Přejít na obsah

Daryl

Uživatel
  • Příspěvky

    4
  • Registrace

  • Přítomen

Služby Vodafone

  • Vodafone pevný internet
    Premium
  • Vodafone mobilní služby
    -
  • Vodafone televize
    Family
  • Vodafone zařízení a aplikace
    Vodafone Station
  • Obec
    Kolín

Daryl's Achievements

Úroveň 1

Úroveň 1 (1/14)

  • One Month Later
  • Week One Done
  • Dedicated
  • First Post

Nejnovější odznaky

1

Popularita

  1. Dneska to opět 6x spadlo. Tedy jen to, co jsem zachytil. Opět jsem volal na podporu, opět stejný scénář..... předáváme k řešení. Tohle se děje už myslím dva měsíce, po velkém víkendovém výpadku, kdy podpora VF pravila, že to není na její straně, ale na straně ČEZu. Tenkrát to nešlo skoro celý den, snad to byla neděle. Od té doby jsou takovéto časté výpadky. Také již uvažuji od odchodu od VF a to tedy se všemi službami.
  2. Dobrý den paní Veroniko. S technickou podporou to řešíme už delší dobu. Bezvýsledně, výpadky jsou stále stejné - nějakou dobu klid a pak to začne padat, včera třeba já zaznamenával pády od 18.30 hod do 22.00 hod. Posílat nám stále technika, že závada je na našich modemech, je opravdu bezpředmětná. To potvrdil u mne už 2x technik, kterého jste poslali - vedení OK, modem OK. A dále je mi známo, že tohoto je po Kolíně více, né jen já a pan Jan. Zadal jsem tedy opět vše do kontaktního formuláře, jak píšete. No, třeba se zachvěje zem a Vodafone to konečně opraví........
  3. Dobrý den. Kontaktujte mne na daryl.cz@outlook.com... Včera mi to stále padalo od 18.30 do cca 22 hod.
  4. Dobrý den, mám stejný problém....... stále mi chtějí posílat technika, přitom technik říká, že problém není u mne, protože si stěžuje více lidí v lokalitě. A stále to padá a padá, tak jak popisujete a jejich přístup? Škoda mluvit.. Řeším toto v lokalitě Kolín.
×
×
  • Vytvořit...