Přejít na obsah

Žebříček nejlepších uživatelů

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou 11.1.2025 ve všech oblastech

  1. dnes změna textu : Aktuálně evidujeme potíže se zapínáním některých Vodafone TV boxů. Na odstranění závady ve většině případů pomůže vypnutí zařízení z el. sítě a jeho následné zapojení zpět. Za způsobené komplikace se omlouváme a děkujeme za pochopení. V případě, že se Vodafone TV box nepodaří restartovat odpojením od elektřiny, postupujte následujícím způsobem, který uvede Vodafone TV box do továrního nastavení: 1. Odpojte ethernetový kabel z Vodafone boxu (kabel propojující set-top box s modemem). 2. Odpojte Vodafone box z elektrické zásuvky vytažením napájecího kabelu (Vodafone box zhasne). 3. Stiskněte na zadním panelu Vodafone boxu tlačítko RESET a stále jej držte. 4. Zapojte Vodafone box zpět do elektřiny. 5. Na televizi se po chvíli objeví černobílé Vodafone logo, které po chvíli zmizí. Zanedlouho se objeví toto logo podruhé a až poté pusťte prosím tlačítko RESET (viz krok 3). 6. Připojte zpět ethernetový kabel do Vodafone boxu (viz krok 1.).
    1 bod
  2. Pokud se modem nemůže připojit a zaregistrovat do sítě, tak na straně Vodafonu ho neuvidí a bude jako offline.
    0 bodů
  3. a nebo se podívat zda není nas adrese optika přes cetin u VDF
    0 bodů
  4. No moment technik přece mění modem a čeká až se registruje nový u mě to tak bylo. Přece nechcete tvrdit, že se jen tak sebere a odjede. Snad vám předá funkční službu a potom odjede.
    0 bodů
  5. 44dBmV / -16 dBuV, to už jsou opravdu hodně nízké hodnoty pod hranicí použitelnosti, ale také dost záleží na kvalitě signálu, tedy SNR, Měnil technik i tv zásuvku ? Jaký modem tam byl předtím ?
    0 bodů
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+01:00
×
×
  • Vytvořit...