
-
STB Vodafone TV Play
Dostal jsem zprávu, že hlasové vyhledávání Google opravil a teď už by měly výsledky zobrazovat obsah z Vodafone TV.
-
Zrychleni DOCSIS internetu 2025
@kautskym Od soboty nabízíme nové tarify pro pevný internet, které mají v názvu "+". Jsou dostupné na adresách, kde proběhla kompletní modernizace sítě. Nejde o úpravu původních tarifů, ale o nové tarify, takže v případě zájmu je možné na ně přejít (je tedy potřeba si požádat o změnu tarifu na jiný). Původní tarify jsou stále v nabídce na adresách, kde ještě modernizace neproběhla + zůstávají zákazníkům, kteří je už používají.
-
Nápady na změny aplikace
Tuto možnost postupně spouštíme - u aplikací pro Samsung a LG bude dostupná po vydání aktualizace TV aplikace, jakmile budou obě aktualizované, tak tuto volbu zpřístupníme i zde.
-
Nové stanice
@Pavel m Šlo pouze o krátkodobé testování :)
-
nelze přijmout MMS: časový limit vypršel
To ještě také fungovaly konfigurační zprávy, obojí je už dlouho vypnuté. Dnešní telefony mají tu výhodu, že se v naprosté většině nastaví samy správně (údaje si stáhnou ze sítě).
-
Platba počáteční ceny za tablet
Tak ještě potvrzuji, že ta informace o poplatku za platbu kartou už dlouho neplatí, požádáme tedy o opravu stránky, aby nedocházelo ke zbytečným nedorozuměním. Díky za upozornění :)
-
nelze přijmout MMS: časový limit vypršel
Pro stažení MMS je potřeba mít povolená mobilní data + mít správné nastavení v telefonu. Nastavení pro MMS najdete tady: https://www.vodafone.cz/pece/novi-zakaznici/zaciname/nastaveni-mms/.
-
Chyby Vodafone TV
@homberg Dobré odpoledne, mrzí mě, že vám aplikace nefunguje optimálně. Nejvhodnější je v tomto případě zavolat na 800770077 ve chvíli, kdy budete u zařízení, kolegové z technické podpory to s vámi projdou a případně zadají k opravě, pokud bude chyba trvat.
-
Vodafone TV ve webovém prohlížeči
@Technikus Rozumím tomu, ale obávám se, že s ohledem na udržení přijatelné míry přehlednosti další informace na stránku s programy kolegové dávat nebudou. Podněty jsme už v minulosti předávali a nějaké změny tam proběhly. Nicméně těch výjimek je tam poměrně málo, jsou vypsané v Centru péče. Jde o: Regionální programy - ty jsou jen ve vybraných regionech v DVB-C Programy pro dospělé - fungují v set-top boxech a aplikacích pro chytré TV 4K programy - fungují přes set-top boxy, CA modul nebo Apple TV
-
Změna pořadí kanálu
@Slamb Vysvětlení, jak to je s řazením v každém zařízení, je hned druhý bod na té stránce: Vlastní řazení je vždy unikátní pro každé zařízení (nastavení platí pro to zařízení, ve kterém změny provedete).
-
Platba počáteční ceny za tablet
Hezké odpoledne, platba kartou kurýrní společnosti možná je. Informaci ohledně poplatku ještě ověříme, to spíš vypadá na zastaralou informaci. Dám sem pak vědět :)
-
Změna pořadí kanálu
Veškeré informace k možnosti řazení kanálů najdete na https://www.vodafone.cz/pece/televize/tv-doplnkove-sluzby/razeni-kanalu-vodafone-tv/. Možnost vlastního řazení kanálů je dostupná pro základní a prémiový set-top box, pro Vodafone TV 3 box, Vodafone TV Play a pro mobilní aplikaci Vodafone TV.
-
Vodafone TV ve webovém prohlížeči
@Technikus Hezké odpoledne, přehrávání 4K stanic ve webovém prohlížeči nepodporujeme, proto je tam nevidíte.
-
Divné chování settopboxu po restartu
@Jirka1P Pěkný den, zkoušel jste provést obnovu továrního nastavení? Info je na https://www.vodafone.cz/pece/reseni-technickych-problemu/potize-vodafonetv/vodafonetv-nefunkcni/ (bod 7). V menu základního nebo prémiového set-top boxu (tlačítko s ikonou domečku na dálkovém ovládání) najděte Nastavení (ozubené kolečko v levé části obrazovky) - Nastavení zařízení - Resetovat.
-
Platnost predplacene karty/kreditu
@Join 1,2,3) Vše popisujeme na https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/dobijeni-kredit/aktualni-vyse-kreditu/. Pokud vám platnost kreditu vyprší, nebudete moct u svého čísla využívat žádné placené služby (budou vám fungovat jen bezplatné služby, jako je třeba příjem SMS nebo hovorů v ČR apod.). 4,5,6) K tomu jsem se už vyjadřoval a jiní uživatelé vám tu poslali i odkaz na vlákno https://www.techforum.cz/topic/62690-upravujeme-podmínky-předplacených-vodafone-karet/. 7) Informaci o platnosti kreditu najdete na našich stránkách (viz první bod) nebo například v oficiálním ceníku na https://www.vodafone.cz/cenik. 8) Zde nevím, na co bych měl odpovídat.