Přejít na obsah

mistra

Uživatel
  • Příspěvky

    14
  • Registrace

  • Přítomen

  • Vítězné dny

    1

mistra naposledy vyhrál 11. listopadu 2023

mistra má nejvíce líbivý obsah

Služby Vodafone

  • Vodafone pevný internet
    -
    Super DSL
  • Vodafone mobilní služby
    Premium 5G
  • Vodafone televize
    ALLinONE
  • Vodafone zařízení a aplikace
    -
  • Obec
    Praha

mistra's Achievements

  1. Zkus zavolat na podporu Apple. Teď v jedné skupině borka psala, že týden řešila nemožnost aktivovat eSIM do hodinek a oni jí to vyřešili na dálku. Nebylo to Vodafonem, telefonem ani hodinkami, že by se to vyřešilo uživatelskou změnou.
  2. No a v Samoobsluze či OneNumber portálu se to tedy zobrazuje jak?
  3. Problém je v tom, že zařízení s duplikovaným číslem má vlastně svoje individuální telefonní číslo a to nikde nevystupuje (místo něj je v samoobsluze název zařízení) a ústředny mu přiřazují pro prezentaci to duplikované číslo. V zahraničí by se zobrazovalo to telefonní číslo toho zařízení. Apple to má samozřejmě řešeno nějakou svojí cestou a to bych hádal, že bude zase za tučný příplatek. A ještě doplním, že třeba konkrétně Apple Watch nemají celosvětovou konektivitu (jako třeba iPhone), takže ty evropské by například v Americe stejně nefungovaly.
  4. Ano. Za mě parádní věc. Navíc v celé službě OneNumber je docela síla a potenciál. Technický určitě ne, ale logický vcelku ano, podívej se na to z komplexního pohledu na celou službu OneNumber. Pokud firemní Rámcová smlouva datově neomezený tarif nenabízí, není nic snazšího, než aby administrátor kontaktoval Vodafone a poptal ho. Nemusí to být přímo Neomezený Super, nebo vyšší, ale stačí některý RED6 z portfolia OneNet. Přesně tak. Pro odesílání/příjem SMS musí být povolené zprávy v Samoobsluze Můj Vodafone u služby OneNumber + přidružený iPhone musí být zapnutý a připojený k internetu. Toto neplatí pro iMessage, ty fungují i pokud je ten přidružený iPhone vypnutý. WhatsApp a Messenger kecálky na AW přes mobilní data hodinek opravdu nejedou, což je škoda, že to ty aplikace neumí.
  5. Zkoušela se třeba výměna modemu?
  6. Co vím, aktivuje se v OneNet samoobsluze služba OneNumber a je tam k tomu někde položka pro zadání čísla EID hodinek. To se musí vyplnit, aby se to celé napárovalo. Zjistit se dá: - ve spárovaném iPhonu v aplikaci Watch - Moje hodinky - Obecné - Informace - EID. - v hodinkách - Nastavení - Informace - EID. Po vyplnění by mělo dojít k aktivaci. Nelze však zprovoznit na nejnovějších Betách, které nemají odemčený profil VF CZ.
  7. Problém je prostě v Betě. Tohle podle mě Vodafone nijak neovlivní, spíše bych sázel na to, že ten VF profil tam nemá Apple odemčený.
  8. Nezrcadlí se ti ten režim letadlo i do hodinek? To by se pak na nich zapl taky a novinkou data by nefungovala.
  9. Určitě se podporují i starší verze. Nemáš třeba tarif OneNet? Tam se aktivace neprovádí přes aplikaci Watch, ale v samoobsluze OneNetu.
  10. Ten návod sem dal Ondra z Vodafonu, já jo jenom vyzkoušel a potvrdil. 😉 Nevadí. Taky mám dvě SIM. Jen se vybere, pro kterou se to má zaktivovat. Spíš si myslím, že se to snaží zaktivovat z roamingu, já tam tu větu o něm vůbec neměl.
  11. Podle té hlášky to vypadá, že jsi v Roamingu. Tam to nefunguje. Doporučuji se domluvit se zaměstnavatelem, aby zařadil do nabídky i nějaký neomezený.
  12. Měl jsem to stejné a je to jak psal Ondra z Vodafonu, zabralo: 1. vypnout služby iMessage, FaceTime a WiFi hovory. 2. Provést restart a vypnutí + zapnutí hodinek a telefonu. 3. zapnout služby iMessage, FaceTime a WiFi hovory. 4. Provést restart a vypnutí + zapnutí hodinek a telefonu. Ahoj Ondro, měl jsem stejný problém a potvrzuji, že zabralo: 1. vypnout služby iMessage, FaceTime a WiFi hovory. 2. Provést restart a vypnutí + zapnutí hodinek a telefonu. 3. zapnout služby iMessage, FaceTime a WiFi hovory. 4. Provést restart a vypnutí + zapnutí hodinek a telefonu. Miloš
  13. Už by to mělo být spuštěné i pro OneNet, aktivace je ale nutná pouze přes OneNet samoobsluhu.
×
×
  • Vytvořit...