-
Příspěvky
334 -
Registrace
-
Přítomen
-
Vítězné dny
20
Úspěšná řešení
-
Martin - Vodafone's příspěvek in Převod na nové tarify Vodafone TV was marked as the answer
Dobrý den, já znovu pro přehlednost doplním některé informace 🙂
Pokud se některého z našich zákazníků týká nějaká změna, budeme ho o tom informovat ve vystaveném Vyúčtování. Dokud takovou informaci ve Vyúčtování nemáte, nic se pro vás nemění. @petr-000- proto se vám pravděpodobně ukazuje text, který vidíte. Padla zde i informace ke slíbené nabídce napořád. "Trvalá sleva" znamená, že nedojde k jejímu zrušení, tedy, že poskytnutá sleva není časově nijak omezená (v minulosti bylo zvykem dávat slevu například k dvouletému závazku). To ale neznamená, že budeme navždy nabízet tu konkrétní nabídku a její obsah. To by ani s ohledem na vývoj služeb, obsahovou nabídku apod. nebylo možné. Neděje se to často, pokud však některé tarify nebo nabídky zcela ukončujeme, informujeme zákazníky o této situaci a místo rušeného tarifu jim nastavíme nejvhodnější tarif z naší aktuální nabídky. -
Martin - Vodafone's příspěvek in Sluchátka k tarifu was marked as the answer
Dobrý den, doplním k tomu, že veškerá zařízení značky Apple odebíráme přímo od Applu 🙂
-
Martin - Vodafone's příspěvek in Konec DVB C? was marked as the answer
Dobrý den, @marek-81, mrzí mě, pokud došlo k nějakému nedorozumění. Pokud jsou na vaší adrese dostupné kabelové služby a požádáte nás o poskytnutí CA modulu, rádi vám ho pronajmeme. Kabelou verzi Vodafone TV nabízíme, určitě to není tak, že bychom novým zákazníkům nabízeli jen IPTV... Rádi to celé prověříme detailněji, napište nám podrobnosti o tom hovoru (z jakého čísla jste volal a čas, kdy to bylo) přes https://tam.je/forum/. Pokud u nás ještě žádné služby nevyužíváte, tak využijte e-mailovou adresu socialmediacz@vodafone.com. Ten hovor prověříme a pro vás zajistíme spojení s kolegy, se kterými se pak dořešíte všechno potřebné 🙂
-
Martin - Vodafone's příspěvek in aktualizace Redmi Note 10 Pro was marked as the answer
Dobrý den, @Milos Kebrdle, aktualizaci V14.0.3.0.TKFEUVF jsme schválili v srpnu 2023. Jde o poslední aktualizaci pro tenhle model, další už k dispozici nebude, ze strany výrobce už byla ukončena podpora pro tenhle model z naší distribuce. AppBox pak slouží k předinstalování aplikací Můj Vodafone a Záchranka při prvním spuštění telefonu nebo při obnovení továrního nastavení 🙂
-
Martin - Vodafone's příspěvek in Účtování poměrné částky paušálu po přenosu was marked as the answer
Dobrý den, @mojmax, při přenosu telefonního čísla do jiné sítě bychom vám opravdu měli naúčtovat jen poměrnou částku. Napište nám přes https://tam.je/forum/, podíváme se na to vámi. Nemusíte se obracet přímo na reklamační oddělení 🙂
-
Martin - Vodafone's příspěvek in Premium Vodafone STB - nereaguje na ovladač was marked as the answer
Dobrý den, @rebo, podle popisu mě napadá, že se mohly vybít baterie v ovladači. Zkoušel jste je vyměnit? Zespoda ovladače je odnímatelný kryt, kde je slot na dvě baterie o velikosti AAA.
Co se týká zákaznické linky - pro běžné požadavky a dotazy je operátor k dispozici od pondělí do pátku mezi 8. a 19. hodinou, o víkendech pak mezi 8. a 17. hodinou. Mimo tuhle pracovní dobu jsou kolegové k dispozici pro řešení neodkladných záležitostí - mezi ne určitě patří i řešení nefunkčních služeb 🙂
-
Martin - Vodafone's příspěvek in Tarify pro Mladé - Premium 5G was marked as the answer
Hezký den, @Hanziskoi ostatní diskutující 🙂 Pro zakoupení tarifu #jetovtobě pro mladé nepotřebujete souhlas zákonného zástupce, pokud si pořizujete variantu bez smlouvy (zákonný zástupce je potřeba v případě, kdy jde o pořízení tarifu pro osobu mladší 15 let nebo je potřeba uzavřít závazek a uživatel čísla je mladší 18 let). Taky doplním, že operátoři jsou vždy o podmínkách služeb (a případných změnách) informovaní a kdykoliv si je mohou dohledat a ověřit v interních pravidlech. Omlouvám se, pokud jste obdržel jiné informace, jde o chybu, která by se určitě stávat neměla...
-
Martin - Vodafone's příspěvek in I want to suspend services was marked as the answer
Hello @Jayatcon, we will be happy to help you. However, you need to contact our specialists from the Care Center or the customer line. Please call us at +420 776 970 219 - you can call this number from abroad for free. Alternatively, write to us via https://tam.je/engform
🙂
-
Martin - Vodafone's příspěvek in Jak vypnout vyskakovací (flash) SMS na Androidu? was marked as the answer
@Puppy2022 Je to v sekci "Informační SMS", kde je potřeba zvolit možnost "Další služby". Nabídka se vám rozbalí a měl byste mít k dispozici možnosti jako mám já na obrázku. Pokud to tam tak nevidíte, napište nám do toho formuláře, podíváme se, kde je chyba 🙂
-
Martin - Vodafone's příspěvek in Dostunpost Samsung Galaxy S21 FE 5G 8/256 was marked as the answer
Zdravím vás, @Někdo, abych pro vás měl přesné informace, tak jsem to prověřil přímo u kolegů, kteří mají portfolio našich telefonů na starosti. Můžu tedy potvrdit, že variantu s vyšší pamětí nabízet nebudeme.