Přejít na obsah

Veronika - Vodafone

Centrum péče
  • Příspěvky

    409
  • Registrace

  • Přítomen

  • Vítězné dny

    12

Veronika - Vodafone naposledy vyhrál 13. ledna

Veronika - Vodafone má nejvíce líbivý obsah

Služby Vodafone

  • Vodafone pevný internet
    1000 Mb/s
  • Vodafone mobilní služby
    ∞ GB
  • Vodafone televize
    -
  • Vodafone zařízení a aplikace
    VF Station
  • Obec
    Praha

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Veronika - Vodafone's Achievements

  1. @ssusorenyPěkné ráno, doporučím vám spojit se přímo s našimi specialisty na lince 800 77 11 77. Bližší informace o tom, co dělat při prodlení s úhradou Vyúčtování, krásně uvádíme na našich stránkách: https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/platba-vyuctovani/nestihate-zaplatit-vyuctovani/.
  2. @kautskymPěkné ráno, určitě se prosím ozvěte přes https://tam.je/forum, ať to můžeme řešit přímo k vašemu účtu. @Ivo MašekPěkné ráno, napište nám prosím přes https://tam.je/forum, ať to můžeme řešit konkrétně k vašemu účtu.
  3. @kautskymPěkné dopoledne, potíže jsme zaznamenali po vydání aktualizace, která byla chybná. Posléze jsme vydali novou v odpoledních hodinách a již by to mělo být v pořádku. Za komplikace se omlouvám 😞
  4. @dad18Pěkné odpoledne, situaci dořešíme písemně, případně zařídíme hovor. Dále například necháme prověřit, zda není pro číslo, ze kterého byl na linku voláno, nějaká chyba ve směrování hovorů, a proto se nedovolalo na operátora a tuto chybu pak můžeme opravit. V každém případě to je individuální podle situace...
  5. @masscreamPěkné ráno, díky za zpětnou vazbu a mrzí mě, že se vám takto dlouho nedaří spojit se zákaznickou linkou 😞 Rádi vám případně pomůžeme, jen nás prosím kontaktujte přes https://tam.je/forum.
  6. @lachim16Pěkné dopoledne, určitě SIMku vyzkoušejte v jiném telefonu, doporučím také restart telefonu. Pošlete nám k tomu podrobnosti přes https://tam.je/forum, necháme SIMku prověřit.
  7. @schvartz eyalHello, I'm sorry to hear that 😞 Please contact us via https://tam.je/enforum. We will check this situation and help you to find solution.
  8. @zumaPěkné ráno, napište nám prosím k tomu podrobnosti přes https://tam.je/forum, případně kontaktujte zákaznickou linku 800 77 00 77.
  9. @Michal KourekPěkné ráno, pošlete nám prosím screen přes https://tam.je/forum, necháme to prověřit.
  10. @CableGPěkný den, informace o tom, jak můžete vrátit zařízení, najdete zde: https://www.vodafone.cz/pece/telefony/zaruka/vraceni-pronajateho-zarizeni/.
  11. @LorganPěkné odpoledne, díky za upozornění. Může skutečně nastat situace, kdy vás systém vyzve při přihlášení do Můj Vodafone ke zkontrolování nastavených souhlasů. O jaké se jedná, najdete případně zde: https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/o-vasem-zakaznickem-uctu/souhlas-s-os/.
  12. @asfckwPěkné dopoledne, spojte se prosím se zákaznickou linkou 800 77 00 77, aby zkontrolovali objednávku pro dodání modemu. Díky za spolupráci 🙂
  13. @MartinPěkné dopoledne, rádi to prověříme. Napište nám prosím o jakou konkrétní adresu se jedná přes https://tam.je/forum 🙂
  14. @duse14Ano, obě služby budou v tomto případě vedené samostatně. Napište nám případně přes https://tam.je/forum, ať vám můžeme poskytnout konkrétní informace.
  15. Pěkný den, můžete vyzkoušet zapojit box do modemu k optice. Garantujeme však fungování jen s tím kabelovým. Kdyby něco nefungovalo, pak je potřeba to zkoušet s tím kabelovým. Viz. moje předchozí vyjádření...
×
×
  • Vytvořit...