Komáre, vy si to představujete totiž jako hurvínek válku uživatel.
Ty aplikace nejsou statické, rozhodně nemají životní cyklus jako VTV, minimálně každý měsíc každá z nich má aktualizaci - častokrát i mnohem častěji, několikrát za týden není nic divného v určitých situacích. Každý ten update může něco rozbít (a běžně se to děje). Chyby projevující se jen na určitém zařízení jsou asi nejběžnějším druhem chyb v těchto aplikacích.
Když někdo (VF) u svého zařízení napíše, že podporuje např. Disney+, tak je to věc, kterou jde potom reklamovat / vracet zboží / musíte na ni poskytovat technickou podporu atd., protože je to deklarovaná vlastnost výrobku, se kterým jste ho prodal nebo pronajal.
Takže modelová situace, VF řekne, že podporuje Disney+, Disney vydá update, ten na tomto zařízení něco rozbije (a to se zrovna Disney povedlo i na mnohem běžnějších zařízeních - např. na CCwGTV měli několik měsíců rozbité HDR, jindy zase zvuk atd.) a VF bude muset řešit stížnosti uživatelů. Ale vlastně nemá jak, protože nad tou aplikací nemají žádnou kontrolu, na Disney žádné páky atd.
Jediný způsob, jak lze něco takového dělat, je partnerství - tzn. s každou tou streamovací službou uzavřete partnertství, domluvíte se na testování na vašem zařízení, ale taky na SLA atd. A to je náročné a drahé.
Proto i třeba Google u svého Chromecastu se takovým prohlášením vyhýbá a místo toho se setkáte s různým obcházením - např. formulacemi typu
A k tomu třeba přihozený screenshot s nainstalovanými streamovacími aplikacemi - ale nikde explicitně napsané podporujeme tuto streamovací službu.