Přejít na obsah

Ondra - Vodafone

Centrum péče
  • Příspěvky

    1 025
  • Registrace

  • Přítomen

  • Vítězné dny

    77

Ondra - Vodafone naposledy vyhrál 17. prosince

Ondra - Vodafone má nejvíce líbivý obsah

Služby Vodafone

  • Vodafone pevný internet
    Super Fibre
  • Vodafone mobilní služby
    Premium 5G
  • Vodafone televize
    ALLinONE
  • Vodafone zařízení a aplikace
    Set-top box Premium
  • Obec
    Pardubice
  • Speedtest.net

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Ondra - Vodafone's Achievements

  1. @neuroticPěkný den, pokud nemáte v okolí prodejnu, můžete nám i zavolat na 800770077 a s kolegy se, věřím, také domluvíte 🙂
  2. Rovnou jsem se na to ptal, protože se o něm (model Mi Box) už dříve na fóru diskutovalo a došli jsme právě k tomuto závěru, že jeho výkon na přehrávání nemusí být dostatečný. Každá appka má trochu jiné nároky a potřeby, tak se to nedá automaticky vzít tak, že když funguje jedna, musí ta druhá. Podle aktuálních statistik používá od značky Xiaomi hodně uživatelů následující zařízení: Mi Box S, Mi Box S 2. generace, Mi TV Stick a Mi TV Stick 4K. Takže například na nich appka poběží... Jestli ale máte "Mi Box S", tak u něj by to jít mělo. Tak to bych případně doporučoval kontaktovat kolegy z technické podpory na 800770077 v době, kdy budete u zařízení. Ideálně si vyberte při volání volbu pro technické potíže.
  3. Ondra - Vodafone

    Chyby Vodafone TV

    @bikeryrka_czPěkný den, ano, tuto chybu evidujeme a s opravou počítáme. Bohužel konkrétní čas nasazení opravy k dispozici nemám.
  4. Obecně platí, že modernizace sítě stále probíhá. Konkrétně u gigabitu byste lokalitu po kompletní modernizaci poznal podle toho, že upload navýšíme na 100 Mb/s (což probíhá s odstupem několika týdnů / měsíců od dokončení fyzických prací, protože tam jsou ještě další nutné kroky na pozadí).
  5. @karelHezký den, Karle, pokud by to byl nějaký starší Mi TV Box, první generace... (model jste neupřesnil), tak může roli hrát jeho výkon, který už nemusí být dostatečný. S tím internetem raději upřesňuji, že pro sledování Vodafone TV jako minimum doporučujeme 7 Mb/s (čili rychlost připojení musí být vyšší, protože obvykle máte k internetu připojených víc zařízení). Pokud výše uvedené situaci nevysvětluje, zkusil bych ještě pro jistotu provést přeinstalování aplikace. Kdyby ani to nepomohlo, zavolejte nám prosím na 800770077 v době, kdy budete u zařízení, abyste to mohl probrat s kolegy z technické podpory.
  6. @myschovipAno, pro nastavení pouze IPv4 režimu stačí zavolat na 800770077.
  7. Informace se týkají pouze uživatelů, kteří si sami ručně nastavili některý z ukončovaných DNS serverů níže. Většina uživatelů internetu využívá automatické zjištění DNS serveru, v tomto případě není nutné nic dělat. V rámci modernizace naší pevné sítě nahrazujeme stávající DNS servery (217.77.165.211 a 217.77.165.81) novými anycast DNS servery (31.30.90.11, 31.30.90.12, 2a00:11b4:4110::a, 2a00:11b4:4110::b), které jsou v tuto chvíli už aktivní a dostupné. Doporučujeme změnu provést co nejdříve, abyste byli předem připraveni a vaše zařízení nezůstalo bez připojení do internetu. Více: https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/internet-v-pocitaci/zmena-dns/
      • 5
      • Děkuji
  8. Ondra - Vodafone

    Rozostření obrazu

    Hezké odpoledne, upravili jsme používané vysílací profily, to znamená, že i nadále naskočí na pár sekund nejdříve horší kvalita streamu, ale jde o výrazně kvalitnější obraz než předtím, takže to je skoro nepostřehnutelné 🙂
  9. Thank you, I will ask my colleagues who are in charge of the modems.
  10. @detonatorHello, we will update the link on the English version of the page today, thank you for the notice. I just want to make sure - you purchased the modem directly from Vodafone Czech Republic, is that correct?
  11. Ondra - Vodafone

    Vánoce 2024

    @TechnikusPěkný den, na Stodůlkách máme i prodejnu pro zákazníky, v těchto dnech začíná rekonstrukce recepce, proto bude provoz omezený a od 21.12. do 5.1. bude prodejna zcela uzavřená. Rozhodně by vás ale v ten čas kolegové obsloužit měli, jsem rád, že jste vše dořešil na Andělu a omlouvám se za komplikace.
  12. @Zlaťák Pěkný den, pokud chcete vidět všechny služby pod jedním přihlášením, tak to jde 🙂 Předplacenku nemusíte převádět na svůj zákaznický účet, jen si ji připojíte ke svému e-mailovému přihlášení. Návod najdete tady: https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/jeden-email-pro-vice-uctu/
  13. Tento kanál je součástí Family balíčku delší dobu, nejde tedy o novinku, jen o zvýraznění té informace. A nemám teď žádnou zprávu o tom, že by to mělo znamenat něco jiného. Protože Voyo na konci ledna skončí, tak ho postupně přestáváme ukazovat (což bude postupný proces, protože stránek je hodně).
  14. Ondra - Vodafone

    Stránka Výpadky

    @Michal BenešDobré odpoledne, Michale, jak už tu zaznělo, žádný plošný výpadek jsme dnes neměli a nemáme. Dohledal jsem, že v Železném Brodě byl dnes mimo provoz vysílač mobilní sítě, který už aktuálně funguje. Za potíže se omlouvám. Ještě doplním, že informace o výpadcích mobilní sítě nejsou přímo na stránce www.vodafone.cz/vypadky, ale jsou během výpadku k dohledání v mapě pokrytí po zadání konkrétní adresy.
  15. Pěkný den, pořád platí, co jsem tady už napsal dříve - zatím nemáme potvrzeno, co případně nahradí Voyo ve Family nebo ALLinONE balíčku. Jakmile budeme mít novinky, napíšeme 🙂
×
×
  • Vytvořit...