
-
Omezení práv?
@Moa Pěkný den, určitě nám k tomu pošlete podrobnosti přes https://tam.je/forum, ať to můžeme řešit přímo s technickou podporou. Bude dobré, když se podaří přiložit i video.
-
Apple TV - omezení programové nabídky
@sachlj Chápu, nabídla jsem vám další možnost pomoci, záleží na vás. Takto nezjistím, co konkrétně s vámi kolegové na lince nastavili...
-
Apple TV - omezení programové nabídky
@sachlj Pěkný den, pokud potíže stále pokračují, pošlete nám k tomu podrobnosti přes https://tam.je/forum, ať to můžeme řešit s technickou podporou.
-
Reverse DNS
@dominic123 Pěkné dopoledne, spojte se prosím s technickou podporou na lince 800 77 00 77, anebo nám konkrétní informace zašlete přes https://tam.je/forum.
-
NAT 3 mobilní data
@CorleoneCZ Pěkné dopoledne, v mobilní síti mají zákazníci standardně dynamickou IP adresu a používáme NAT typ 3. Pokud byste pro specifické účely potřeboval NAT typ 2, máte možnost si aktivovat pevnou IP adresu, podrobnosti k tomu najdete https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/internet-v-pocitaci/pevna-ip-adresa/.
-
Obtěžující SMS od Vodafonu
@petr.marousek Pěkné dopoledne, přepošlete nám prosím text té SMS zprávy na e-mail pece@vodafone.cz, nezapomeňte také uvést telefonní číslo, na které vám zpráva přišla. Díky za spolupráci.
-
Problém s přihlášením do Můj Vodafone
@Maják1 Pěkné odpoledne, tato chyba vyskakuje při připojení k internetu přes Wi-Fi , ale i data? Pošlete nám případně screen na e-mail pece@vodafone.cz. Pro rychlejší řešení kontaktujte operátory na lince 800 77 00 77, anebo se zastavte v některé z našich prodejen. Veronika
-
Hlubočky: není signál 2025-03-21 16:00
@Radim-11 Pěkné odpoledne, omlouvám se vám za komplikace :( V této lokalitě jsme měli v pátek odpoledne hodinový výpadek vysílačů. Aktuálně řešené výpadky signálu najdete v případě potřeby také v mapě pokrytí na https://www.vodafone.cz/mapa-pokryti/. Veronika
-
Nový tarif - vyúčtování
@petrmetPěkné odpoledne, spojte se prosím se zákaznickou linkou na čísle 800 77 00 77 nebo *77 a operátorům celou situaci popište.
-
Nový tarif - vyúčtování
@petrmetPěkné ráno, rádi se na to celé s vámi podíváme, jen nás prosím napište přes https://tam.je/forum.
-
Xiaomi 15 Ultra na splátky
@RemenestarPěkné odpoledne, kontaktujte prosím zákaznickou linku na čísle *77, anebo 800 77 00 77. Případně se zastavte v některé z našich prodejen.
-
Desposit
@SerzhanHello, Even though the services have ended, logging in should be fine. If you are unable to send a verified message, please use the email address pece@vodafone.cz. In the email text, please include the phone number related to your query.
-
Desposit
@SerzhanHello, please contact us via https://tam.je/enforum and we will help you. Veronika
-
eSIM + mikrotik
@void operatorPěkné dopoledne, mohu potvrdit to, že z naší strany nic neblokujeme, avšak základním předpokladem je, že zařízení podporuje LTE a umí načíst QR kód (informace na stránkách https://www.vodafone.cz/pece/tarify-sluzby/vodafone-onenumber/onenumber-zarizeni/ - dole).
-
připojení modemu compal k interntu
@Conkys94Pěkné odpoledne, napište prosím k tomu víc informací. Jedná se o nové připojení, případně výměnu modemu? Nebo internet přestal fungovat a odpojil jste kabely a zapojil zpět? Veronika