
Řešení
-
Veronika - Vodafone: příspěvek v tématu Zákaznická linka byl označen jako odpověď@Guli Pěkný den, za tuto nepříjemnou situaci se vám omlouvám 😞 Určitě vám zavoláme, jen nás prosím kontaktujte přes https://m.me/vodafonecz, pokud máte účet na Facebooku, je to v tuhle chvíli nejrychlejší. Případně nás můžete kontaktovat také přes kontaktní formulář https://tam.je/forum.
-
Veronika - Vodafone: příspěvek v tématu Nefunkční aplikace ani samoobsluha byl označen jako odpověďPěkný večer, v tuto chvíli řešíme potíže s nefunkčním systémem, se kterým souvisí právě i potíže s přihlášením do Můj Vodafone. Na odstranění potíží pracujeme. Omlouvám se za komplikace 😞
Potíže s přihlášením jsou již odstraněné, omlouvám se za komplikace.
-
Veronika - Vodafone: příspěvek v tématu Aplikace Můj Vodafone - kde je zrychlení dat? byl označen jako odpověď@McVitasPěkné odpoledne, je to stále na stejném místě. Je potřeba se však v Můj Vodafone přepnout na správné telefonní číslo. Postup najdete na stránce: https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/prihlasovani-e-mailem/prepnuti-sluzby-muj-vodafone/.
-
Veronika - Vodafone: příspěvek v tématu Ukončení podpory modemů Cisco DOCSIS byl označen jako odpověď@OhambíPěkné ráno, můžu potvrdit, že zákazníky, kteří mají aktivní CISCO modemy (EPC3925, EPC2203 a EPC3208), jsme již historicky několikrát kontaktovali a upozorňovali je na nutnost výměny zastaralého zařízení. Nyní jim odesíláme komunikaci, ve které informujeme (e-mailem případně dopisem), že je nutné modem vyměnit, jinak jim v červnu přestanou fungovat služby. V komunikaci žádáme, aby se ozvali na linku 800 777 704, abychom s nimi mohli domluvit termín návštěvy technika na výměnu modemu.
-
Veronika - Vodafone: příspěvek v tématu IT Trainee & Development Program byl označen jako odpověď@SlitherczePěkné dopoledne, mrzí mě to, ale tato nabídka pozice již není aktivní a jedná se o chybu 😞 Kolegové řeší její výmaz ze stránek.
-
Veronika - Vodafone: příspěvek v tématu nejdejdou mi vodafone stranky ani aplikace byl označen jako odpověď@eriksonekPěkné dopoledne, pokud restart modemu i jeho tovární nastavení nepomohlo, kontaktujte nás prosím na lince 800 77 00 77 přes volbu v menu 2, aby to mohla s vámi technická podpora zkontrolovat.
-
Veronika - Vodafone: příspěvek v tématu Pomalé načítání byl označen jako odpověďPěkné ráno, jednalo se skutečně o potíže z naší strany - zpomalení internetu na IPv6 😞 Technikům se podařilo vše dořešit včera v odpoledních hodinách.
-
Veronika - Vodafone: příspěvek v tématu Ujasneni rychlosti stahovani pres 5G byl označen jako odpověď@ozrixPěkné odpoledne, "zastropovanou" rychlost mají pouze vybrané tarify, jako je například Neomezený Super, který umožňuje až 10 Mb/s. Pokud máte aktivní Neomezený Premium 5G, anebo jste si pro Neomezený Super zapnul Zrychlení na maximum, tak se připojíte maximální možnou rychlostí, kterou umožňuje síť a vaše zařízení.
-
Veronika - Vodafone: příspěvek v tématu Reklamace vyúčtování byl označen jako odpověď@DLGPěkné odpoledne, určitě se nám prosím ozvěte přes kontaktní formulář https://tam.je/forum a do textu zprávy nám prosím napište nové číslo ISIC průkazu abychom vše aktualizovali u telefonního čísla, určitě toto řešit osobně nemusíte. Současně se podíváme i na Vyúčtování...
-
Veronika - Vodafone: příspěvek v tématu Teltonika RUTX11 byl označen jako odpověď@mezsanyPěkné dopoledne, námi prodávaný modem je nakonfigurovaný pro využití v síti Vodafone, a proto je potřeba využít právě ten. Jde o nedílnou součást služby LTE Pevný internet. Jiného zařízení tedy není možné využít. Více k tomuto najdete také zde: https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/pevny-internet-lte/instalace-pevny-internet/.
-
Veronika - Vodafone: příspěvek v tématu Rozdíl Zyxel VMG8623-T50A a VMG8623-T50B byl označen jako odpověď@Vláďa12Pěkné ráno, jedná se o funkčně totožná zařízení, které se liší především designem. VMG8623-T50A je starší model na jehož základě (stejný chipset, paměti atd) byl postaven VMG8623-T50B s pozměněným designem.