Žebříček nejlepších uživatelů
Oblíbený obsah
Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou 27.12.2024 ve všech oblastech
-
@jirispalenskyPěkné dopoledne, kontaktujte prosím technickou podporu přímo od zařízení na lince 800 77 00 77 přes volbu v menu 2. Kolegové mají nástroje k provedení diagnostiky připojení a mohou tedy celou situaci prověřit. Díky za spolupráci.1 bod
-
Dobrý den, na WiFi 5 (to je to, co Compal umí) dost slušná rychlost. Každopádně modemy Arris s WiFi 6 už jsou. Tady na fóru se nedá nic konkrétního se službami vyřešit. Zavolejte do Vodafone, že chcete naplánovat výměnu modemu a změnit služby, jak bylo přislíbeno (buďte co nejvíce konkrétní, co a kdy bylo slíbeno). Každopádně Compal je jen EuroDOCSIS 3.0 modem, neumí využívat nové frekvence a DOCSIS 3.1 OFDM/A pásma.1 bod
-
VOP to zcela jistě odporuje. Dříve byla ve VOP krásná pokuta 10 tisíc za to. Takže, nevymýšlet kraviny a objednat druhý internet.1 bod
-
Problém je že jsou to dvě bytové jednotky, takže kdo v nich bydlí už je celkem irelevantní. Ale pokud to pominu a nelze je propojit kabelem, tak ti nezbývá nic jiného než nějaké bezdrátové řešení, třeba s nějakou venkovní wi-fi AP jednotkou přes okno, nebo balkon.1 bod
-
@royal198 @Patrikja bych doporučil si zaplatit další internetovou přípojku a je to 😂 a navíc v bodu 4, https://www.vodafone.cz/podminky/podminky-doplnkovych-sluzeb/podminky-sluzby-vodafone-pevny-internet1/ zde výňatek: 4. Řádné použití Služby Služba je určena zejména pro běžné využívání samotným zákazníkem. V případě důvodného podezření na zneužívání služby (například pokud je využívána k distribuci nevyžádaných nebo komerčních sdělení nebo indikuje využívání technických prostředků k obcházení podmínek Služby) či v případě užívání služby způsobem, který není běžný, v rozporu se Všeobecnými podmínkami pro poskytování služeb společnosti Vodafone nebo může ohrozit kvalitu služeb poskytovaných jiným zákazníkům nebo ohrozit provoz sítě či jakékoli její části si společnost Vodafone vyhrazuje právo poskytování služby omezit či přerušit.1 bod
-
No nevím jestli je moudré se ptát na oficiálním diskusním fóru na to, jak se sdílí internet Vodafonu do druhého bytu, což je rozporu se smluvními podmínkami operátora.1 bod
-
@Drakotrak Pěkný den, pokud jde o adresu, kterou máte v profilu, tak jde o Pevný internet Kabel, takže v tomto případě by se vás týkal modem Vodafone Station. Ještě posílám výtah z odkazované stránky k tomu, co nejvíc ovlivňuje to, zda dosáhnete na gigabitovou rychlost. Doporučené minimální softwarové a hardwarové vybavení: kvalitní síťový kabel síťová karta s podporou 1 Gbit/s aktualizovaný operační systém a používaný prohlížeč (software) doporučujeme alespoň 5th generation Intel(R) Core(TM) i7-5500U Dual Core Processor nebo ekvivalentní a velikost paměti RAM 8 GB a více Při objednání služby vám doporučujeme využít odbornou instalaci od našeho technika, který nejen zapojí nový modem, ale připojení vám také nastaví na vašem zařízení a postará se o to, abyste měli vše nastavené a připravené na připojení nejvyšší možnou rychlostí. Instalace vychází na 404 Kč. Na rychlost připojení mají vliv další aplikace spuštěné na počítači, antivirové programy a firewall. I když naše přípojka poběží plnou rychlostí, váš počítač může občas „nestíhat“ a využít pouze část dostupné rychlosti. Hlavní výhodou gigabitového pevného internetu je vysoká kapacita vaší přípojky. Připojení můžete naplno využívat na různých zařízeních (notebooky, mobily, hrací konzole, chytré TV apod.), která se díky vysoké rychlosti prakticky nebudou ovlivňovat. Nemusíte se tak bát toho, že při spuštění videokonference na notebooku vám přestane fungovat chytrá TV apod. Pokud se připojujete přes Wi-Fi, má největší vliv na rychlost připojení rušení Wi-Fi sítě (překážkami na trase nebo ostatními bezdrátovými sítěmi ve vašem okolí) a vlastnosti vašeho zařízení, které nemusí podporovat nejmodernější standardy Wi-Fi. Pro měření rychlosti internetu proto nedoporučujeme připojení přes Wi-Fi síť, aby výsledek nebyl zkreslený. Nejvyšších rychlostí dosáhnete při využití 5GHz Wi-Fi sítě při přímé viditelnosti na modem a na krátkou vzdálenost. S ohledem na limity bezdrátových sítí je však potřeba počítat s tím, že naměřená rychlost může být nižší než při připojení síťovým kabelem.1 bod
-
1) to záleží na lokalitě, pokud tam neni zrovna nějaká závada, tak musí bejt rychlost stabilní 2) pronájem 3) modem jedině od vodafonu, jiná možnost neni, ale router za nim může bejt jakejkoliv 4) pro optiku se nepoužívá žádnej, ale pro gigabit na vlastní síti vodafone je to vodafone station1 bod
-
Moje další zkušenost za poslední měsíc s Compalem s manuální nastavením kanálů u Wi-Fi na 5 GHz je taková, že si to v podstatě dělá co chce, bez ohledu na to co si tam nastavím, chová se to prakticky stejně jako automatika, dvakrát jsem tam po týdnu nastavil kanál 128, ale nikdy to na něm nezůstalo a šlo to hned dolů na 44 a dneska jsem tam koukl a je tam kanál 52. Na druhou stranu možná je tohle řešení lepší než to co bylo předtím, protože dřív když to zřejmě detekovalo meteorologický radar, tak to spadlo dolů na ty základní čtyři kanály 36-48 a tam to zůstalo držet napořád, dokud jsem to znovu ručně nezměnil, zatímco nyní je modem schopen sám znovu přeladit na jiný vyšší kanál.0 bodů
-
To já s tebou řešit nebudu a nezačínej s tím zase, tohle do tohoto tématu nepatří, pořád si myslím, že to byla tvoje vina, to ty si dal výpověd a tak si nestěžuj.Kopu za vodafone v tomhle případu. Pomoc s rozdlíly boxů ti řeknu, i moje tipy a rady, ale nic víc.0 bodů
-
Po zaplacení vyučování mi nefunguje účet a když sem volal na operátora tak mi bylo řečeno že telefonní číslo není od Vodafonu jakto0 bodů
-
@hunnytekzkus to rozvést trošku do podrobna, protože z takového dotazu není nikdo chytrý0 bodů
-
0 bodů
-
Čeká mě další návštěva technika, po novém roce. Pokud ani to nepomůže k vyřešení, vypovím kabelovku, nedá se nic dělat.0 bodů
-
0 bodů
-
Snad všichni technici, se kterými jsem se potkal od převzetí UPC Vodafonem (šlo sice o internet, ale to je asi jedno) byli jak ze zvláštní školy a vůbec netušili co dělají. Jo ne, jeden byl normální, ale ten byl u souseda, takže ho nepočítám. Takže tři návštěvy bez výsledku mi přijdou jako standard 🤷🏻♂️0 bodů
-
0 bodů
-
Ano, pritom stacilo okopirovat stary, dobry Horizon, kde vsechno leta fungovalo. Nebo najmout lepsi programatory. To je jak s tou digitalizaci stavebniho rizeni 😞 Tam ale alespon padaly hlavy...0 bodů
-
Pěkné. Až někdo zase bude přemýšlet, zda je lepší mít vlastní WiFi ala Ubiquiti, nebo tu na VF modemu, tak ho pošlu do tohodle vlákna 🤣0 bodů
-
Jen podotýkám, že toto vlákno je prastaré, takže moc nechápu, proč sem píšeš. Každopádně pokud vím, tak AORTA byl projekt UPC, resp. LGI. Myslím, že při vyčlenění UPC CZ z LGI a přeměně na Vodafone byl do značné míry ukončen. A teď si rozeberme ten DNS záznam. nl-ams02a-rc2-lag-11-0.aorta.net že by nl-ams znamenalo Amsterdam v Holandsku ? Takže asi tam je přístup na Aortu pro Vodafone území zrušen. Myslíš, že je v kompetenci kohokoliv zde na fóru něco nastavovat na serveru LGI v Amsterdamu ?0 bodů
-
Zkontrolovat na této stránce zda u vás není hlášený výpadek a pak případně kontaktovat Vodafone na tel. 800 7777 31 https://www.vodafone.cz/vypadky/0 bodů
-
0 bodů
-
0 bodů
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+01:00