Dobrý den, samozřejmě Vaše rozhořčení chápu, zkusím to popsat nějak polopatě... 🙂 Už odmalička se nám normálním smrtelníkům postupně společnost snažila vštěpovat význam slov jako NAVŽDY, TRVALE, NAPOŘÁD nebo i KOMPLET a tak nějak jsme si je vryly pod kůži. Naopak Vodafone (a abych byl fér, tak i jiné společnosti ) si význam těchto slov vykládají po svém, marketingově, tzn. dle rčení "aby se vlk nažral a koza zůstala celá" 🤨 Jde o to zaujmout, nalákat - a to se daří....
Ono i to známé "NA VĚČNÉ ČASY" jak většina pořád ještě pamatuje taky netrvalo dlouho a dokázalo by to jednoduše spočítat (věčné časy) dítě ze 2. třídy ZŠ 🙃
Jestli tedy mohu poradit, zkuste tyto nabídky, slogany, nebrat zase až tak doslovně, berte to trochu s odtupem a určitou mírou nadhledu, bude se Vám lépe žít ....🙂
..PS ...
na druhou stranu , dobrý argument na případné sjednání "lepší ceny" za službu ... 😄👍