Žebříček nejlepších uživatelů
Oblíbený obsah
Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou od 13.2.2025 v Příspěvky
-
Níže všechny HD stanice z nabídky (kromě erotiky), které se blíží těm 10 mega nebo mají výjimečně nad 10... Ty s 9,10 a více jsou tučně. Ty s cca 8 již ne. AMC: 10MBit/s (celkem stálý) CNN Prima News: 9MBit (celkem stálý) ČT Sport: 10,5MBit (max. variabilní, spíše 8-9MBit) Eurosport 1: 9,4MBit (celkem stálý) Eurosport 2: 8,8MBit (celkem stálý) Film Europe: 8,6MBit (celkem stálý) Film Europe+: 8,6MBit (celkem stálý) Film+: 12,2MBit (celkem stálý) Golf Channel: 10,2MBit (celkem stálý) HBO2: 8,2MBit (celkem stálý) HBO3: 8,2MBit (celkem stálý) HBO1: 8,5MBit (celkem stálý) - že by mé upozornění náhle způsobilo zpětné navýšení kvality? 😄 JOJ Cinema: 9,8MBit (celkem stálý) National Geographic: 8,5MBit-9,5MBit (variabilní, ale celkem stálý, někdy se přehoupne i nad 10, max. jsem viděl 10,5) Nat Geo Wild: 10,8MBit-11MBit (celkem stálý) Nova Action: 12,5MBit (celkem stálý) - nevím zda jen tím, že jsem tam chytil hokej Nova Cinema: 9,6MBit (celkem stálý) Nova Fun: 9,1MBit (celkem stálý) Nova Gold: 9,2MBit (celkem stálý) Nova: 9,9MBit (celkem stálý) Nova Lady: 9,1MBit (celkem stálý) Nova Sport 1: 12,4MBit (celkem stálý) Nova Sport 2: 12,4MBit (celkem stálý) Nova Sport 3: 12,1MBit (celkem stálý) Nova Sport 4: 12,1MBit (celkem stálý) Nova Sport 5: 12,1MBit (celkem stálý) Nova Sport 6: 12,1MBit (celkem stálý) Prima: 9MBit (celkem stálý) Prima Krimi: 8,7Mbit (celkem stálý) Prima Love: 8,7Mbit (celkem stálý) Prima Max: 8,7 (celkem stálý) Prima Show: 8,7 (celkem stálý) Prima Zoom: 8,9MBit (celkem stálý) Sport 1: 12,2MBit (celkem stálý) Sport 2: 12,2MBit (celkem stálý) SportyTV: 8,2MBit (celkem stálý) Warner TV: 9,1MBit (celkem stálý) Zbytek má pod 10 resp. pod 8 a nejčastěji někde kolem 5-8 mega, což je ještě ok. Nemálo jich má však i méně mezi 3-5 mega, což už úplně ok není. Samozřejmě tok videa není vše. Jde i o zdroj/obsah, protože ne vždy je vše nativně v HD třeba. A taky ne každej kanál vysokej tok svým obsahem nutně potřebuje. Nicméně, je to dobré vědět a zamyslet se...4 body
-
2 body
-
Podnět jsme předávali i napřímo, tak jsem rád, že už se to povedlo kolegům opravit 🙂2 body
-
Ano, je to tak. Pár reakcí jsme od diváků zaznamenali a tak jsme vysvětlovali, že to je kvůli vysílacím právům, která ČT (ne)má.2 body
-
To se stalo už dříve (například při předchozím vysílání Hořícího keře) a jde o vcelku vzácnou situaci. Stejně jako ostatní poskytovatelé TV služeb u těchto pořadů zpětné vysílání a nahrávky neposkytujeme, protože nemůžeme.2 body
-
@Pavel mAplikace pro chytré TV Samsung a LG titulky bohužel nepodporují. @Honza B @ludekUPC Oprava proběhne v noci na sobotu, takže zítra by už vše mělo běžet 🙂 @kautskym @PavelB Kupony na prima+ už by měly být v pořádku viditelné - otestoval jsem si a už je také vidím.2 body
-
Dobré ráno, od večera probíhala údržba systému, přes který jsou mimo jiné vystavovány tyto kódy. Nicméně teď už měly být zpět viditelné, předal jsem tedy k řešení.2 body
-
Tak si nech set-top box vyměnit za TV3 box, nebo TV Play, ty mají vestavěný Android TV a tam si můžeš aplikaci od Disney stáhnout z Google play.1 bod
-
Hezký večer všem, s ohledem na to, že Voyo bylo ještě nedávno součástí Vodafone TV, bylo pochopitelné, že se o něm ve větší míře diskutovalo i na Techfóru. Proto jsme zde také nechali prostor i této diskuzi a děkujeme všem diskutujícím, kteří zde slušně a k tématu diskutovali. Protože je ale zřejmé, že OnePlay už s Vodafone TV ani s Vodafonem nemá nic společného a začíná se zde rozvíjet diskuze o nastavení a fungování této služby, tak pro takovou diskuzi bude vhodnější zvolit stránky nebo kanály provozovatelů této služby. V pátek dopoledne proto toto diskuzní vlákno uzavřeme. Díky za vaše pochopení.1 bod
-
Hezký den, kolegy jsem o tom informoval a seznam programů budou opravovat / doplňovat.1 bod
-
To není fér to takhle porovnávat, cokoliv je lepší služba než VTV. Zkoušel jsem to na Apple TV, žádnej zázrak, ale kdo zatím měl VTV, tak bude nadšen. Kdo použitou platformu zná od někoho jiného, tak bude mírně zklamán.1 bod
-
ted mám asi 2 hodiny puštění HGTV ,zatím funguje dobře.Žádný načítací kolečko nic ,obraz v prohlížeči taky dobrý. vypadá to ,že lepší služba než VTV od Vodafonu1 bod
-
1 bod
-
@kautskymPoslední zprávu mám starou cca dva týdny s tím, že ještě probíhá testování. Zeptám se, zda už se blíží spuštění. @kautskymTak doplňuji, že to zatím vypadá na druhou polovinu března, pokud vše půjde dobře.1 bod
-
@srnaten peering je v dusledku ceskoslovenskeho t-mobilu. To je ok. Ale ze provoz neroutuji ani zevnitr ani zvenku spravne, to uz je na stiznost, infolinku volejte a poslete jim ty tracerouty zevnitr a zvenku.1 bod
-
StarHouse. na pozici 400 Předplatitelé prima+ a klienti Vodafone TV navíc dostanou unikátní možnost interagovat se streamem a sledovat dění ve vile 24/7, libovolně přepínat z kamer a získávat notifikace o nových epizodách, a to díky technologii Tivio Studio. to si dělají srandu Vodafone.Takovou kravinu .1 bod
-
1 bod
-
T-Mobile nejspíše dát do Magenta TV Netlix https://archiv.hn.cz/c1-67434970-rychlejsi-vystavba-optiky-a-netflix-na-internetove-televizi-nova-sefka-ceskeho-t-mobilu-szabo-odhaluje-sve-plany1 bod
-
V samotnému omezení přetáčení reklam nevidím až takový problém, ale problém je ten jakým způsobem to řeší Vodafone, blokuje u Primy přetáčení celého pořadu vpřed a to je prostě špatně, když konkurence umí blokovat pouze pár minut z reklamy, měli by se to konečně naučit i u Vodafonu, jinak bude hodně lidí naštvaných.1 bod
-
CA modul umí dekódovat pouze jeden kanál v jednu chvíli, takže to bude příčina tvého problému,1 bod
-
@void operatorPěkné dopoledne, mohu potvrdit to, že z naší strany nic neblokujeme, avšak základním předpokladem je, že zařízení podporuje LTE a umí načíst QR kód (informace na stránkách https://www.vodafone.cz/pece/tarify-sluzby/vodafone-onenumber/onenumber-zarizeni/ - dole).1 bod
-
@Conkys94Abych odpověděl na dotaz: "Nijak". Jestli jste ho zakoupil někde na bazaru, reklamujte prodej, jinak jste vyhodil peníze a máte doma kus elektroodpadu. Na tomto modemu už internet Vodafone nezprovozní. Jestli toužíte po vlastním modemu a neplatit tak pronájem, připravte si jen za nákup zařízení, které vyhovuje požadavkům částku nejspíše přesahující 5000Kč. A také si přečtěte diskuze tady na fóru, opravdu se vám nevyplatí jít do vlastního zařízení bez jakékoliv záruky a problémy s upgrade firmware atd. V podpisu máte Arris s WiFi 6, pronájem u něj je nastaven na 100Kč měsíčně, vzhledem k tomu, že jste chtěl jít do Compalu, můžete požádat o změnu na nižší model Arris s WiFi 5, kde je pronájem o 30Kč nižší. Za 70Kč měsíčně získáte pronajaté zařízení, po celou dobu zápůjčky v tom máte support, aktualizace FW, jistotu, že síť je optimalizovaná pro to zařízení, nekonečnou záruku... 840Kč ročně. Když si koupíte AVM FRITZ!Box řady 6690, abyste měl šanci si sám aktualizovat FW a nemusel zařízení posílat prodejci a platit za upgrade, vytáhnete z peněženky za nový minimálně 6 tisíc, tedy po 70Kč byste splácel 7 let. A u bazarových se můžete dostal na polovinu částky, ale většinou bez záruky, hlavně myslím toho, že bude zprovozněno, může se jednat o nevrácené zařízení či zařízení, které není určené pro volný trh (to kromě AVM FRITZ!Boxů nejsou prakticky žádné EuroDOCSIS modemy). Příště přeji šťastnější ruku a možná si před unáhleným nákupem něco zjistit.1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
A nahodou nedava T-M v bridge mode s privatni IPv4 adresou i IPv6? Vodafone v takovem pripade IPv6 neposkytuje.1 bod
-
Tohle se snad učí jako první větu ve škole pro tiskový mluvčí 😄 Jakmile tohle slyším nebo čtu, tak vím, že nemá cenu dále odporovat, šel bych proti svému dobru . Myslí to s námi, jen my to nechápeme 😞1 bod
-
Ano, to se bude vztahovat na všechny aplikace (příjem přes internet).1 bod
-
@Ondra - VodafoneKdyž jsem to poprvé odesílal, tak to napsalo "Děkujeme, právě jste nám napsali...", ale žádný mail nedorazil. Poslal jsem to teď znovu a mail už dorazil. Čislo je 2212423. ok, už mám odpověď. O chybějících programech v aplikaci vědí a "Programy budou nahrané při aktualizaci tento víkend". Tak ať ví i ostatní... Sice každá odpověď vyvolává x dalších otázek (proč to neaktualizovali najednou minulý víkend, proč se musí čekat s aktualizací na další víkend,....), ale na to odpověď asi nedostaneme.1 bod
-
Nejsem si úplně jistý jaký router máš na mysli, ale pokud tím routerem myslíš set-top box, tak ano, lze tam dát rozbočovač a pokračovat dál k dalšímu set-top boxu.1 bod
-
U IPTV to bude méně. Ale tok není vše. Pak do toho vstupují kodeky, posprocesing na zařízení, na kterém přijímám... takže dělat srovnání 2 zdrojů/způsobů příjmu jen na základě datového toku zas tak moc objektivní není. Vezměme si třeba 4K u streamingu od Netflixu, přes Youtube až kdo ví kam 🙂1 bod
-
1 bod
-
1 bod
-
Já dnes stahoval 2x aktualizaci Můj Vodafone v Obchod Play. Aplikace ve verzi 5.27.3 už jede1 bod
-
Při jedné z úprav došlo k této chybě, kdy někomu mohly kupony zmizet, kolegové to už aktivně řeší a postupně se opět zobrazí - mělo by to být ještě dnes. Já už tam kupony také vidím 🙂1 bod
-
Dobré ráno, už jsem si sehnal pár příkladů a vše s kolegy řeším. Díky za upozornění, dám vědět.1 bod
-
@kautskymMáte pravdu, to vše jsme už s kolegy prošli a úpravy mají zadané 🙂 @JPL @PištaV případě balíčku Komplet k opravě dojde do konce týdne, u balíčku Family zatím přesné datum neznám.1 bod
-
Rozumím, ale Vodafone v tomto případě postupoval správně, použité modemy nelze do sítě Vodafone znovu připojit od doby kdy u zákazníka začala migrace ze systémů bývalého UPC do Vodafone a tam byl nejzazší termín leden 2022, od té doby už není možné žádný použitý modem s DOCSIS 3.0 připojit do sítě, ačkoliv se jedná o stejný modem jaký Vodafone ještě aktuálně používá, je to z toho důvodu že Vodafone tyto modemy postupně vyřazuje a nahrazuje je modernějšími modely. Pokud chceš připojit nějaký vlastní modem musí umět DOCSIS 3.11 bod
-
Zavolám, zvolím myslím dvojku a jsem za chvíli u operátora technické podpory. A jestli je porucha za pár minut odstraněna, tak je to dobré ne?1 bod
-
Pěkný den, příčinou jsou opravdu potíže s DNS servery, takže pokud někdo využívá jiný DNS server, je pravděpodobné, že žádné potíže s připojením nezaznamená.1 bod
-
Pokud jde o ten signál na modemu tak tam žádný problém nevidím, ale modem od restartu běžel pouhých 47 minut, což je celkem málo času na to aby se něco dalo poznat z chybovosti. Že je tam úroveň signálu 0 nebo -1 dBmV je v pořádku, problém by byl kdyby to lezlo někam pod -10.1 bod
-
@Pavel K Obávám se, že s tím tady nikdo nepomůže. Klasika, zkontrolujte kabel mezi zásuvkou a modemem, koncovky toho kabelu, zda jsou správně dotlačené/zašroubované. A jestli to nepomůže, tak je třeba zavolat na linku a spojit se s technickou podporou, jelikož se bude jednat o individuální problém daného bytu/modemu. Podívejte se do modemu na hodnotu Power Down, zda není příliš vysoká (73 a více).1 bod
-
Milý Antoníne, k tvé otázce. Toto je obecná vlastnost technologie DOCSIS, tedy internetu po koaxiálním kabelu. Musíte si uvědomit, že jak síť pro xDSL, tak pro exUPC Internet nebyla z počátku vůbec navržená pro internet. V případě DOCSISu jsou médiem rozvody kabelové televize. Tyto rozvody ve většině pocházejí z přelomu milénia, a nebyly navrženy pro přenos Internetu. Byly navrženy pro přenos kabelové televize. Systém je tedy navržen tak, aby signál z jednoho páteřního kabelu byl rozbočen mnoha uživatelům. Všichni uživatelé připojení k jednomu rozvaděčí/nodu sdílejí kabel. Kdybyste změřil kontinuitu mezi vaší zásuvkou a sousedovou zásuvkou, zjistil by jste, že jsou vodivě spojené. To je proto, že pro distribuci televize toto dává smysl. Pro Internet toto moc smysl nedává, ale to je to co máme. U ADSL nejsou linky spojeny, protože u telefoních linek by spojení nebylo možné, slyšel byste telefonovat souseda atd... Koncem 90let, s rostoucí potřebou širokopásmového připojení byly navrženy metody (ADSL a DOCSIS) jak přenášet rychlý internet, po existujících rozvodech pevného telefonu, nebo kabelové televize. Cílem bylo dostat rychlý internet co nejvíce lidem, a to jde nejrychleji bez nutnosti budování nové infrastruktury. Během let jsme tedy našli způsob, jak po naprosto neideálních tel. linkách přenášet dnes už i 100Mbps, a po kabelech pro kabelovou televizi i Gigabit. Takže to, že jeden člověk může vyřadit celé sídliště, je nutným neduhem technologie, a nedá se stím nic dělat. Síť je takto koncipovaná. Buďme ale rádi, že nám internet po koaxu takto skvěle funguje, že jsme našli způsoby, jak využít existující infrastrukturu pro nové účely, a připojit tak mnoho lidí, kteří by se dodnes připojit jinak nemohly. Zavádět všude novou infrastrukturu by nebylo možné. Dovolte mi vás uvést do reality ... Takto internet nefunguje... Nebo.. Spíše co se "poslední míle" týče. Ať už se bavíme o DOCSIS, ADSL nebo GPON, tak vždy je možnost kompletního selhání sítě, pokud selže i jedna součást. U DOCSIS a GPON lze poměrně jednoduše položit celou síť. U DOCSIS rušením, nekvalitním kabelem, zesilovačem... U GPON lze například "spálit" OLT, pokud bychom do vlákna nějak cíleně se snažili svítit laserm atd.... U ADSL to není tak jednoduché, jelikož linky jsou odděleny, ale také to (pomocí různých metod) jde. Takže... Chtěl bych vám říci jedno... Nemyslete si, že když se budete klasicky spotřebitelsky chovat, tzn. vyhrožovat změnou poskytovatele... že si před vámi každý klekne. Technologie je prostě taková, jak DOCSIS tak GPON (a od DOCSISu k ADSL bych nepřecházel :D) , a musíte to brát tak, jak to je. K internetu se připojujete pomocí sítě, která k tomu nebyla zpočátku navržená, (i když to zvládá velice obstojně) a má své limity atd., Které vám sice mohou přijít jako nějaké šětření, korporátní spiknutí, nebo lišáctví Vodafonu, ale tak to prostě je, a doufám, že když nyní víte proč, tak se nad věcí s nadhledem a s pochopením, že nevíte vše, racionálně zamyslíte.1 bod
-
Přesně, pokud na netu tak lpíte, pořiďte si docsis od Vodafone, dsl od o2, a nějaký LoadBalanceRouter a máte větší jistotu.1 bod
-
@NetacPěkné ráno, pokud se modem sám vypíná, tak nás prosím kontaktujte na lince 800 77 77 31 nebo 800 77 00 77, kolegové z technické podpory provedou diagnostiku a naplánují s vámi rovnou servisní výjezd technika.1 bod
-
1 bod
-
Vlastny DOCSIS modem (okrem limitovanej zaruky - dva roky) ma este jednu negativnu stranku - provider nebude poskytovat upgrade fw.. to moze byt problem, opisem moju skusenost: Vodafone DE spustil OFDMA na upload kanaloch a bolo treba upgradovat fw modemu, lebo neustale zahlcoval siet chybami.. prenajate samozrejme upgradoval, odkupene/vlastne nie - nech sa majitel postara. Stalo ma to 50 EUR, aby mi tretia firma (ktora ma CMTS aj potrebny fw, ktory nie je verejny) upgradovala fw.. sucasna cena DOCSIS 3.1 modemu (ktory Vodafone DE pripoji do siete) je 220 EUR a je ich nedostatok. Bezny BFU to riesit nebude a bude spokojny s prenajatym routerom providera (pripadne v bridge mode, ak chce mat vlastny router za nim).1 bod
-
@bluenite Hezký den, hovory přes Wi-Fi se účtují stejně, jako byste volal z mobilní sítě v ČR. Výhodou Wi-Fi volání je to, že se dovoláte i tam, kde není mobilní signál, ale je tam funkční Wi-Fi. A že ze zahraničí můžete volat (přijímat hovory) tak, jako byste byl v ČR. Víc najdete tady: https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/pokryti/volani-pres-wi-fi/1 bod
-
@CableG Hezké ráno, mrzí mě, že máte takové potíže, podle vašeho popisu by to mohlo být nějaké rušení, které se na síti krátkodobě objevilo. Předpokládám, že jste to ověřoval, ale kdyby náhodou ne, tak doporučuji zkontrolovat i kabeláž ve vašem bytě, zda něco není uvolněné atp. Pokud by se to opakovalo, je potřeba se spojit s kolegy na 800777731, aby to mohli řešit / nahlásit.1 bod
-
1 bod
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+01:00