Přejít na obsah

Žebříček nejlepších uživatelů

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou 15.1.2025 ve všech oblastech

  1. Dobré odpoledne, k přesunům několika TV stanic dojde až před koncem ledna, máte pravdu, na našich stránkách se objevil článek, podle kterého to vypadalo, že už ke změnám došlo, kolegy jsem na to upozornil.
    2 body
  2. https://x.com/vodafone_cz/status/1879410103389941910
    1 bod
  3. @Technikusvšechno v pořádku, oba OFDM kanály jsou naladěný (u koho ještě neproběhla modernizace bude tam mít jen jeden) a úroveň signálu a jeho kvalita taky v pohodě.
    1 bod
  4. Je to oficiální informace ze stránek Vodafone A navíc na Vodafone 100 vyla Nova Sport 5 nebo 6
    1 bod
  5. Tak potvrzuji, u mě už také funguje. Ještě minulý týden to nešlo.
    1 bod
  6. Jiz je to OK, alespon pro me, vypada to ze fosshub.com chybu opravil.
    1 bod
  7. Máme tu půlku ledna 2025 a RCS stále žádná zmínka. Čili žádný progres?
    0 bodů
  8. Osobně bych už konečně uvítal program Canal+ Action. Moc s tím ale nepočítám
    0 bodů
  9. Souhlasím s tím, co je psáno výše. Každopádně já většinou jako první zkontroluji stránku s výpadky, zda nemá Vodafone něco hlášeno. Když ne, zapnu hotspot a chvíli čekám, zda do pár minut nenajde. A když stále ne, tak kontaktuji Vodafone, aby mi řekli, zda je okolí OK. Když ne, nahlásí výpadek a po ukončení mi přijde SMS (vždy připomínám, že tu SMS chci), když ano, restartuji modem a u toho zkontroluji kabel a koncovky. Samozřejmě tu kontrolu kabelů a restart bych měl udělat před zavoláním a v polovině případů to tak dělám, ale v té druhé ne. Občas se mi to vymstilo, že stačil ten restart.
    0 bodů
  10. Zvolit na Vodafone lince technickou pomoc a zkusit diagnostiku s technikem, jinak to bude zřejmě výjezd technika na lokalitu - kontrola zásuvky, kabeláže, modemu apod.
    0 bodů
  11. @SolunPěkný den, je mi líto, že k potížím dochází i nadále 😞 Určitě se prosím znovu spojte s technickou podporu na lince 800 77 00 77 přes volbu v menu 2, anebo na čísle 800 77 77 31. Kolegové mají nástroje k provedení diagnostiky připojení, pokud se jim to nepodaří vyřešit po telefonu, domluví s vámi výjezd technika.
    0 bodů
  12. Tak tohle je opravdu absurdní tvrzení. Pokud člověk potřebuje venku stáhnout větší soubor nebo jakoukoliv aplikaci, tak je to enormní rozdíl. Pamatuju si, že když jsem měl O2, tak internetu na mym Galaxy Note8 z roku 2017 frčel rychlostí 4G kolem 200-300 mbit/s, doma se zapnutym downloadboosterem, kterej spojil data i UPC wifi, to byly nejspíš nejvyšší rychlosti internetu v ČR v tý době mimo laboratorní prostředí. Potom jsem přešel k Vodafone, kde mi zjevně ulhaná ženská prodala "5G" tarif, kterej údajně nikdy nezpomaloval rychlosti. No a vzápětí jsem měl impotentní internet 10 Mbit/s, download booster ani nešel zapnout kvůli nestabilitě/pomalým datům, všechno trvalo. A to se děje vlastně dodnes. Teď mam S24 Ultra a internet je stále vykastrovanej. Download booster už samsung odebral, takže to neotestuju. Nevim, zda u Vodafone došlo k tak těžkýmu zhoršení technickýho stavu, nebo zda je O2 o mílový kroky vepředu (nebo spíš o světelný roky), ale rozdíl mezi operátory je den a noc. To neni bezpředmětný nadávání, jen popis reality.
    0 bodů
  13. Mám firemni tarif buss neomezený max 5G , k tomu 2x one number. Hlavní sim v iphonu je esim, hodinky a ipad - one number, vali to bez problémů. Asi je chyba v aktivaci služby. …
    0 bodů
  14. V tom případě asi u VF neví pravá ruka co dělá (myslí si) levá ruka 🤣🥲🤔
    0 bodů
  15. proto občas nechápu ty lidi co nadávají na pronájem a řeší tu staré zařízení koupené před několika lety
    0 bodů
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+01:00
×
×
  • Vytvořit...