Přejít na obsah

Žebříček nejlepších uživatelů

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou 12.2.2025 ve všech oblastech

  1. Řekl bych že ten počet reálných uživatelů se bude limitně blížit nule. Možná nějací friendly useři, aby si na nich T-Mobile ověřil svoje řešení, ale jinak je to spíš taková věc na chlubení se v médiích, než že by tam reálně něco vydělali. Tím víc, že šibalsky k tomu nenabízí žádný router a sehnat mašinu na vydolování 8Gbps z PPPoE je sakra složitý. Takže ve výsledku zkriplená služba za 3,5 tisíce, kde jen železo na to abych z toho tu rychlost dostal mi propálí měsíčně dalších pár stovek na elektřině, viz řešení jaké má třeba Zajdee. A jako bonus ještě služba bez IPv6. Aneb chceme být technologický leader ale dopadlo to jako vždycky.
    1 bod
  2. Zdravím, jak dlouho a jak často se vám podaří dovolat na zákaznické lince živému operátorovi? Za mě je to již několik dní, možná déle katastrofa. Volám na linku pro business zákazníky, kde není tolik možností IVR, které by zdržovaly. Má za cíl vás přepojit po ověření právě na živého pracovníka. Již několikátý den však mě hlasový strom přepojuje zase na začátek hlasového stromu a takto to cykluje pořád dokola. Děje se tak, ať volám business linku anebo standardní samoobsluhu. V minulosti, když jsem volal mimo pracovní dobu kvůli poruše anebo jsem se náhodou dovolal a byl jsem následně přepojován na jiné oddělení, tak se dokonce stalo, že se hovor po přepojení ukončil. Na prodejně mi bylo sděleno ohledně cyklení hovoru samotným pracovníkem, že o tom vědí a že se to děje někdy i jemu. Že příčina může být ve vysokém počtu zákazníků volajících na linku, kdy pak dojde k přehlcení. No, kdoví jak to je. Každopádně jako business zákazník bych rád dojednal podmínky prodloužení smlouvy aj. a již třetím týdnem nemohu nahnat nikoho kompetentního, často ani nikoho nekompetentního, dokud neuzavřou i pobočky. E-mail jim také moc neříká. Máte podobnou zkušenost?
    0 bodů
  3. @GeorgeSza ty tri stovky to nabizi jen O2 a jen na pul roku, pak je najednou cenikova cena vyrazne drazsi nez ostani. Pridana hodnota je treba v te rozumne implementovane IPv6 nebo ve verejne IPv4 adrese za rozumnou cenu (O2 nema ani jedno). BTW, UVTnetu platim za dvougigabit 839 korun mesicne. Pravda, bez slev.
    0 bodů
  4. Za poslední rok voláno párkrát a vždy do 5 minut. Většinou odpoledne.
    0 bodů
  5. Dívám se do nahrávek. Mezi jednotlivýma nahrávkama nejde poznat kdy se daný díl vysílal a ani jaký to je díl. V přehledu nahrávek je jen daný seriál bez označení dílu. To je ještě OK, i když to je nepřehledné. Když dám u konkrétního dílu smazat (kde už aspoň jde vidět číslo dílu i když nejde vidět datum), tak se objeví: Nahrávka byla úspěšně smazána A pod tím dvě volby Smazat pouze tento díl a Smazat celý seriál. Napřed to tedy píše, že bylo smazáno a potom to teprve nabízí jestli smazat jen tento díl a nebo celý seriál? Trochu divné. A text: "Bude smazáno z nahrávky za méně než 90 dny" To Vodafone považuje z hlediska gramatiky za správné?
    0 bodů
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+01:00
×
×
  • Vytvořit...