
-
Jak na výjimky z blokování spoofingu mého čísla?
@Cizo Pěkný den, omlouvám se za tyto komplikace. Formulář je potřeba vyplnit přímo v prodejně. Přes infolinku to opravdu možné není. Napíšete nám prosím přes https://tam.je/forum , kdy jste v prodejnách byl, abychom mohli předat zpětnou vazbu a situace se znovu neopakovala? Děkuji.
-
STB Vodafone TV Play
@BossDíval jsem se na to, bohužel zatím je tento problém stále v řešení a neznáme datum opravy, omlouvám se 😞 Občas je ale vhodné mít nový příklad, proto jsem @vineažádal o kontakt na naši linku. @Boss Můžu se ještě zeptat - jaký typ ikony vidíte, když zkusíte vyhledávání použít (kdybyste hledal pomocí zadávání na klávesnici)? Máte tam mikrofon, nebo logo Google?
-
Nový tarif - vyúčtování
@cvancara I když máte samostatnou kabelovou TV, vždy je k ní zřízený také tzv. "Nulový datový tarif" - využil byste ho v případě, že byste TV sledoval přes set-top box. Objednávky v samoobsluze "Vaše objednávka pevného internetu" neznamenají, že jde o zřízení nového internetu, může jít o různé menší / větší změny spojené s internetem nebo televizí (včetně výjezdů technika, doplňkových služeb atp.).
-
STB Vodafone TV Play
@vineaPěkný den, zavolejte nám prosím na 800770077 v době, kdy budete doma u set-top boxu, aby se na to s vámi kolegové mohli podívat a případně to předali k řešení. TOBimu můžete říct, že voláte kvůli potížím s televizí a následně, že potřebujete přepojit na operátora.
-
Napadení účtu
@Pavel mPěkný den, Pavle, to by samozřejmě byla chyba, nikoliv správné chování. Stalo se to jednou, nebo i při opakovaném hovoru? Jestli to je opakovaně, napište nám prosím přes https://tam.je/forum s čím potřebujete pomoct + informaci o tom, kdy a z jakého čísla jste volal a že vždy dochází k vypadnutí hovoru, abychom to vyřešili. Děkuji.
-
Jak na výjimky z blokování spoofingu mého čísla?
@tompleeDobré ráno, v prodejně s vámi kolegové vyplní písemnou žádost, kterou následně předají ke zpracování. Kdybyste narazil na potíže a ani po upozornění jste tam formulář nevyplňovali, napište nám přes https://tam.je/forum v jaké prodejně jste byl a kdy, abychom mohli předat zpětnou vazbu a zajistili, že při další návštěvě proběhne vše v pořádku.
-
EPG
@CableGDěkuji za zpětnou vazbu a konkrétní příklady, informace už jsem předal.
-
Napadení účtu
@randomofamber Ano, taková situace se stát může, nicméně většinu času je přihlášení nebo připojení funkční... Zmínil jsem to hlavně z toho důvodu, že to nevypadalo, že by o té možnosti Zszacz vůbec věděl. Co se týká ověřování u TOBiho - správná situace je, že TOBi vás ověří a operátorovi informaci předá. Ne vždy se to ale může správně povést, TOBi odbavuje na lince hovory krátce, a proto prosím o pochopení, pokud se operátor na informaci znovu doptá. Budeme pracovat na tom, aby se to zlepšovalo.
-
Napadení účtu
@ZszaczČíselné heslo pro komunikaci s operátorem si pamatovat nemusíte, kdykoliv si ho můžete zobrazit v Můj Vodafone. Můžete si tedy nastavit takovou kombinaci, aby byla co nejbezpečnější a unikátní bez obav o to, že si ji budete muset neustále pamatovat.
-
OneNumber - eSIM v mobilu
@syyyrPěkný den, přece jen ještě doplním, že určitý rozdíl tam bude, a to například v možnosti využití služeb třetích stran (premium SMS apod.). Podívejte se na https://www.vodafone.cz/pece/tarify-sluzby/vodafone-onenumber/onenumber-fungovani-volani/, kde rozdíly popisujeme. OneNumber = eSIM = ve vašem případě telefon...
-
Reactivation of a number
@Keshav Chopra Hello, if your Vodafone number was a prepaid card and you did not top it up for more than 10 months, it has been deactivated due to the lack of credit recharge. If your situation is different, please contact us at pece@vodafone.cz for further assistance.
-
Chyby Vodafone TV
@Hara @CableG @JTJ Dostal jsem zprávu, že hledání už by mělo zase běžet. Zkoušel jsem přes webový prohlížeč a fungovalo, tak můžete vyzkoušet.
-
Vodafone TV ve webovém prohlížeči
@Marek PlačekDobrý den, Marku, na macOS funguje přehrávání pouze v prohlížeči Safari. V jiných to vyhodí chybu, kterou jste zmínil.
-
Napadení účtu
Nemůžu se vyjadřovat k té konkrétní situaci, tu neznám, ze zkušenosti však vím, že prakticky vždy je příčinou podobného typu podvodu slabé heslo (jednoduché, opakovaně používané apod.) a v kombinaci s dalšími podvodnými technikami je pak toto slabým článkem...
-
Disney +
@KomárNa Androidu jsou tisíce různých aplikací a služeb, není v našich možnostech otestovat fungování každé z nich. A protože nejsme jejich tvůrci, nemůžeme ručit za jejich fungování. Obecně platí, že na Android boxu fungují aplikace, které jsou vyrobené pro systém Android TV. Protože však víme, že konkrétně Netflix má zvláštní nároky a podmínky pro fungování své aplikace, podmiňuje to certifikací, tak na stránkách zákazníky informujeme, že přehrávání obsahu z Netflixu na TV3 a TV Play boxech k dispozici není. @LORIJak už bylo napsáno výše, můžete využít TV3 nebo TV Play box a stáhnout si do něj aplikaci od Disney. V tuto chvíli nemám žádné zprávy o tom, zda budeme s Disney+ spolupracovat a případně předinstalovávat jejich aplikaci.