud. Z toho důvodu jsme museli reagovat a nové aktivace služby Vodafone Pass jsme ukončili. Pokud vás k tomu zajímají veřejné zdroje, doporučuji například https://berec.europa.eu/eng/document_register/subject_matter/berec/press_releases/10214-press-release-berec-publishes-updated-open-internet-guidelines-for-public-consultation nebo https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EN/TXT/?uri=CELEX%3A02015R2120-20201221.
    1 bod
  17. Jak to, že nejsou k nalezení, jsou vcelku lehce ve 24 jazycích. Je to "staré" známé Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 2015/2120, které bylo novelizováno v roce 2020 tzv. BEREC Guidelines on the Implementation of Open Internet Regulation. Už dříve jsme jako uživatelé přišlo o tu výhodu, že i po vyčerpání dat nám díky pasu služby v něm zahrnuté běžely dále neomezeně. No a díky novým výkladům je prakticky už zakázán celý zero rating, protože to přeci poškozuje trh, jelikož v takových balíčcích nejsou zahrnuty všichni poskytovatelé služeb, jen ti největší a ti ostatní tak jsou znevýhodněni. "Při poskytování služeb přístupu k internetu by měli poskytovatelé těchto služeb nakládat s veškerým provozem stejně, bez diskriminace, omezení či narušování, nezávisle na odesílateli, příjemci, obsahu, aplikaci, službě nebo koncovém zařízení. V souladu s obecnými zásadami práva Unie a ustálenou judikaturou by s provozem ve srovnatelných situacích nemělo být nakládáno rozdílně a s provozem v rozdílných situacích by nemělo být nakládáno stejně, s výjimkou případů, kdy je takové nakládání objektivně odůvodněno." A teď se můžeme bavit, zda vlastně QOS, prioritizace atd. dokážeme také kvalitně odůvodnit. Proč by IPTV operátora měla mít vyšší prioritu packetů? Neznevýhodňuje to konkurenční služby? Mrkněte na odůvodnění judikatury např. u těchto sporů C-854/19, C 5/20, C 34/20, které upřesnili výklady nařízení 2015/2120, jistě během 5-10 minut toho najdete víc. @Adolf.Shitler Neznalost neomlouvá 😄 Jo a u Kaktusu už také nejsou ta data neomezená u nových aktivací.
    1 bod
  18. Jenom škoda, že VF rovnou nedal odkaz, kde se to údajné nařízení a hlavně jeho obsah nachází, aby si každý user mohl sám přečíst o co vlastně jde...
    1 bod
  19. nevím zda to už váte ale přidávám novou informaci o Vodafone Passech, přestali se prodávat 😕
    1 bod
  20. Dobry den, v sobotu se mění čas, tak by bylo vhodné kdyby Vodafone ve své pevné síti exupc telefon nastavil správný čas. Nyní se v rámci CLIP přenáší čas o 2 hodiny posunutý a vždy při každém příchozím hovoru se dle toho nastaví DECT sluchátko a to pak ukazuje špatně časy zmeškaných hovorů. Za dob UPC to po změně času na letní ukazovalo chybně asi týden, Vodafone jede jiné bomby a ukazuje to o 2 hodiny jinak už od léta. Děkuji
    1 bod
  21. Dobrý den, nyní ukazuje opět o 2 hodiny navíc
    1 bod
  22. To nebude, teď je posunutý o 2 hodiny, takže bude posunut jen o hodinu 😃
    1 bod
  23. @Michael TikTok je součástí Social Passu 🙂 Připomenu kolegům, že je nutné aktualizovat přehled aplikací.
    1 bod
  24. Jestli máš na mysli např. tethering z mobilu, pak by to platit mělo, protože k VF přes data jsi připojený ty sám se svým zařízením a WiFi síť, co mobil udělá, už se VF nijak netýká.
    1 bod
  25. Pokud tvůj televizor umí HbbTV tak si k němu připoj anténní kabel a nalaď si na něm základní nabídku Start která vysílá v DVB-T (ladění anténa) a můžeš sledovat HbbTV přímo na televizoru. A programátoři Vodafone boxů by se mohli take více snažit a implemtovat HbbTV, které už je dnes standardem, komerční TV stanice pláčou že nemají dostatečné zisky z reklamy a přitom přes HbbTV by se uživatelé mohli napojit na jejich placené archivy jak je Voyo a podobně a pokud by se domluvili, vydělali by na tom oba.
    1 bod
  26. UPC Telefon byla služba, která šla kdysi dávno nainstalovat i do mobilů s Androidem a přes IP fungovala. Takže "nikdy" opravdu ne, ale je to už minulost :-)
    1 bod
  27. Vodafone a ani upc nikdy ip telefon nenabízel. Takže jediná možnost je analogový telefon zapojený do rj11. Jiná možnost neexistuje.
    1 bod
  28. Zdravím, Už měsíc mám na telefonu špatně nastavený čas takže i časy zmeškaných volání mám blbě, je vše o 2 hodiny posunuto. Změnit to v telefonu nemá smysl, vše se zase nastaví na čas z Vodafone při dalším příchozím hovoru z CLIP informace. U UPC to vždy bylo pár dní po změně času, u Vodafone už více než měsíc, zřejmě noví technici nepovažuji za podstatné mít na ústředně přesný čas.
    1 bod
  29. Opět asi dva měsíce špatný čas v CLIP posunut o dvě hodiny. Mohl by se k tomu vyjádřit samotný Vodafone proč to tak je?
    1 bod
  30. @xtonda Toto je asi trochu mimo téma, ale před pár lety jsem si koupil kdesi na bazaru ip telefon Gigaset , tušímže a540ip nebo něco takového. Tehdy jsem ještě nebyl tak znalý, a udělal jsem zásadní chybu. Člověk v inzerátu uváděl "certifikováno od o2". Nenapadlo by mne, že by to mohl být problém. Ukázalo se, že pán si údajně koupil před lety u o2 tento telefon v akci s tatifem pevné linky. Telefon jsem si přivezl domů, zapojil do internetu, na ip adresu se ale nešlo přihlásit. Jen Userovský přístup. Později jsem se dočetl, že je nejspíš o2 zablokovalo na svou službu, nebo spíše nastavilo neuhodnutelné heslo, které majitel ztratil. Na základně tohoto telefonu je i analogový tel. vstup. Dnes tedy, aby jsem telefon využil, používám jej s gsm bránou na chatě.
    1 bod
  31. Pokud vim, tak linka napojena pres rj11 do modemu (kabelový) funguje tak, že v modemu je vbudovaný ATA, který převádí hlas na pakety UDP s protokolem SIP.
    1 bod
  32. Společné antény? To snad ne. Nevím, jestli jsem váš dotaz pochopil správně, ale nikdy nesmíte spojit koax UPC s koaxem STA.
    1 bod
  33. Přípojka pevné linky O2 znamená xDSL neboli současně nelze na této xDSL lince mít nic dalšího (jedině O2 vypovědět a pořídit VF xDSL, ale to nemá valný význam). Jestli je ale kromě xDSL ještě k dispozici kabelovka VF (přes koax. kabel), pak lze mít oboje, tj. jak xDSL od O2, tak i kabelovku od VF. Jinak ale i s jedním poskytovatelem (tedy stávající O2) není důvod, aby bylo víc routerů, úplně stačí jeden router a zbytek řešit přes switche, AP atd.
    1 bod
  34. Routery s možností Dual WAN samozřejmě existují, ovšem jejich použití jde obvykle mimo běžného domácího usera a využití je spíš ve firmách, kde se takto řeší třeba záložní konektivita. Jinak u některých Dual WAN routerů to funguje i tak, že primární konektivita jde přes RJ45 (WAN) a sekundární přes USB (např. LTE modem nebo mobil s Androidem a povoleným USB tethering).
    1 bod
  35. internet a tv od vodafonu a k tomu od o2 co? 🤔 přes jeden modem může jít jenom jeden internet, ale televizí můžeš mít, kolik chceš a od koho chceš 🤔 pokud by byl internet od o2 a k tomu televize od vodafonu, tak tam hlavně nebude žádná sleva na víc služeb, takže všechno za plnou
    1 bod
  36. Zapomněl jsem napsat, že to je pevná linka. Většina DECT telefonů si nastavuje svůj čas z CLIP informace, co se přenáší po prvém zazvonění, tato informace obsahuje čas, telefonní číslo volajícího atd.
    1 bod
  37. Výrobcem je Sagemcom, který vznikl z firmy Sagem, která vyráběla snad nejvíce poruchové mobilní telefony v historii, jejich poruchovost byla brutální
    1 bod
  38. Vodafone TV má od léta neustále nějaké problémy, hláška není přípojeni k serveru se objevuje několikrát denně, občas nejde pohyb v nahrávce... Na podpoře řeknou, že pro službu máte asi slabý internet a že těch 50 Mb asi nestačí, což je hloupost a i kdyby tomu tak bylo, tak je to jejich problém, já si platím TV ne internet, že k tomu dodávají slabý internet už je problém jejich. Vzhledem k tomu, kdo je výrobce těch set top boxů se ani nedivím, že to jede jak to jede....
    1 bod
  39. Dobrý den, Ještě nemám přechod z upc do Vodafone a v moje UPC se mi objevila položka Internet 30/3. Co to je? Internet od UPC nemám a ani nechci. Je to nějaký základní internet aby mohl fungovat nový set top box? Jde to přes lan a wifi využívat i na počítači? Díky
    1 bod
  40. Tak jsem přišel že to je i na faktuře jako Internet zdarma 30/3. Asi to tedy slouží, aby mohl fungovat zpětné shlédnutí atd- prostě aby nový set top box byl připojen k netu. A jde to využít i na běžné použití. Jen mě překvapuje, že každý měsíc ve statistice je okolo 1 gb dat stazeno a 100 MB odesláno. To cihla má takový režijní provoz? Jinak ani se nedivím že to nikdo nezná, jsem tu asi jediný co má TV od upc, ale nemá od nich net.
    1 bod
  41. Proto jsem se taky divil co za nesmysl se tam objevil. Dokonce ve statistikách jsou i přenesené data.
    1 bod
  42. Vodafone v ČR nasadil nový STB, už se používá na jiných trzích. Více zde: https://www.vodafone.cz/pece/televize/vodafone-tv/settopbox-vodafonetvplay/
    0 bodů
  43. @dad18Ano a s jakým dálkovým ovladačem se box vyrábí resp. standardně dodává? Napovím, podívejme se na jiné trhy než ČR, kde je box dostupný. A ano, u VTV3 je situace stejná, a i ovladač je stejný, na úplném začátku se dodával s tlačítkem Netflix, Disney+, Prime Video a HBO MAX. Je to tím, že oba boxy jsou Android boxy třetí generace, proto se i k novému boxu nechá vyrábět tento ovladač. A jelikož se na náš malý trh těch ovladačů moc nedodá, tak zřejmě ani žádná zajímavá množstevní sleva se nekoná. "Já Vodafone" si objednám výrobu STB, takže nejsem výrobce, ale to je jen technikálie. A zadal jsem, že tam bude OS Android TV. Takže dostupnost aplikací je většinově v režii daného OS. I když teoreticky by mohl Vodafone nechat vytvořit na základě AOSP úplně jinou větev Android TV, ale to by opět znamenalo mnoho úskalí a financí navíc. Navíc by poté musel Vodafone za každým vývojářem jednotlivě, ať upraví své aplikace, aby byly kompatibilní. Je vidět, že v tomto směru Vaše vědomosti nedosahují takové hloubky, abyste si mohl udělat správný závěr. Mé znalosti jsou v tomto ohledu také velmi nedostatečné, ale několik let se tomu rekreačně věnuji. Takže si troufám tvrdit, že tuším více, jak člověk, který nemá potřebu se tím zabývat. Na druhou stranu k tomu, být expert, mám daleko a velmi často jsem vyveden z omylu, ale chybami se člověk učí. Ale Vy jste dle mě nepřinesl žádné relevantní argumenty kromě nepodložených domněnek, které se na základě faktů nepřibližují realitě. Omlouvám se Vám, konečně dobrý flame, který nešel za hranici slušnosti a já neměl čas se mu věnovat. Děkuji za plamennou diskuzi a Váš čas.
    0 bodů
  44. @quadra2030Jasně, to dává smysl. Ale ano, souhlas, jak jsem tu psal už jednou - vlastní zařízení bych nechtěl ani zadarmo. Od internetu potřebuji, aby fungoval, ne se dohadovat s VF jestli je problémem v mém modemu, nebo někde u nich a posílat zařízení někam na upgrade FW a zařizovat si záložní modem, to už je úplně mimo realitu pro mne.
    0 bodů
  45. @Michael Hezké odpoledne, v takové situaci vám nemůžeme zaručit, že bude vše fungovat. Doporučuji stránku https://www.vodafone.cz/pece/tarify-sluzby/vodafone-pass/jak-funguji-balicky-vodafone-pass/, kde najdete všechny podrobnosti 🙂
    0 bodů
  46. Smysl připojení klasické PSTN na IP může být jenom v tom, že pokud má někdo na PSTN neomezené volání za pár korun, tak si takto přes IP může volat odkud chce. Existují na to nějaké brány s FXO portem, ale obávám se, že zprovoznění a vůbec celková spolehlivost takového řešení je dost nejistá.
    0 bodů
  47. @Dummy Jaký jste koupil? Stačí opravdu nějaký obyčejný, levný. Je třeba, aby měl propouštěný frekvenční rozsah 110-860 MHz, byl pasivní, měl co nejnižší útlum. Ideálně, aby ty frekvence pod 110MHz nepropouštěl.
    0 bodů
  48. Hláška o nepřipojení k serveru se mě objevila pouze jednou, zhruba před 3 týdny a to asi na dobu 3 minut. Jinak bez těchto problémů. Ovšem, jsem už nějakou dobu zmigrován do Vodafone a používám jejich Vodafone STB + jejich modem.
    0 bodů
  49. Kabelový STB by měl umět akorát DVB-C a IPTV, všechno ostatní je zbytečnost. Otázkou je snad jenom podpora kodeku H265, ale pokud ho operátor nepoužívá, pak ani k němu není důvod.
    0 bodů
  50. Tak v případě že nahrát pořad ze zpětného zhlédnutí do cloudu u Vodafone TV nejde, tak to můžou brát jako podnět k vylepšení služby, já osobně bych takovou funkci také určitě uvítal.
    0 bodů
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+01:00
×
×
  • Vytvořit...