-
Příspěvky
1 025 -
Registrace
-
Přítomen
-
Vítězné dny
77
Úspěšná řešení
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Přidání předplacené karty do zákaznického účtu was marked as the answer
@Zlaťák Pěkný den, pokud chcete vidět všechny služby pod jedním přihlášením, tak to jde 🙂 Předplacenku nemusíte převádět na svůj zákaznický účet, jen si ji připojíte ke svému e-mailovému přihlášení. Návod najdete tady: https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/jeden-email-pro-vice-uctu/
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Přenesená data was marked as the answer
Hezký den, @Ivo2003,
chápu, že to může být zajímavé vědět 🙂 Tuto informaci však skutečně v samoobsluze nenajdete a zatím nemám informaci o tom, že by se tam měla objevit. Čerpání volných jednotek ukazujeme ve chvíli, kdy jde o omezený počet volných jednotek (minut/SMS/dat) a je tedy vhodné sledovat, kolik vám ještě zbývá. Na druhou stranu tam teď máte jiné podrobnosti a možnosti nastavení, které naopak nebyly v Moje exUPC.
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Časová informace v CLIP was marked as the answer
@Ivo2003 Díky za aktuální zprávu 🙂 S kolegy jsem to ověřoval a doporučují nejdřív zkusit restart modemu a telefonu (základny). To jednoduše uděláte tak, že obě zařízení na chvíli odpojíte od elektřiny. Kdyby ani pak čas nešel správně, tak nám prosím zavolejte na 800770077 nebo pošlete zprávu s podrobnostmi a s odkazem na toto fórum přes https://tam.je/forum a předali bychom to k řešení.
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in IPv6 was marked as the answer
Mám tu pár doplnění / upřesnění, kde to je možné...
K 25. říjnu jsme nasadili full dual-stack, který se týká zákazníků, kteří mají aktivovanou pevnou IP adresu. Pro ostatní se nic nemění.
V tuto chvíli se to týká jen těch, kteří mají pevnou IP, žádný termín pro případné další změny stanovený není.
Nově vše probíhá automaticky a není potřeba registrovat MAC adresu. V režimu bridge musí být napřímo připojeno pouze jedno zařízení (CPE) přímo k modemu. Toto zařízení musí mít povolený IPv4 protokol, aby mohlo získat statickou IPv4 adresu. Pokud k modemu napřímo připojíte další zařízení, musí mít vypnutý IPv4 protokol. Tím se zabrání přeskakování statické IPv4 adresy a zbytečnému zatěžování DHCP provozu.
K jednomu tarifu (přípojce) je už možné mít jen jednu pevnou IPv4 adresu.
Pevnou IP adresu si můžete objednat na lince 800770077.
Modem v režimu bridge můžete mít ve 2 scénářích:
1) Mám aktivní pevnou IP adresu (a mám Full DS)
2) Mám nastavený režim pouze IPv4
Pokud máte aktivovanou pevnou IP adresu, je IPv6 prefix statický.
Veřejnou IPv4 adresu máte k dispozici, když máte aktivní pevnou IP adresu nebo máte k přípojce nastavený režim pouze IPv4.
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Podpora app na televize Hisense was marked as the answer
Hezký den, s aplikací pro další TV systémy nepočítáme. Podporujeme Samsung, LG, Apple TV, Android TV, set-top boxy a CA moduly a další zařízení... Bohužel pro úplně každého řešení přinést neumíme, ale tímto pokrýváme potřeby velké většiny diváků. Všechny podporované systémy a zařízení najdete zde: https://www.vodafone.cz/pece/televize/vodafone-tv/sledovani-televize/
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Přenos čísla od konkurence na již používanou SIM was marked as the answer
@Jirka357 Tohle opravdu neumožňujeme, přenos čísla do sítě Vodafone je možný pouze na nově vydanou SIM kartu, která začne fungovat až po přenesení čísla.
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Výchozí služba v Můj Vodafone was marked as the answer
Je to tak, aktuálně není možné vybrat výchozí službu, ale pracujeme na tom. Zatím posílám návod, jak se na jinou službu po přihlášení přepnout: https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/prepnuti-sluzby-muj-vodafone/
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Konec TV stanic Dvojka a Stingray was marked as the answer
Pěkný den všem, některé z vás zajímaly důvody ukončení stanic, poptal jsem se a tady jsou.
Dvojka - chtěli bychom ji nahradit jiným slovenským programem, jakmile budeme mít vše finálně domluvené, budeme o tom moct informovat. Pokud vše vyjde, rádi bychom měli nabídku slovenských stanic atraktivnější a také bez případných "blackoutů" (situace, kdy se vysílá pořad, který nelze kvůli TV právům vysílat v ČR).
Stingray iConcerts a CMusic - zde nám končí smlouva s vysílatelem a zatím jsme se nedohodli na prodloužení. S náhradou nepočítáme, o hudební programy obecně není velký zájem (možná pro někoho překvapivě s výjimkou Šlágrů), přesto jich v naší nabídce zůstává skoro dvacítka.
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Dvoufázové ověření do Můj Vodafone was marked as the answer
@PaegasRobin777Pokud při přihlašování do aplikace zadáváte SMS kód, tak se nepřihlašujete správně. Prosím, podívejte se na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/hesla/zmena-prihlasovani/ do rozbalovací části "Po nastavení nového přihlašování e-mailem se nemůžu přihlásit do aplikace Můj Vodafone, co mám dělat?".
Buď při přihlášení nezadáváte e-mail a heslo, nebo se nepřihlašujete přímo v aplikaci, ale v okně, kde je webová samoobsluha.
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Vodafone TV na Apple TV was marked as the answer
Aplikaci jsme vydali právě dnes 🙂 Podporuje Apple TV se systémem tvOS 16.1 a novějším.
Článek: https://www.vodafone.cz/televizni-tipy/novinky/vodafone-tv-je-dostupna-i-v-apple-tv/
Informace v Centru péče: https://www.vodafone.cz/pece/televize/vodafone-tv/aplikace-vodafonetv-chytre-tv/
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Kompletní výpadek internetu i TV was marked as the answer
Dobré odpoledne,
aktuální informace o tom, kde evidujeme nefunkční službu, jsou k dohledání na https://www.vodafone.cz/vypadky.
Jak už tu padlo, výpadek na Ostravsku je důsledkem velmi silné bouře, která se prohnala v noci ze středy na čtvrtek. Došlo pak k požáru kolektoru, který mimo jiné zničil i naše technologie. Včera se podařilo pro některé lokality vše zprovoznit, ale úplně všude ještě ne. Oprava je poměrně náročná, protože na některá místa se stále nemáme možnost se dostat. Technici teď pracují na náhradním řešení, i to bude vyžadovat spolupráci s hasiči a dalšími složkami. Je možné, že se to povede ještě dnes, ale garantovat to nemůžu.
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Přechod z HBO Max na Max was marked as the answer
Informace k přechodu na Max jsme aktualizovali na stránkách: https://www.vodafone.cz/pece/televize/tv-doplnkove-sluzby/vodafone-tv-hbo/
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Nova Sport 5 & Nova Sport 6 was marked as the answer
Pěkné ráno, Nova Sport 5 a 6 je ode dneška oficiálně součástí Vodafone TV 🙂
Vodafone TV přidává ode dneška do programové nabídky prémiové sportovní kanály Nova Sport 5 a Nova Sport 6. Vysílat budou například závody Formule 1, motocyklové Moto GP a WorldSBK nebo zápasy UFC, tedy elitní soutěže smíšených bojových umění. Na fotbalové fanoušky čeká více obsahu z Bundesligy nebo LaLigy. Novinka přichází ve chvíli, kdy televize Nova zároveň oznámila, že právě na jejích sportovních kanálech se bude od léta vysílat fotbalová Evropská a Konferenční liga UEFA.
Vedle pravidelné porce hokeje nejen z NHL, špičkových fotbalových soutěží nebo třeba basketbalové NBA se diváci Vodafone TV mohou nově těšit na vzrušující závody Formule 1 i ty nejlepší motocyklové jezdce ze závodů Moto GP a WorldSBK. Vodafone TV se rozšiřuje o prémiové stanice Nova Sport 5 a Nova Sport 6.
Běží na pozicích 75 a 76, jsou součástí balíčku Vodafone TV Sport (nová nabídka) a samozřejmě také ALLinONE.
CA moduly: 634 MHz, QAM 64
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Modernizace sítě was marked as the answer
Informace k modernizaci sítě najdete také na speciální stránce: https://www.vodafone.cz/modernizace/
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Power tv hudebni kanál was marked as the answer
Hezký den, k vypnutí vysílání jsme přistoupili, protože Power TV ukončila v ČR distribuci.
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Premier Sport 3 was marked as the answer
Pěkný den, se zařazením stanice Premier Sport 3 v tuto chvíli nepočítáme. Je možné, že se to někdy změní, ale zatím platí toto.
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in volání se starým ERICSSONem was marked as the answer
Pěkný den, tento telefon v naší síti bohužel nebude fungovat.
K 21.4.2020 došlo pod záštitou ČTÚ k přeuspořádání pásma 900 MHz v ČR, důvodem byla roztříštěnost přidělených frekvencí mezi operátory. Tato akce byla důležitá a přináší mnoho výhod, na druhou stranu některé velmi staré telefony už kvůli tomu v naší síti nemohou fungovat. Ericsson A1018s je mezi nimi.
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Obnova/přesměrování starého čísla was marked as the answer
@dendapendapupendaPěkný den, důležité opravdu je, jestli je to číslo aktuálně v provozu. Pokud jste ho zrušil (nebo nedobil kredit a proto bylo zrušeno), tak po několika měsících se může znovu objevit v prodeji. Takže teď můžou být 3 situace:
- Číslo si už někdo pořídil a používá ho.
- Číslo je připravené na předplacené kartě a může ležet v nějakém obchodě nebo u někoho doma.
- Číslo je volné a čeká na prodej.
Pouze u třetí možnosti byste ho mohl získat, protože číslo si u nás můžete vybrat. V takovém případě by stačilo zajít do prodejny nebo zavolat na 800777777 a ověřit, zda je volné a můžeme vám ho aktivovat na nový tarif nebo předplacenku.
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Zpráva s odkazem tam.je was marked as the answer
Zkracovač vede na stránku v samoobsluze, která nabízí sloučení plátců (zejména to je pro zákazníky, kteří mají mobilní služby v jednom Vyúčtování a služby bývalého UPC v druhém). Je to cílené na ty zákazníky, kterých se taková možnost týká, proto se formulář po přihlášení ukáže jen těm, u koho je sloučení dostupné.
Jak už tu Slamb uvedl, pravost zkracovače jde jednoduše ověřit na našich stránkách 🙂 https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/bezpecnost/tam-je-zkraceni/
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Nový firmware Compalu was marked as the answer
Změny nejsou velké, pro "bílé Compaly" jde o rozšíření dostupných Wi-Fi kanálů i na kanály 12 a 13.
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in eSIM, duplikace SIM s identickým telefonním číslem was marked as the answer
Dnes jsme spustili podporu eSIM pro Apple Watch (OneNumber) 🙂 Informace zde: https://www.vodafone.cz/tarify/onenumber/
V tuto chvíli ještě služba není dostupná pro OneNet zákazníky, ale pracujeme na tom, aby to bylo co nejdříve.
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Podpora Chromecast was marked as the answer
Podporu Chromecastu jsme přidali v aktualizaci, kterou jsme vydali 21. června. Více info: https://www.techforum.cz/topic/61953-už-funguje-vodafone-tv-s-chromecast/?do=findComment&comment=464160
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Co konečně přidat platbu přes Applepay? was marked as the answer
Pěkný den, v aplikaci Můj Vodafone od teď zákazníci s telefony iPhone můžou platit pomocí Apple Pay - funkci podporuje naše platební brána. Postup pro placení je stále stejný, jen místo vyplnění čísla karty stačí v platební bráně kliknout na tlačítko pro Apple Pay a platbu potvrdit přes Face ID nebo otisk prstu. Pokud by měl někdo z dřívějška uloženou platební kartu a chtěl místo toho platit přes Apple Pay, tak ji stačí smazat, pak se možnost objeví.
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in AirPlay was marked as the answer
Hezký den, podporu pro AirPlay a Chromecast jsme přidali do aktualizace aplikace, kterou jsme vydali 21. června 2023. Podporujeme všechna běžná zařízení s výjimkou první generace zařízení Chromecast, kterým už ze strany Googlu skončila technická podpora. Stačí mít telefon nebo tablet s aplikací připojený do stejné domácí sítě (Wi-Fi) jako televizor, který funkci také podporuje. Při přehrávání v mobilu pak klikněte na ikonu obrazovky s trojúhelníčkem uprostřed.
-
Ondra - Vodafone's příspěvek in Už funguje Vodafone TV s Chromecast? was marked as the answer
Hezký den, podporu pro AirPlay a Chromecast jsme přidali do aktualizace aplikace, kterou jsme vydali 21. června 2023. Podporujeme všechna běžná zařízení s výjimkou první generace zařízení Chromecast, kterým už ze strany Googlu skončila technická podpora. Stačí mít telefon nebo tablet s aplikací připojený do stejné domácí sítě (Wi-Fi) jako televizor, který funkci také podporuje. Při přehrávání v mobilu pak klikněte na ikonu obrazovky s trojúhelníčkem uprostřed.