Přejít na obsah

masscream

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. masscream přidal příspěvek k tématu do O Vodafonu
    Zdravím, jak dlouho a jak často se vám podaří dovolat na zákaznické lince živému operátorovi? Za mě je to již několik dní, možná déle katastrofa. Volám na linku pro business zákazníky, kde není tolik možností IVR, které by zdržovaly. Má za cíl vás přepojit po ověření právě na živého pracovníka. Již několikátý den však mě hlasový strom přepojuje zase na začátek hlasového stromu a takto to cykluje pořád dokola. Děje se tak, ať volám business linku anebo standardní samoobsluhu. V minulosti, když jsem volal mimo pracovní dobu kvůli poruše anebo jsem se náhodou dovolal a byl jsem následně přepojován na jiné oddělení, tak se dokonce stalo, že se hovor po přepojení ukončil. Na prodejně mi bylo sděleno ohledně cyklení hovoru samotným pracovníkem, že o tom vědí a že se to děje někdy i jemu. Že příčina může být ve vysokém počtu zákazníků volajících na linku, kdy pak dojde k přehlcení. No, kdoví jak to je. Každopádně jako business zákazník bych rád dojednal podmínky prodloužení smlouvy aj. a již třetím týdnem nemohu nahnat nikoho kompetentního, často ani nikoho nekompetentního, dokud neuzavřou i pobočky. E-mail jim také moc neříká. Máte podobnou zkušenost?

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community