Přejít na obsah

Žebříček nejlepších uživatelů

Oblíbený obsah

Zobrazení obsahu s nejvyšší popularitou 13.3.2025 v Příspěvky

  1. Kdo máte Chromecast 4 (4K nebo i HD verzi), je k dispozici aktualizace z Android TV 12 na 14.
    1 bod
  2. Komáre, vy si to představujete totiž jako hurvínek válku uživatel. Ty aplikace nejsou statické, rozhodně nemají životní cyklus jako VTV, minimálně každý měsíc každá z nich má aktualizaci - častokrát i mnohem častěji, několikrát za týden není nic divného v určitých situacích. Každý ten update může něco rozbít (a běžně se to děje). Chyby projevující se jen na určitém zařízení jsou asi nejběžnějším druhem chyb v těchto aplikacích. Když někdo (VF) u svého zařízení napíše, že podporuje např. Disney+, tak je to věc, kterou jde potom reklamovat / vracet zboží / musíte na ni poskytovat technickou podporu atd., protože je to deklarovaná vlastnost výrobku, se kterým jste ho prodal nebo pronajal. Takže modelová situace, VF řekne, že podporuje Disney+, Disney vydá update, ten na tomto zařízení něco rozbije (a to se zrovna Disney povedlo i na mnohem běžnějších zařízeních - např. na CCwGTV měli několik měsíců rozbité HDR, jindy zase zvuk atd.) a VF bude muset řešit stížnosti uživatelů. Ale vlastně nemá jak, protože nad tou aplikací nemají žádnou kontrolu, na Disney žádné páky atd. Jediný způsob, jak lze něco takového dělat, je partnerství - tzn. s každou tou streamovací službou uzavřete partnertství, domluvíte se na testování na vašem zařízení, ale taky na SLA atd. A to je náročné a drahé. Proto i třeba Google u svého Chromecastu se takovým prohlášením vyhýbá a místo toho se setkáte s různým obcházením - např. formulacemi typu A k tomu třeba přihozený screenshot s nainstalovanými streamovacími aplikacemi - ale nikde explicitně napsané podporujeme tuto streamovací službu.
    1 bod
  3. Ano, protože takovou funkci VTV nemá a s ohledem na koncepci ani mít nemůže. Je to dost nepraktický 🙁
    0 bodů
  4. @ZszaczNapříklad ten email, pod kterým byla registrace je součástí minimálně 7 úniků dat či velkých kolekcí. V některých těch datech bude k emailu i telefon. Ve většině je heslo. Pak už jen stačí vědomost, že většina lidí používá stejné heslo všude a zadá robotovi, aby se zkusil přihlásit s touto kombinací všude možně. Doporučení za mě – používat rozdílná idiotská hesla u věcí, které mohou mít vliv na mé peníze a citlivá data. V opačném případě se smířit s tím, že se takové věci mohou stát, dokonce mohu přijít o komplet online identitu. Jak se někdo dostane k emailu, tak většinou všechno, kde je veden jako registrační je naservírováno na stříbrném podnose. U platební karty se pojištění také nevztahují na případy, kdy byl k potvrzení použit PIN.
    0 bodů
  5. Tak na tohle jsou přece kouzelné formulace typu "Produkty a periferní zařízení jiných výrobců uvedené v tomto seznamu společnost Vodafone otestovala a ověřila. Kompatibilitu a stabilitu zařízení mohou ovlivnit změny firmwaru nebo hardwaru. Společnost Vodafone nezaručuje kompatibilitu s produkty uvedenými v seznamu a vyhrazuje si právo tento seznam kdykoli aktualizovat." Samozřejmě nikdo (teda doufám) nečeká, že bude Vodafone testovat TV aplikace konkurenčních společností. Na druhou stranu informaci o takto omezené kontrole kompatibility velkých streamovacích platforem by si ty věci zasloužily. A tisíce jich opravdu není.
    0 bodů
  6. @Technikus @Ondra - Vodafone Vzdávám to. Nikdo po nikom nechtěl testovat tisíce appek (to je vaše domněnka), psal jsem jen ty nejznámější streamovací a těch je dle vás mraky až tisíce. Hezký den.
    0 bodů
  7. @KomárNa Androidu jsou tisíce různých aplikací a služeb, není v našich možnostech otestovat fungování každé z nich. A protože nejsme jejich tvůrci, nemůžeme ručit za jejich fungování. Obecně platí, že na Android boxu fungují aplikace, které jsou vyrobené pro systém Android TV. Protože však víme, že konkrétně Netflix má zvláštní nároky a podmínky pro fungování své aplikace, podmiňuje to certifikací, tak na stránkách zákazníky informujeme, že přehrávání obsahu z Netflixu na TV3 a TV Play boxech k dispozici není. @LORIJak už bylo napsáno výše, můžete využít TV3 nebo TV Play box a stáhnout si do něj aplikaci od Disney. V tuto chvíli nemám žádné zprávy o tom, zda budeme s Disney+ spolupracovat a případně předinstalovávat jejich aplikaci.
    0 bodů
  8. A hlavně se to může rozbít s každým updatem, proto nikdo obecně nic negarantuje. Ale že to nemá ani certifikaci (např. Netflix) by se samozřejmě mělo zdůrazňovat. Ale já osobně bych se vyhnul jakýmkoliv zařízením od operátora (jakéhokoliv, nejenom VF), krom situací, kdy to nejde jinak (DVB-C např. - ale na to stačí ten základní STB) a raději si pořídil nějaký použitelný media player.
    0 bodů
  9. Vždyť na Android TV / OS lze instalovat mraky aplikací a má všechny někdo od Vodafone zkoušet? Asi ne... Navíc Disney+ ani nenabízí operátor. Nabízí Max, Netflix, Prima+ a možná něco dalšího... ty by uvádět měli nebo mohli.
    0 bodů
Tento žebříček nejlepších uživatelů je nastaven na Praha/GMT+01:00
×
×
  • Vytvořit...