Přejít na obsah

Veronika - Vodafone

Centrum péče
  • Příspěvky

    383
  • Registrace

  • Přítomen

  • Vítězné dny

    11

Veronika - Vodafone naposledy vyhrál 26. září

Veronika - Vodafone má nejvíce líbivý obsah

O uživateli Veronika - Vodafone

Služby Vodafone

  • Vodafone pevný internet
    1000 Mb/s
  • Vodafone mobilní služby
    ∞ GB
  • Vodafone televize
    -
  • Vodafone zařízení a aplikace
    VF Station
  • Obec
    Praha

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Veronika - Vodafone's Achievements

  1. @sekulaaloisPěkné ráno, napište nám prosím podrobnosti na e-mailovou adresu pece@vodafone.cz. Do textu e-mailu prosím vložte i některou z SMS zpráv. Díky za spolupráci.
  2. @Michal KourekJe mi líto, že došlo k této nepříjemné situaci nyní před svátky a omlouvám se za to 😞 Na diskuzním fóru však vaši stížnost vyřídit nedokážeme, a to se týká i naslechnutí hovoru i komunikace u vašeho zákaznického účtu. Vidím, že vám kolegové již na vaši zprávu reagovali a pokud s jejich reakcí nesouhlasíte, tak prosím reagujte na jejich zprávu.
  3. @Michal KourekMrzí mě a omlouvám se, pokud došlo k nějakému nedorozumění při hovoru s operátory na lince 😞 Bude potřeba v tomto případě tuto službu zrušit a zadat novou objednávku na kabelovou technologii a také se domluvit na výjezdu technika, který vám boxy doveze. To však o víkendu možné není 😞
  4. @Michal KourekUrčitě prosím takto reagujte na zprávu, kterou vám kolegyně zaslala.
  5. @Michal KourekPěkné odpoledne, je mi líto, že došlo k této situaci. Je dobře, že jste to ihned řešil s operátory na lince. Kolegy jsem požádala o přednostní zpracování této zprávy, avšak nezaručím vám, že odpověď obdržíte ještě dnes 😞
  6. @Monika AdelaPěkné ráno, spíše mi to sedí na potíže s telefonem. Nicméně se s vámi na to rádi podíváme, pokud byste chtěla přejít znovu na eSIM. Kontaktuje nás prosím s podrobnosti přes https://tam.je/forum.
  7. Veronika - Vodafone

    Vánoce 2024

    @TechnikusPěkné ráno, bezplatné navýšení TV tarifu je ve skutečnosti na jedno celé zúčtovací období plus jeho poměrná část. Záleží na tom, kdy o navýšení požádáte a jaké máte zúčtovací období.
  8. Veronika - Vodafone

    Zaslání zboží

    @VencaPěkné dopoledne, záleží na tom, o jaké hodinky se jedná. Obecně můžu potvrdit, že hodinky s eSIM je možné běžně objednat k tarifu (i s případnou slevou). Pokud se však jedná o hodinky, které eSIM nepodporují, tak je přímo k tarifu neobjednáte, ale můžete si je objednat přímo z našich stránek jako nepřihlášený zákazník. Co se týká přeposlání zásilky z jedné prodejny do druhé, tak to možné není.
  9. Veronika - Vodafone

    Zruseni sluzby

    @Ivo2003Pěkný den, pokud na takovýto požadavek v datové zprávě narazíme, tak ho určit přijmeme a předáme ke zpracování výpovědnímu oddělení.
  10. Veronika - Vodafone

    Zruseni sluzby

    Pěkné ráno, souhlasím, při přenosu (zadáním OKU) k jinému poskytovali se s vámi nemusí specialisté výpovědního oddělení spojit. Jsou to však dvě rozdílné situace. @Adolf.ShitlerPěkné ráno, nevidím v tom důvod, není to potřeba. Jako majitel zákaznického účtu máte přístup do Můj Vodafone, ze kterého můžete odeslat zprávu a o případné ukončení služeb tak požádat. Další možnost je telefonický kontakt, ale to už jsme tu uvedli...
  11. Veronika - Vodafone

    Zruseni sluzby

    @hombergPěkný den, vypovědět služby lze telefonicky přes zákaznickou linku, není potřeba zasílat písemnou formou. Ukončení služeb vždy řeší specialisté výpovědního oddělení, které se následně s majitelem telefonicky spojí.
  12. @pavliceeekPěkné odpoledne, kontaktujte prosím přímo od zařízení technickou podporu na lince 800 77 00 77 přes volbu v menu 2, aby s vámi mohli kolegové provést diagnostiku připojení.
  13. @Fořt JanPěkné ráno, napište nám prosím přes https://tam.je/forum.
  14. @MarianPěkné ráno, určitě se prosím tedy ozvěte přes https://tam.je/forum, ať zjistíme podrobnosti, díky za spolupráci.
  15. @PaegasRobin777Pěkné ráno, mezi podporovanými modemy Archer NX600 nevidím. Pokud splňuje podmínky, které najdete na stránce: https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/pripojeni-bez-kabelu/porizeni-datoveho-tarifu-bez-modemu/, pošlete nám prosím přes https://tam.je/forum přímo technický list a parametry, necháme to prověřit. To se týká služby Připojení bez kabelu. V případě mobilního tarifu a běžné SIM, tam nejsou žádné zásadnější podmínky a neměl by tu být problém.
×
×
  • Vytvořit...