Přejít na obsah

Žebříček nejlepších uživatelů

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou 2.1.2025 ve všech oblastech

  1. Ano, ale to je o tom, že naši vlastní Vodafone TV aplikaci nahráváme do toho vybraného aplikačního obchodu ke stažení a používání. Tam tedy máme vliv na její funkčnost a vývoj. Nemůžeme ale garantovat to, jestli aplikace jiných vývojářů budou fungovat na jakémkoliv zařízení s Androidem, i když jde o námi dodávaný set-top box. To je věcí těch konkrétních vývojářů, Vodafone na to nemá vliv.
    1 bod
  2. @Martin PoštaPěkný den, Martine, pokud máte tu možnost, zkuste SIMku také v jiném telefonu, tím ověříte, jestli je chyba v zařízení, nebo v SIM kartě či na síti. Pokud by to bylo v jiném telefonu v pořádku, tak je závada v původním telefonu. Pokud by to stejné probíhalo i s jiným mobilem, ozvěte se nám prosím například na 800770077.
    1 bod
  3. Dobrý den, zrušit si službu pevné IP 🙂 takže zavolat na infolinku například.
    1 bod
  4. Za sebe můžu říct že s touhle optimalizací problém nemám, pokud bude modem držet na kanále 128 který nekoliduje s žádnou okolní síti, tak jsem spokojený, naopak předtím měl modem neustále tendenci padat na ty čtyři základní kanály, které mě tady kolidují s mojí WI-FI AP, ještě kdyby to tak stejně fungovalo u souseda, který má také Compal a furt se mi plete do mých sítí, Na druhou stranu bych ale čekal že taková to optimalizace bude fungovat spíš při režimu automatického nastavení a já tam manuální, takže ten manuální mód pak trochu postrádá smysl.
    1 bod
  5. @Iceman06 V příspěvku výše to vykopíroval Technikus z podmínek... To je asi nejvýstižnější. Funguje to automaticky na modemech, kde to je technicky možné, samozřejmě to nikdo nedělá ručně, řídí to systém. Ten kontroluje, zda je na modemu vybraný vhodný (co nejméně zarušený) Wi-Fi kanál, pokud není, přeladí ho na jiný. A pokud by to nějakému zkušenému uživateli nevyhovovalo, má možnost požádat o deaktivaci této funkce / služby.
    1 bod
  6. 6.6 Podpora optimálního fungování Wi-Fi sítě Pro větší komfort při využívání naší služby pevného připojení je součástí služby doplňková služba aktivního dohledu zařízení za účelem zajištění optimálního fungování vaší Wi-Fi sítě. Pokud vám tato doplňková služba nebude vyhovovat, můžete nás požádat o její deaktivaci, a to prostřednictvím standardních komunikačních kanálů. Tuto doplňkovou službu můžeme poskytnout pouze u zařízení dodávaných společností Vodafone. Veškeré informace o zpracování osobních údajů ve společnosti Vodafone naleznete na zde https://www.vodafone.cz/o-vodafonu/ke-stazeni/ochrana-soukromi/.
    1 bod
  7. Obávám se, že na chybu jednotlivce lze narazit naprosto kdekoliv. V obchodě, na silnicích, v letadle, v nemocnici apod.
    0 bodů
  8. Ne že by byl program TV Noe zrovna můj šálek kávy, ale ... Proč se na webu chlubí Noe HD, ale třeba přes webové sledování je to rozsypaný čaj? Proč nelze aplikovat změny hned a všude? Tedy vysílat v HD na všech typech vysílání, přes které lze přehrávat Vodafone TV programy?
    0 bodů
  9. Je však trošku nešikovný, že si tady můžeme psát hory doly příspěvků, ale stejně zde nic nevyřešíme. Od toho jsou prodejny, zástupci, telefonní linka apod. Na fóru o tom můžeme jenom diskutovat. Jinak co se týče zmíněné asistence, o té by se daly psát taky romány. Dají se najít kdejaké zkušenosti některých zákazníků v nesnázích, kteří čekali na pomoc, odtah, nebo třeba zařízení noclehu i hodiny. Takže asi tak.
    0 bodů
  10. dad18. Nebojte nemám v plánu vás upálit. A troufám si tvrdit, že ostatní také ne. Šipka dolů znamená nesouhlasím, nic víc.
    0 bodů
  11. Ano, díky bohu. Škoda, že ten satan Vodafone má v nabídce propagandistickou křesťanskou tv. Díky za možnost si jí nenaladit. Chlapci vpravo v rohu, kde je to vaše házení chlebem a nebo nastavení druhé tváře? Nebo snad chcete upalovat za jiný názor? Já přece netoužím aby tu tv neměl Vodafone v nabídce, dokonce si z netu stahuji folkové koncerty s logem té stanice v rohu. Jen jsem vyjádřil svůj názor a nenaladím si jí stejně jako ruskou nebo ukrajinskou tv. Vy můžete a to je ta krása demokracie. (Stejnou demokracii projeví i moderátor jestli mě vymaže nebo ne. 😀 Obě varianty jsou v pohodě)
    0 bodů
  12. Připojeného klienta by mělo být vidět někde v administraci modemu. Tam zařízení jsou?
    0 bodů
  13. Já bych jen upozornil že v základu mají všichni uživatelé dynamickou IP adresu, takže pokud si nepřiplácíš za pevnou IP, tak máš také dynamickou.
    0 bodů
  14. @namec Píšu to tak, protože osobně to vyzkoušené nemám a není v našich silách garantovat fungování aplikací jiných vývojářů na platformě Android. To je, věřím, pochopitelné 🙂
    0 bodů
  15. Děkuji, samozřejmě podmínky, konkrétně bod 6.6 jsem si pročetl ale znění je obecné a neříká nic konkrétního , proto jsem se zde poptal na konktétnější info, co si pod tím představit. Děkuji za podrobnější rozšíření 👍 .. nicméně si myslím, že automatické vyhledávání optimálního kanálu na wifi by měla být vlastnost samotného modemu, ne vzdálená doplňková služba Vodafonu ... 🤔
    0 bodů
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+01:00
×
×
  • Vytvořit...