Zdravim Vsechny
Chtel bych se zde podelit o me zkusenosti s Vodafonem ohledne modemu, jak se Vodafone chova ke svym zakaznikum:
Jelikoz pouzivam vlastni modem v byvale siti UPC, vyhlidl jsem si nahradni modem, ktery jsem si nechal schvalit na podpore Vodafonu. Jake vsak bylo me nemile prekvapeni, kdyz jsem zjistil, ze mi modem po zapojeni nefunguje. Po nekolika pokusech domluvit se s Vodafonem Vam zde uvadim sve zkusenosti. Pro uplnost zde uvadim podrobnosti ke komunikaci s klientskym servisem. Za pismeny XXX je dana osoba z Vodafonu:
---------------------------------------------------------
Zacatek zari – schvaleni mnou vybraneho modemu pani XXX, ze mi bude po zakoupeni fungovat
dne 11.9. jsem pripojil zakoupeny modem misto stavajiciho a zjistil, ze nefunguje
dne 12.9. v 15.41 me pani XXX emailem pozadala o MAC adresu modemu, kterou jsem ji v 15.54 obratem poslal
nasledne jsem cekal na odpoved, ktera neprisla.
dne 23.9. ve 13.22 jsem opet psal pani XXX, zda nema nove info. Odpovedela, ze zjisti stav.
nasledne dalsi cekani bez odpovedi !!!
dne 19.10. v 11.00 jsem psal opet pani XXX – bez odpovedi !!!
dne 3.11 v 13.15 jsem opet psal pani XXX a opet bez odpovedi !!!
dne 7.11 17.14 jsem jiz psal primo na klientske centrum a opet bez odpovedi !!!
Teprve po navsteve mistni pobocky Vodafonu 22.12.2023, kde byla sepsana reklamace jsem se nasledne pres reklamacni oddeleni dozvedel, ze modem zapojit nepujde. Jen uvadim, ze modem je novejsi generace, nez aktualne pouzivam. To mi hlava nebere.
Nasledne jsem v lednu 2024 chtel po Vodafonu, at si najde me hovory, kde byl modem schvaleny. Bohuzel se cela zalezitost vlekla vice jak 3 mesice a bylo mi odpovezeno, ze po vic jak 3-mesicich jiz neni mozne hovory dohledat.
------------------------------------------------------------
A jake jsou Vase zkusenosti ?