Přejít na obsah

Ivo Mašek

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. Ivo Mašek odpověděl na příspěvek k tématu uživateli CableG v O Vodafonu
    Jó, s TOBim je legrace. S ním jsem měl co do činění na konci roku 2021. To byla s ním dlouhá "debata" a ke konci mě už ruply nervy a posílal jsem ho do pr..... Co si pamatuji (na takový zážitek se fakt nedá zapomenout), tak na to kupodivu odpovědět uměl - požádal mě, abych se choval slušně. No já byl rozžhavenej do běla.
  2. Ivo Mašek odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Pavel m v O Vodafonu
    Tak mě tam přibyla Prima+, ale zase zmizelo zařízení Vodafone STB. Zůstal tam pouze chudák Kaonek.
  3. Ivo Mašek odpověděl na příspěvek k tématu uživateli jirispalensky v Vodafone internet
    Tak už pár dní opět na plný výkon (480 až 520). 🙂 . . . akorát nevím, komu mám poděkovat (samo se to asi neudělalo)
  4. Ivo Mašek odpověděl na příspěvek k tématu uživateli homberg v Vodafone TV
    Mám technický dotaz, čistě ze zájmu: Jak funguje vkládání takových "balíčků / kupónů" jednotlivým abonentům. Je na to nějaký program (který evidentně nefunguje), nebo nějaký člověk ručně podle databáze to vkládá (což by musela být hrozná řehole a omyl nelze vyloučit)? Dělal jsem ještě nedávno programátora průmyslových PC (OrcadDat, B&R, Aprol). proto ten zájem.
  5. Ivo Mašek odpověděl na příspěvek k tématu uživateli homberg v Vodafone TV
    Právě pro tyhle účely by měl fungovat ten robotek, co ho tam mají . Musel by ho někdo pro ten účel naprogramovat. Ale bylo by to zautomatizovaný, efektivní, neotravovali by se lidé u telefonů. Odpadly by další starosti.
  6. Ivo Mašek odpověděl na příspěvek k tématu uživateli homberg v Vodafone TV
    No to teda nemusí.
  7. Ivo Mašek odpověděl na příspěvek k tématu uživateli homberg v Vodafone TV
    Já skoro výlučně používám pouze webovou verzi (PC, Notebook). Mobil v nouzi. A tam mám opravdu pouze Max a Netflix. To je vše. Nic jiného tam není. Já to stejně nevyužívám, tak se po tom nepídím. Ovšem je tady řada jiných, kteří mají zájem - a mají zatím smůlu. Proto jsem výše připomněl tu anabázi s tím vánočním dárkem za věrnost. Předpokládám, že ten systém rozesílání zřejmě bude podobný.
  8. Ivo Mašek odpověděl na příspěvek k tématu uživateli homberg v Vodafone TV
    Komár: Třeba ti to přijde po 90 dnech v ten poslední den. Jako mě ten dárek za věrnost večer v předposlední den roku.
  9. Ivo Mašek odpověděl na příspěvek k tématu uživateli homberg v Vodafone TV
    Tak já tam mám jenom Max a Netflix. Ale já to nepoužívám, tak je mě to fuk. Já měl ale za to, že to hromadně po nějakém automatickém zadání odejde všem. Ale asi to funguje nějak podobně, jako s tímhle dárkem:
  10. Ivo Mašek odpověděl na příspěvek k tématu uživateli jirispalensky v Vodafone internet
    Děkuji za odpověď. Teď momentálně je tam 490 až 511 Mb/s (08:50 hod.). Což je super. Uvidíme odpoledne, až se zvýší frekvence lidí přišlých ze šichty domů. O té výměně pouvažuji.
  11. Ivo Mašek odpověděl na příspěvek k tématu uživateli jirispalensky v Vodafone internet
    Platím si od Vodafone "internet super" (500Mb/s - 50Mb/s). Vždy každé ráno se rychlost pohybuje kolem 400 až 500Mb/s. Během dne (a zvláště v odpoledních a pozdně odpoledních hodinách) rychlost klesá na 250 až 300Mb/s., někdy až na 180 - 250Mb/s. Co se týče odesílání dat, tak tam je to po celý den stabilních 50Mb/s., ať je příjem v jakékoli hodnotě. Tam hodnota kupodivu neklesá. Kabel i připojení je v pořádku. Ostatně ty správné hodnoty vždy ráno vypovídají o tom, že "chyba" ani nemůže být u mě. Mám ještě druhý internet od poskytovatele GRAPEC, kde mám rychlost 700Mb/s a kupodivu tato rychlost je stabilní po celých 24 hodin. Poslední dobou tudíž využívám internet od Grapec, protože je stabilní a funkční. V domě mají Grapec všichni, Vodafone snad jenom já. Takže případné rušení by se spíše mělo týkat spojení Grapec, nikoli Vodafone. Je tohle normální jev, ta nestabilita od Vodafone? Tohle pozoruji teď v lednu. Před tím bylo vše v pořádku. Podotýkám, že vše se týká pevného spojení přes kabel. nikoli WiFi. Mám modem Compal - černý.
  12. Co se týče techniků, které jsem tu za celou éru, co jsem u kabelovky, měl., tak si ani v nejmenším nemohu stěžovat. Vždy vyšli vstříc a práce pohoda. To je snad jediná skupina, která je, co se týče kabelovky, na úrovni. Ovšem jednání a výsledky těch jednání s kancelářskými, tak to je bída a utrpení. Vlastní praxe. A ta je k nezaplacení. A právě ten poslední výsledek (o kterém jsem tu nedávno jinde psal) dost ovlivnilo můj další postup vůči Vodafonu. Měl jsem dost plánů ohledně nové techniky - už radši nechci sám od sebe vůbec nic.
  13. Ivo Mašek odpověděl na příspěvek k tématu uživateli neurotic v Vodafone TV
    Dnes 30.12.2024 mě v 17:01 hod. přišla tato sms zpráva od Vodafone na mobil: "Máme pro vás dáreček za věrnost ! Ke svému tarifu Red basic si do konce roku 2024 můžete každý měsíc v Můj Vodafone zdarma vyzvednout 3 GB dat navíc. Protože o Vánocích se hodí každý bajt. Sťastné a veselé ! Váš Vodafone." Možná by se k tomu mohl někdo od Vodafone vyjádřit.
  14. Ivo Mašek odpověděl na příspěvek k tématu uživateli petr-000 v Vodafone TV
    Co se týče toho převedení, tak moje zkušenosti z vlastní praxe: Mám TV + Inet + mobil. Před převodem jsem měl Komplet (tedy plnou programovou nabídku). Na konci dubna letošního roku jsem sám dobrovolně zavolal na Vodafone, že nechci čekat a jestli by mě převedli z Komplet na ALLinOne. Nebyl problém, a na začátku května (tuším, že 1.5.2024) mě volal z Vodafone nějaký pán, který to se mnou probral a upozornil mě, že přijdu o slevy. Domluvit se s ním nedalo - byl sice slušný a korektní, ale velmi akurátní. To je ten druh lidí, kterým se v životě raději chcete vyhnout, protože neuznávají diskuzi / dohodu. Konečnou cenu celého balíku neuměl definovat a já si bláhově myslel, že zdražení bude +/- 100.-Kč. Dosud jsem platil 1681.-Kč. Převod proběhl velmi rychle - do hodiny. Ovšem když jsem pak zjistil, že celková cena balíku naskočila na 1916.-Kč, tak jsem se nestačil divit. (zpět již nelze převod vrátit). A postupem dalších měsíců vyskočila cena na 1920.-Kč. Mimo SIPO mě navíc do Můj Vodafone začala chodit upozornění, že cosi dlužím a abych to doplatil. Tady jsem pojal podezření (protože "žádost" o nějaké doplatky chodily mimo oficielní ceník - SIPO), že někdo za zaměstnanců je "krtek" a má rád penízky bokem. Nakonec se platba (oficelní) vyšplhala na 1970.-Kč. To už bylo na mě příliš a přes MůjVodafone jsem jim napsal, že chci dát výpověď a kam mám vrátit zařízení. Ozvali se rychle a že mě bude volat z retenčního. Do dvou hodin volala paní z retenčního, které jsem vysvětlil celou tu anabázi. Nestačila se divit a nechápala, jak se toto mohlo stát. Nakonec vše napravila a s cenou jsem níže, než před převodem z Komplet na ALLinOne. Toto je má osobní zkušenost z praxe. Jsem u kabelovky již od dob Karnevalu. Nikdy jsem nic nedlužil, nic nerozbil, nedělám problémy. V tomto ohledu bylo chování Vodafone čirou prasárnou. Nelze to nazvat jinak. Pro mě velké zklamání. Poučení? Nic dobrovolně nežádat. Tohle si Vodafone dělá sám. Takže - ať si to každý přebere jak chce.
  15. Ivo Mašek odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Pavel Pesek v Vodafone internet
    Jen tak ze zvědavosti: Můžeš mě vypsat těch 5 operátorů v Teplicích, od kterých máš těch 5 zásuvek?

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community