případně jde posunout splatnost faktury v aplikaci a na webové samoobsluze o 6 dní.
Nestíhám zaplatit Vyúčtování včas. Co dělat?
Posuňte si zdarma datum blokace služeb - v samoobsluze Můj Vodafone vám nabídku zobrazíme na hlavní stránce nebo v sekci Účet - Stav účtu. Tuto možnost zde uvidíte, pokud splňujete podmínky a máte dobrou platební historii (vystavená alespoň 3 Vyúčtování, z toho první 2 včas uhrazená).
Požádejte o pomoc chatbota TOBiho - napište TOBimu, že si přejete posunout splatnost (nebo podobný text), náš chatbot vás pak navede, jak vše zařídit. Podmínky pro využití platí stejné jako u posunutí data blokace přes Můj Vodafone.
Zavolejte nám zdarma na 800 77 11 77 - pokud to bude možné, můžeme se domluvit na posunutí data blokace, za kterou účtujeme poplatek v souladu s platným Ceníkem služeb.
Datum blokace lze posunout, když máte Vyúčtování alespoň 2 dny po splatnosti.
https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/platba-vyuctovani/nestihate-zaplatit-vyuctovani/
pokud je potřeba delší posunutí splatnosti : Posunutí data blokace/Pozdržení vymáhacího procesu 59 Kč s DPH (48,76 Kč bez DPH) dle ceníku
@ssusoreny