Přejít na obsah

Ondra - Vodafone

Centrum péče
  • Registrace

  • Přítomen

  1. Ondra - Vodafone přidal příspěvek k tématu do Vodafone TV
    Dostal jsem zprávu, že hlasové vyhledávání Google opravil a teď už by měly výsledky zobrazovat obsah z Vodafone TV.
  2. @kautskym Od soboty nabízíme nové tarify pro pevný internet, které mají v názvu "+". Jsou dostupné na adresách, kde proběhla kompletní modernizace sítě. Nejde o úpravu původních tarifů, ale o nové tarify, takže v případě zájmu je možné na ně přejít (je tedy potřeba si požádat o změnu tarifu na jiný). Původní tarify jsou stále v nabídce na adresách, kde ještě modernizace neproběhla + zůstávají zákazníkům, kteří je už používají.
  3. Ondra - Vodafone přidal příspěvek k tématu do Vodafone TV
    Tuto možnost postupně spouštíme - u aplikací pro Samsung a LG bude dostupná po vydání aktualizace TV aplikace, jakmile budou obě aktualizované, tak tuto volbu zpřístupníme i zde.
  4. Ondra - Vodafone přidal příspěvek k tématu do Vodafone TV
    @Pavel m Šlo pouze o krátkodobé testování :)
  5. To ještě také fungovaly konfigurační zprávy, obojí je už dlouho vypnuté. Dnešní telefony mají tu výhodu, že se v naprosté většině nastaví samy správně (údaje si stáhnou ze sítě).
  6. Tak ještě potvrzuji, že ta informace o poplatku za platbu kartou už dlouho neplatí, požádáme tedy o opravu stránky, aby nedocházelo ke zbytečným nedorozuměním. Díky za upozornění :)
  7. Pro stažení MMS je potřeba mít povolená mobilní data + mít správné nastavení v telefonu. Nastavení pro MMS najdete tady: https://www.vodafone.cz/pece/novi-zakaznici/zaciname/nastaveni-mms/.
  8. Ondra - Vodafone přidal příspěvek k tématu do Vodafone TV
    @homberg Dobré odpoledne, mrzí mě, že vám aplikace nefunguje optimálně. Nejvhodnější je v tomto případě zavolat na 800770077 ve chvíli, kdy budete u zařízení, kolegové z technické podpory to s vámi projdou a případně zadají k opravě, pokud bude chyba trvat.
  9. @Technikus Rozumím tomu, ale obávám se, že s ohledem na udržení přijatelné míry přehlednosti další informace na stránku s programy kolegové dávat nebudou. Podněty jsme už v minulosti předávali a nějaké změny tam proběhly. Nicméně těch výjimek je tam poměrně málo, jsou vypsané v Centru péče. Jde o: Regionální programy - ty jsou jen ve vybraných regionech v DVB-C Programy pro dospělé - fungují v set-top boxech a aplikacích pro chytré TV 4K programy - fungují přes set-top boxy, CA modul nebo Apple TV
  10. Ondra - Vodafone přidal příspěvek k tématu do Vodafone TV
    @Slamb Vysvětlení, jak to je s řazením v každém zařízení, je hned druhý bod na té stránce: Vlastní řazení je vždy unikátní pro každé zařízení (nastavení platí pro to zařízení, ve kterém změny provedete).
  11. Hezké odpoledne, platba kartou kurýrní společnosti možná je. Informaci ohledně poplatku ještě ověříme, to spíš vypadá na zastaralou informaci. Dám sem pak vědět :)
  12. Ondra - Vodafone přidal příspěvek k tématu do Vodafone TV
    Veškeré informace k možnosti řazení kanálů najdete na https://www.vodafone.cz/pece/televize/tv-doplnkove-sluzby/razeni-kanalu-vodafone-tv/. Možnost vlastního řazení kanálů je dostupná pro základní a prémiový set-top box, pro Vodafone TV 3 box, Vodafone TV Play a pro mobilní aplikaci Vodafone TV.
  13. @Technikus Hezké odpoledne, přehrávání 4K stanic ve webovém prohlížeči nepodporujeme, proto je tam nevidíte.
  14. @Jirka1P Pěkný den, zkoušel jste provést obnovu továrního nastavení? Info je na https://www.vodafone.cz/pece/reseni-technickych-problemu/potize-vodafonetv/vodafonetv-nefunkcni/ (bod 7). V menu základního nebo prémiového set-top boxu (tlačítko s ikonou domečku na dálkovém ovládání) najděte Nastavení (ozubené kolečko v levé části obrazovky) - Nastavení zařízení - Resetovat.
  15. @Join 1,2,3) Vše popisujeme na https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/dobijeni-kredit/aktualni-vyse-kreditu/. Pokud vám platnost kreditu vyprší, nebudete moct u svého čísla využívat žádné placené služby (budou vám fungovat jen bezplatné služby, jako je třeba příjem SMS nebo hovorů v ČR apod.). 4,5,6) K tomu jsem se už vyjadřoval a jiní uživatelé vám tu poslali i odkaz na vlákno https://www.techforum.cz/topic/62690-upravujeme-podmínky-předplacených-vodafone-karet/. 7) Informaci o platnosti kreditu najdete na našich stránkách (viz první bod) nebo například v oficiálním ceníku na https://www.vodafone.cz/cenik. 8) Zde nevím, na co bych měl odpovídat.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community