Přejít na obsah

Pavel71

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. Pavel71 odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Pavel71 v Vodafone TV
    Upřesním každé ráno ve 4.00 je na dálku udělaný reset a nejde zrušit a pak se musí hledat pořad na který jsem koukal u primy to nejde vůbec se dostat tam kde jsem přestal sledovat a musí se koukat od znova a nato se mohu ... Administraci nejde kontaktovat podpora a když se konečně dovolám tak následuje naučená řeč pro vo..a nemám , už na to nervi a přemýšlím po tolika letech odejít jinam
  2. Pavel71 si změnil profilovou fotografii
  3. Pavel71 odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Pavel71 v Vodafone TV
    Ozval, ale není to do dneška vyřešené
  4. Pavel71 odpověděl na příspěvek k tématu uživateli kotasek v Vodafone internet
    Od 15.00 to přesně nejde
  5. Pavel71 odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Pavel71 v Vodafone TV
    Nic se od té doby nezměnilo každý den ráno aktulizace nechápu co se tam každý den stahuje a administraci mě zmizela kolonka nahlášení asi to řešení udělal někdo po svém
  6. Pavel71 odpověděl na příspěvek k tématu uživateli kotasek v Vodafone internet
    Teplicích na konečné 196/2 nejde televize a ani internet od včera
  7. Pavel71 odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Pavel71 v Vodafone TV
    Odložení nefunguje restne se to samo když koukám zpětně na nějaký film tak to pak musím vyhledat je to fakt otravný
  8. Pavel71 odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Pavel71 v Vodafone TV
    Dobrý den mám kabelovou verzi Vodafone TV a přístroj mám který vám nedokáži napsat protože vaše stránky mě hází tuhle chybu neustále dokola č . smlouvy je 90182841 Při načítání došlo k chybě Je nám líto, ale Můj Vodafone se nepodařilo načíst. Zkuste stránku obnovit nebo to vzít od začátku z hlavních stránek . Za případné komplikace se omlouváme a děkujeme za trpělivost. Pro další informace nás navštivte v Centru péče nebo pro zablokování ztracené/odcizené SIM karty volejte 800770077. https://www.vodafone.cz/pece/televize/vodafone-tv/set-top-box-vodafone-tv/ Tohle zařízení mám VTV set-top box
  9. Pavel71 odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Pavel71 v Vodafone TV
    Vodafone box ráno ve 3 hodiny každý den a nejde to vypnout
  10. Pavel71 přidal příspěvek k tématu do Vodafone TV
    Už mě to začíná štvát každé ráno váš hloupí systém mě vyhodí ze sledování filmu , že probíhá aktualizace zajímá mě proč je to každý den za tyto služby platím hodně peněz a jsem neustále otravován vaším systémem
  11. Pavel71 odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Pavel71 v Vodafone internet
    No , už mě odblokovali po telefonátu , ale bylo mě řečeno , že tuhle mojí ip používá více lidí u www.moneta.cz
  12. Pavel71 odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Pavel71 v Vodafone internet
    Tam je jiný problém stalo se mě , že mě banka zablokovala kvůli ip adrese
  13. Pavel71 přidal příspěvek k tématu do Vodafone internet
    Rychlost spojení (příjem/přenos): 1000/1000 (Mbps) Místní IPv6 adresa v rámci propojení: Adresa IPv4: Servery DNS IPv4: 31.30.90.11 (bez šifrování) 31.30.90.12 (bez šifrování) Primární přípona DNS: home Výrobce: Realtek Popis: Realtek PCIe GbE Family Controller Verze ovladače: 1168.11.1206.2022 Fyzická adresa (MAC): Jak je možné , že váš internet nemá šifrování

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community