Co se týče toho převedení, tak moje zkušenosti z vlastní praxe:
Mám TV + Inet + mobil.
Před převodem jsem měl Komplet (tedy plnou programovou nabídku). Na konci dubna letošního roku jsem sám dobrovolně zavolal na Vodafone, že nechci čekat a jestli by mě převedli z Komplet na ALLinOne. Nebyl problém, a na začátku května (tuším, že 1.5.2024) mě volal z Vodafone nějaký pán, který to se mnou probral a upozornil mě, že přijdu o slevy. Domluvit se s ním nedalo - byl sice slušný a korektní, ale velmi akurátní. To je ten druh lidí, kterým se v životě raději chcete vyhnout, protože neuznávají diskuzi / dohodu. Konečnou cenu celého balíku neuměl definovat a já si bláhově myslel, že zdražení bude +/- 100.-Kč.
Dosud jsem platil 1681.-Kč.
Převod proběhl velmi rychle - do hodiny. Ovšem když jsem pak zjistil, že celková cena balíku naskočila na 1916.-Kč, tak jsem se nestačil divit. (zpět již nelze převod vrátit). A postupem dalších měsíců vyskočila cena na 1920.-Kč. Mimo SIPO mě navíc do Můj Vodafone začala chodit upozornění, že cosi dlužím a abych to doplatil. Tady jsem pojal podezření (protože "žádost" o nějaké doplatky chodily mimo oficielní ceník - SIPO), že někdo za zaměstnanců je "krtek" a má rád penízky bokem.
Nakonec se platba (oficelní) vyšplhala na 1970.-Kč. To už bylo na mě příliš a přes MůjVodafone jsem jim napsal, že chci dát výpověď a kam mám vrátit zařízení. Ozvali se rychle a že mě bude volat z retenčního. Do dvou hodin volala paní z retenčního, které jsem vysvětlil celou tu anabázi. Nestačila se divit a nechápala, jak se toto mohlo stát. Nakonec vše napravila a s cenou jsem níže, než před převodem z Komplet na ALLinOne.
Toto je má osobní zkušenost z praxe. Jsem u kabelovky již od dob Karnevalu. Nikdy jsem nic nedlužil, nic nerozbil, nedělám problémy. V tomto ohledu bylo chování Vodafone čirou prasárnou. Nelze to nazvat jinak. Pro mě velké zklamání.
Poučení? Nic dobrovolně nežádat. Tohle si Vodafone dělá sám.
Takže - ať si to každý přebere jak chce.