Přejít na obsah

kautskym

Uživatel
  • Příspěvky

    1 272
  • Registrace

  • Přítomen

  • Vítězné dny

    24

Úspěšná řešení

  1. kautskym's příspěvek in Rozdíl mezi Internet Premium Fibre a Lite was marked as the answer   
    jak píše @Marek-26a v ceníku je to napsané co to znamená, viz výňatek:
     
    Produkty typu Lite a Lite Ultra poskytujeme ve vybraných lokalitách s nižším vytížením sítě, menší dostupností techniků a pracovníků servisu. Liší se rozsahem a úrovní poskytované podpory při řešení požadavků na péči a servis. Jedná se konkrétně o: o Možné zpoplatnění vybraných úkonů asistované péče podle aktuálního ceníku (zákazník bude před využitím zpoplatněné podpory dopředu informován). o Čekací dobu při řešení vybraných úkonů, která může být delší, než je obvyklé, a to na základě situace v dané lokalitě. Jedná se o tyto úkony: ▪ Řešení požadavků na servis námi dodaného modemu či požadavků souvisejících se zařízením zákazníka. ▪ Řešení požadavků na specializovaná oddělení. ▪ Aktualizace firmwaru modemu (může nastat zpoždění mezi vydáním nové verze firmwaru a jeho instalací, které ale neohrozí bezpečnost zařízení a sítě).
  2. kautskym's příspěvek in TV start po koaxiáním kabelu od TM was marked as the answer   
    Ano funguje, ale T-Mobile jí nemá nějak zasmluvněnou, tudíž nelze službu TV Start v případě poruch reklamovat a žádat o opravu. Navíc technici nic nenalaďují a dávají od toho také ruce pryč 
  3. kautskym's příspěvek in Jak řešit reklamaci, když Vodafone nekomunikuje. was marked as the answer   
    @Jiří Röszlerdoporučím napsat oficiální reklamaci https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/
  4. kautskym's příspěvek in AMC a FILM+ was marked as the answer   
    Už programy fungují 
  5. kautskym's příspěvek in Ceny za volání do zahraničí was marked as the answer   
    ted jsou ceny sjednocené 🙂 
  6. kautskym's příspěvek in F1 na ORF1 was marked as the answer   
    musí operátor na žádost TV Nova
  7. kautskym's příspěvek in Nezobrazování STB/routeru v můj vodafone was marked as the answer   
    @Ondra - Vodafonetady je problém, že se nezobrazují ani modemu u internetu jak k VDSL tak k Kabel internetu
    Tak mě se již zařízení k internetu a TV v samoobsluze zobrazilo zpátky 
  8. kautskym's příspěvek in SMS na Vodafone OneNumber (duplikace tel. č.) was marked as the answer   
    na obě zařízení
  9. kautskym's příspěvek in výpadek Infolinky a Vodafone Tv ??? was marked as the answer   
    je celorepublikový výpadek , až to opraví , půjde to všem i bez té chyby SA005 🙂

×
×
  • Vytvořit...