Přejít na obsah

McVitas

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. McVitas odpověděl na příspěvek k tématu uživateli McVitas v O Vodafonu
    OK. Teď jsem si všiml že v profil / zprávy z Vodafonu mám taky něo nepřečteného o verzi Android a když na to tapnu tak "pro zobrazení čerpání dat se nejprve přihlašte", takže se podruhé přihlašuji a jsem opět na domovské obrazovce a zpráva stále nepřečtená :-] Co kdybyste to smazali ať to tam na nás nesvítí? 😉
  2. McVitas odpověděl na příspěvek k tématu uživateli McVitas v O Vodafonu
    fajn, přes samoobsluhu jsem to změnil. Proč to ale roky fungovalo a teď najednou se mi to samo od sebe někam přepnulo a musím to spravovat? Postup přepnutí čísla v mobilní aplikaci je velmi neintuitivní! V sekci "Můj účet" je moje číslo a vedle něj šipka - logicky očekávám že když tapnu na šipku tak se zobrazí hned seznam mých dalších čísel, ale ne - objevím se v obrazovce "přepnout účet" a číslo zmizí a vidím pouze svoje jméno a pod tím že jsem Administrátor. Vedle fajfka a červený zobák. Když tapnu na zobák, tak najednou vidím seznam čísel a můžu si vybrat! Sorry ale tohle je zmatek. Všechny pravidla správného UI říkají, že pokud je někde vybírací seznam, tak právě zvolená aktivní položka by měla být zobrazena! Červený zobák > obvykle neoznačuje že prvek je rozbalovacím seznamem. Správně a obvykle tam bývá ikonka ve tvaru v. Prosím předejte programátorům
  3. Zdravím. něco jste s tím provedli a tuto možnost za boha nemůžu najít. Bylo to vždycky hned v první nabídce. 5x zrychlení dat za měsíc. Kde to je?
  4. McVitas přidal příspěvek k tématu do Vodafone internet
    Zdravim, potřeboval bych aby můj notebook dostal DNS hostname ve formátu compname.docsis.vodafone.cz na svůj ethernet port, jenže toto je už nastaveno pro wifi. Myslel jsem že notebook odpojím od wifi, vypnu a druhý den připojím pouze ethernet, ale bohužel opět jsem na ethernet dostal číselný suffix a DNS ve formátu compname-21.docsis.vodafone.cz. Nevím jak dlouho může trvat než se toto automaticky vymaže? Dá se to nějak resetovat přes UI anebo reset celého modemu by ty záznamy vymazal? večer jsem na notebooku udělal ipconfig /release. Tak to vypadá že restart modemu pomohl. Ráno zapínám notebook. Dělám ipconfig /renew a mám hostname ve formátu computername.docsis.vodafone.cz 🙂
  5. McVitas odpověděl na příspěvek k tématu uživateli standaxoxoxo v Vodafone TV
    Takže co bude s tim VIDAA? 😉
  6. McVitas odpověděl na příspěvek k tématu uživateli McVitas v Vodafone internet
    Hm tak bohužel teď se to občas děje, že je to zpomalené i přes mobilní data, takže nevím... telefon nemá ipv6 podle tohoto testu. Dnes v noci jsem aktualizoval firmware takže restart proběhl. Můj PC taky nemá ipv6
  7. Toto je velmi zvláštní problém. Na mém mobilu často posílám hlasovky, ale poslední dobou jejich odeslání trvá třeba půl minuty nebo déle! Když mobil odpojim od wifi a jsem na datech (což je taky síť Vodafone), tak to odesílá normálně během pár sekund! Přitom rychlost.cz test ukazuje 529/96Mbps. možná je router zase zralý na restart?
  8. McVitas odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Reff v Vodafone internet
    Taky by mě zajímalo jak to funguje. V mém případě se ale pokouším nastavit DynDNS na afraid.org a když kliknu apply, tak se dole napíše DynDNS Status Domain Error. Co s tím?
  9. McVitas odpověděl na příspěvek k tématu uživateli McVitas v Vodafone internet
    Koukám na Heureka a vidim tam nějaké takové kolem tisícovky. Třeba Solight DY10S
  10. McVitas odpověděl na příspěvek k tématu uživateli McVitas v Vodafone internet
    Nojo pane Technikus ale když to nestihnu udělat zavčasu a mezitim se modem a připojení podělá, tak je mi to wifi na nic že? 😄
  11. McVitas odpověděl na příspěvek k tématu uživateli McVitas v Vodafone internet
    Mě je jasné, že tato služba je domácí a tak nemůžu očekávat nějaký nadstandardní support nebo 99,9% spolehlivost. NICMÉNĚ Ptám se konkrétně těch co mají modem Station, jestli mají podobné problémy s nevysvětlitelnými výpadky, které řeší restart modemu Dále se ptám Vodafone, proč jejich hlasový robot lže, že mě přepojí na operátora, když nakonec mě pošle do háje a zavěsí? Vím že jiné zařízení jako např Zyxel mají v nastavení možnost pravidelných restartů. Možná by stálo za to tuhle volbu přidat do firmware pro Station
  12. Zdravím, dnes v neděli opět přestal z ničeho nic fungovat internet. To samé se stalo před týdnem ale nebyl jsem doma a proto jsem jen instruoval spolubydlícího aby restartoval modem a nemohl jsem nic investigovat. Restart to spravil. Dnes se stalo to samé kolem 21:30. Volám na Vodafone help linku a dovídám se, že volám mimo standardní pracovní hodiny a že operátoři řeší pouze urgentní problémy nebo výpadky. Mačkám volbu že mám výpadek. Znovu se dovídám tu samou informaci že pro blokaci SIM apod mám použít aplikaci tak vybírám že přesto spojit s operátorem. No a poslední hláška co se ozvala je opět ta samá, že volám o víkendu a tím pádem mi nikdo nemůže pomoct! Co jsou tohle za fóry prosímvás?? Web rozhraní modemu fungovalo normálně a eventlog (když konečně najel) neukázal žádné hlášky, které by vypadaly na problém s WAN. Jen samé WiFi asociace/disasociace atd. Potřebuji aby se na to podíval někdo právě ve chvíli, kdy to nefunguje, protože pokud to z ničeho nic přestává fungovat a je potřeba aby byl někdo fyzicky přítomen a restartoval modem tak je to naprosto na houby a taková služba je mi bohužel k ničemu! Mám domácí server na kterém běží různé věci a fakt nevím co budu dělat až budu třeba na pár dní pryč a nikdo jiný tam nebude!
  13. McVitas odpověděl na příspěvek k tématu uživateli McVitas v Vodafone internet
    Tak nevím pánové, proč odpovídáte když si pořádně nečtete můj dotaz?? Přece jsem psal jestli mám zapnout to split SSID, takže o té možnosti samozřejmě vím. UPDATE: bylo to nějaké vadné protože pár dní na to, se modem totálně dodrbal a přestal fungovat! Zrovna jak na potvoru když jsem byl na celodenním výletě. Restart nepomohl a Vodafone podpora na dálku nemohla nic dělat a doporučili mi udělat factory reset. Super nápad vzhledem k tomu že tam mám nastaveno hromadu port forwardů, ale nakonec to jinak nešlo. Výsledek je, že 5GHz wifi už funguje a mobil i notebook jsou na ni připojeny. To jsou věci...
  14. McVitas odpověděl na příspěvek k tématu uživateli McVitas v Vodafone internet
    koncové zařízení je Samsung Galaxy S23 a Lenovo laptop s Windows 10. Naprostý standard a nikde jsem tam tuhle možnost neviděl! Prostě vidim jen jednu dostupnou síť a možnost se na ni připojit. Nikdy jsem neviděl nikde žádný výběr frekvence.
  15. Zdravim, občas mi vypadává wifi a při pracovních telekonferencích je to poznat. Druhý PC připojený přes kabel ale ten problém nemá. Tak jsem si říkal jestli jsem připojený na 2,4GHz nebo 5, protože 2,4 se může rušit s ostatními, kterých je kolem více. No a ano notebook je připojený na 2,4GHz ale nevim za boha jak to změnit! Dostupná a viditelná je jen jedna síť. Stejná situace je na mobilu. Mám zapnout možnost "split SSID" abych se pak mohl manuálně připojit na 5GHz? K čemu to tam tedy je pokud to jinak nejde?

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community