Přejít na obsah

Žebříček nejlepších uživatelů

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou 4.2.2025 ve všech oblastech

  1. Problém není v EPG, to je funkční, ale po otevření podrobnosti o pořadu je nabídka pouze "Chci vidět", žádná jiná, a při pokusu o nastavení nahrávání tlačítkem na dálkovém ovladači se objeví chybová hláška. V seznamu kanálů s povoleným nahráváním je přitom nahrávání povoleno. Napsal jsem na @Ondra - Vodafoneuvedenou podporu.
    2 body
  2. Už mám potvrzeno, že v případě starších boxů nebo CA modulů nemusejí být některé nově zařazené programy funkční, na opravě už pracujeme. Prosím tedy o strpení.
    1 bod
  3. @rebo Určitě to není úmysl v tom smyslu, že bychom funkci blokovali. Ozvěte se nám prosím přes tam.je/forum nebo zavolejte na 800770077, ať máme jistotu, že to je / bude v řešení. Díky.
    1 bod
  4. @zajdeeTo je narovinu mnohem víc v pohodě než jsem čekal, zejména když tam máte i ten 10G, který je známý svojí neefektivitou. Popravdě, metalickému 10G se asi vyhnu, momentálně mám 2.5G všude, ale další upgrade bude asi spíš přímo na optiku, jen se mi nechce měnit kabeláž.
    1 bod
  5. Kdyby jen android… Apple TV, iPadOS, iOS taky nic. Pozoruhodný je, že i nejlevnější internetová televize funguje líp než korporátní Vodafone a nikomu to nepřijde blbý. Dokonce někdo je schopen tu hrůzu i obhajovat.
    0 bodů
  6. 0 bodů
  7. Ano, otestováno. Programy na DVTV jdou zpětně přehrát, ale nastavení nahrávání nejde.
    0 bodů
  8. U mě stejné - boxy Kaon (BBC ok, zbylé Filmboxy zakódovány)
    0 bodů
  9. U mě to samé. CA modul, balíček TV Family: BBC Earth, BBC First - funkční FilmBox Premium HD, FilmBox Extra HD, FilmBoxStar, FilmBox Family, Fast&Funbox, Fightbox, Docubox - nefunkční (jsou naladěny, ale jsou kódovány)
    0 bodů
  10. Tak jsem napsal na podporu, ohledně nefunkčních programů Filmbox (stejný problém jako mnoho jiných, třeba Pišta).A přišla mi odpověď (č. 2194263) ať si znova naladim programy. Hold dobrá rada nad zlato. Tak nevím jestli se smát nebo brečet...
    0 bodů
  11. Bylo by dobré vaše operátory před uvedením jakékoliv změny pořádně proškolit,aby k těmto "omylům" nemuselo docházet a vy si tady nemuseli sypat popel na hlavu.Takhle to vypadá,že tyto "omyly" ze strany operátorů na lince jsou účelové,aby ze zákazníka vytáhli vic peněz za služby a byli následně byli vypsány prémie.Můžeme tomu třeba říkat nekalé praktiky.
    0 bodů
  12. Proč by zase musely být titulky "natvrdo" v obrazu? Protože to tvoje DO neumí, tak to nacpem všem 👎
    0 bodů
  13. Fast&Funbox, Fightbox, Docubox - taky mi nefungujou na VTV 3. Ten FightBox mě nezajímá, tam je mi to jedno. Ale z pricipu by to běžet mělo. Ostatní zmíněné a přidané fungují. Takže zopakuji Ondrovi - Vodafone, co tu teď zrovna je, jak vidím - máme tedy individuálně volat na linku nebo se hromadně pošle nějaký update programových nabídek? Jak je vidět, je to hromadný problém, restart evidentně nepomáhá, obnovu programové nabídky já třeba v Můj Vodafone nemám nebo jsem nenašel.
    0 bodů
  14. Aha, tak změna, to co funguje na webu nebo appce nemusí fungovat v televizi: Family balíček: Web a Appka - funguje: FilmBox Premium HD, FilmBox Extra HD, FilmBoxStar, FilmBox Family, BBC Earth, BBC First Web a Appka - nefunguje: Fast&Funbox, Fightbox, Docubox TV - funguje: BBC Earth, BBC First TV - nefunguje: FilmBox Premium HD, FilmBox Extra HD, FilmBoxStar, FilmBox Family, Fast&Funbox, Fightbox, Docubox Já ty procesy ve Vodafonu asi nikdy nepochopím, tvl.
    0 bodů
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+01:00
×
×
  • Vytvořit...