-
Příspěvky
385 -
Registrace
-
Přítomen
-
Vítězné dny
11
Úspěšná řešení
-
Veronika - Vodafone's příspěvek in Aplikace Můj Vodafone - kde je zrychlení dat? was marked as the answer
@McVitasPěkné odpoledne, je to stále na stejném místě. Je potřeba se však v Můj Vodafone přepnout na správné telefonní číslo. Postup najdete na stránce: https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/prepnuti-sluzby-muj-vodafone/.
-
Veronika - Vodafone's příspěvek in Ukončení podpory modemů Cisco DOCSIS was marked as the answer
@OhambíPěkné ráno, můžu potvrdit, že zákazníky, kteří mají aktivní CISCO modemy (EPC3925, EPC2203 a EPC3208), jsme již historicky několikrát kontaktovali a upozorňovali je na nutnost výměny zastaralého zařízení. Nyní jim odesíláme komunikaci, ve které informujeme (e-mailem případně dopisem), že je nutné modem vyměnit, jinak jim v červnu přestanou fungovat služby. V komunikaci žádáme, aby se ozvali na linku 800 777 704, abychom s nimi mohli domluvit termín návštěvy technika na výměnu modemu.
-
Veronika - Vodafone's příspěvek in IT Trainee & Development Program was marked as the answer
@SlitherczePěkné dopoledne, mrzí mě to, ale tato nabídka pozice již není aktivní a jedná se o chybu 😞 Kolegové řeší její výmaz ze stránek.
-
Veronika - Vodafone's příspěvek in nejdejdou mi vodafone stranky ani aplikace was marked as the answer
@eriksonekPěkné dopoledne, pokud restart modemu i jeho tovární nastavení nepomohlo, kontaktujte nás prosím na lince 800 77 00 77 přes volbu v menu 2, aby to mohla s vámi technická podpora zkontrolovat.
-
Veronika - Vodafone's příspěvek in Pomalé načítání was marked as the answer
Pěkné ráno, jednalo se skutečně o potíže z naší strany - zpomalení internetu na IPv6 😞 Technikům se podařilo vše dořešit včera v odpoledních hodinách.
-
Veronika - Vodafone's příspěvek in Ujasneni rychlosti stahovani pres 5G was marked as the answer
@ozrixPěkné odpoledne, "zastropovanou" rychlost mají pouze vybrané tarify, jako je například Neomezený Super, který umožňuje až 10 Mb/s. Pokud máte aktivní Neomezený Premium 5G, anebo jste si pro Neomezený Super zapnul Zrychlení na maximum, tak se připojíte maximální možnou rychlostí, kterou umožňuje síť a vaše zařízení.
-
Veronika - Vodafone's příspěvek in Reklamace vyúčtování was marked as the answer
@DLGPěkné odpoledne, určitě se nám prosím ozvěte přes kontaktní formulář https://tam.je/forum a do textu zprávy nám prosím napište nové číslo ISIC průkazu abychom vše aktualizovali u telefonního čísla, určitě toto řešit osobně nemusíte. Současně se podíváme i na Vyúčtování...
-
Veronika - Vodafone's příspěvek in Teltonika RUTX11 was marked as the answer
@mezsanyPěkné dopoledne, námi prodávaný modem je nakonfigurovaný pro využití v síti Vodafone, a proto je potřeba využít právě ten. Jde o nedílnou součást služby LTE Pevný internet. Jiného zařízení tedy není možné využít. Více k tomuto najdete také zde: https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/pevny-internet-lte/instalace-pevny-internet/.
-
Veronika - Vodafone's příspěvek in Rozdíl Zyxel VMG8623-T50A a VMG8623-T50B was marked as the answer
@Vláďa12Pěkné ráno, jedná se o funkčně totožná zařízení, které se liší především designem. VMG8623-T50A je starší model na jehož základě (stejný chipset, paměti atd) byl postaven VMG8623-T50B s pozměněným designem.