Přejít na obsah

Maus

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. Maus odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Pavel m v O Vodafonu
    No to byste se ale museli na tu linku taky dovolat .... někdy visím i 54 minut to dřív dojedu na pobočku .
  2. Maus odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Marek-26 v Vodafone TV
    Ano problémy mám i já. Zkoušel jsem aplikaci TV (tv Samsung) - nekomfortní. Časté výpadky a nebo zasekávání sledovaného pořadu mě málem dovedly k šílenství. Řešeno s techniky, výměna settop boxu za ten nový Android. To nedoporučuji vůbec .. Už tady to začalo - povinná registrace na Goolge. Jinak nešly aplikace HBO Max a podobné Závarečná zpráva techniků je - bud to vydržet dál a nebo změnit poskytovatele. Tak očekávám jak se s nima budu bavit až mě budou převádět na nové portfolio, protože ty ceny co nabízí jsou šílené . Vodafone jsem hájil, dneska nedoporučuji. Služby jsou skutečně někde zadarmo drahé. (Praha10)
  3. Maus odpověděl na příspěvek k tématu uživateli petr-000 v Vodafone TV
    Proč se na nové tarify upozornuje tak blbě na poslední stránce faktury ? Proč jednoduše nepošlete sms a nebo email, stejně jako přichází zprávy o výpadku sítě?
  4. Maus odpověděl na příspěvek k tématu uživateli petr-000 v Vodafone TV
    Ano "lze kdykoli" ale po dohodě .. nikoli nátlakem co klient vydrží .
  5. Maus odpověděl na příspěvek k tématu uživateli petr-000 v Vodafone TV
    V kiosku ? na prodejně ? Vůbec ani náhodou ... odkáží vás na relkamační připadně na retenční. Ve faktuře ? ani Ň za poslední půl rok ani zmínka .. ted jsem se z prodejny vrátil a před tím zkontroloval faktury od začátku roku .
  6. Maus odpověděl na příspěvek k tématu uživateli petr-000 v Vodafone TV
    Tak mi volala mamka, která žije v K.V. Zhrozená, že nejenže se tedy neumí přihlásit do té samoobsluhy, ale dokonce ji nefungují některé programy. Odebrali ji kanály, které sledovala - má ráda sport a tak nejen že ji tedy tu TV kterou měla - TV Komfort - zrušili, nahodili místo toho Vodafone +, ale odebrali ji všechny sportovní kanály ? Ty si bude muset doplatit sama. Před mnoha lety domluvena přes retenční sleva bohužel na nic . Na co má mít stará ženská tolik kanálů že ? Včera jsem chtěl řešit pomoc při nastavení telefonu pro syna. Nedovoláte se - byl jsem 58 minut na lince -"omlouváme se vyřizujeme bla bla bla" Než mi to někdo zvedl dojel jsem na prodejnu a ..tam tolik lidí nadává, že jsem jel raději domů bez pomoci. Vodefone strčze si služby do .. přecházím jinam .
  7. Maus odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Pavel m v O Vodafonu
    Mailová adresa která je pouze na faktury od Vodafone celou dobu zela prázdnotou. Od doby kdy se s ní "ověřuji" je plná sra**k
  8. Maus odpověděl příspěvek k tématu v Vodafone TV
    Aplikace je , ale je na nic .. poslední dobou neustále padá (SamsungTV) Stále chce přihlašovací údaje - napíše nezdařilo se a podaří se až třeba na 5 a další pokus. Řešeno na TP - prý je to internetem. Vrátil jsem se k set top boxu - je to praktičtější.
  9. Maus přidal příspěvek k tématu do O Vodafonu
    Zdravím vás. Asi jste taky pěkně otrávení ohledně neustálého zadávání sms při novém, praktickém dvoufázovém ověření. Mě se dneska stala jiná věc, která dvoufázové ověření hodí přes rameno. Volá mi operátorka ohledně výpadků televize ..co chtěla ? Ověření ano jasně chápu. Ale jak ? "tak mi řekněte jméno a adresu kde služby máte". Ptám se "proč máte snad číselné heslo pro ověření - ne ověřujeme i tady abychom věděli kde služby jsou a kdo je využívá. Je to prý jedna z možností jak ověřit zákazníka". Tak s takovou Vodafone opravdu ne . Před plnou tramvají nebudu hlásit do světa kdo jsem a kde mám adresu . Tak to je to dvoufázové ověření.. díky nechci to . Dnes jsem podal stížnost pro porušení GDPR a zároveň na ČTÚ podal podnět na přezkum tohoto nařízení.
  10. Maus odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Pavel m v O Vodafonu
    Od té doby co se přihlašuji do tohoto super nápadu emailem, mám schránku zasr...jen spamy Super nápad jak ochránit osobní údaje klientů.
  11. Maus odpověděl na příspěvek k tématu uživateli mrzic v Vodafone TV
    na to není potřeba výjezd technika . Zapojení je stejné, zbytečně se bude platit výjezd . Jedna věc ovšem je nutná - Box 3 je ne IPTV pokud máte předešlý box přes koax kabel, je technik opravdu nutný. Npodsouvejte tu blbosti. Technik není potřeba .
  12. Maus odpověděl na příspěvek k tématu uživateli mrzic v Vodafone TV
    Set top box nepoužitelný. Pouze v základní verzi, bez aktualizací, chybí funkce jako třeba Obnovení úrovně hlasitosti, nelze listovat program po stránkách. Po zapnutí stále vyskakuje nabídková obrazovka - proč ? Zkusil jsem 5 dní, dnes jsem vrátil, návrat k předešlému modelu. Navíc sami technici se dohadují co a jak . Každý operátor je nejchytřejší. Původní jsem měnil ohledně zasekávání obrazu. Dnes jde TV téměř 6 hodin v jendom kuse a ani známka výpadku, takže některé kusy fakt nepracují dobře ani po aktualizacích . Vše svedeno na příjem wifi. Neberte si ho ... velké zklamání, dnes jsem vyměnil a vrátil se k předešlému modelu . Set top box je nedodělaý

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community