Přejít na obsah

Ohambí

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. No asi bych si pořídil jinou předplacenku a nepodporoval tyhle šmejdské praktiky . Např. Kaktus lze dobít od 50 Kč. V aplikaci KB se to tváří, že TM číslo by šlo 200 Kč dobít. Vodafone předplacenku nemám, takže nemám jak ověřit.
  2. Ohambí odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Dominik v Vodafone TV
    Na starých ovladačích tlačítko pauza je, na těch nových ne. My ho tam třeba máme, ale pro změnu zase nemáme dostatečně perspektivní LG TV pro VTV aplikaci😀 Vodafone tam určitě žádnou pauzu neimplementuje. Spíš se připrav na to, že veškeré budoucí změny povedou ke zhoršení uživatelské zkušenosti. Vývojáři VTV za to dostávají extra prémie.
  3. Ohambí odpověděl příspěvek k tématu v Vodafone TV
    Potvrzuji, ta chyba se objevuje zcela náhodně a začala mi vyskakovat nedávno. Zapojeno mám vše celou dobu stejně a předtím žádný problém.
  4. Ohambí odpověděl příspěvek k tématu v Vodafone TV
    To víme, problém je v tom, že taková chyba vůbec existuje. VTV nemá proboha vůbec řešit, co a jakým způsobem mám k PC připojené.
  5. Ohambí odpověděl příspěvek k tématu v Vodafone TV
    Tak mi dnes začala na PC z čista jasna vyskakovat tato chyba. Opravdu nemám nejmenší chuť něco odpojovat a přenastavovat celej setup jen kvůli tomu, aby se VTV zase milostivě rozjela. Po tom automatickém fullscreenu další kopanec do rozkroku a opět jsem o krok blíž ke zrušení TV balíčku. A jelikože mě u Vodafonu drží v podstatě už jen zakoupený CA modul (modem už mi zařízli), tak k přechodu k jinému poskytovateli chybí fakt jen málo. Frustration rant over.
  6. Ohambí odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Ohambí v O Techforu
    Děkuji a potvrzuji, upozornění na email už jde vypnout.
  7. Ohambí přidal příspěvek k tématu do O Techforu
    Proč mi najednou začalo spamovat email upozornění na nové příspěvky ve sledovaném obsahu? Proč nejde vypnout upozornění na email?
  8. Ohambí odpověděl na příspěvek k tématu uživateli petr-000 v Vodafone TV
    @Honzule89Je docela možné, že mají chybu ve vyúčtování. V předminulém vyúčtování jsem zaregistroval informaci, že mě budou z TV Klasik převádět na Vodafone TV, tak jsem hned volal na infolinku a vyhandloval si novou cenu za TV + internet. V dalším vyúčtování jsem měl ovšem blbě cenu za internet a ještě mi napočítali za jeden den starý i nový TV tarif, což mi přišlo absurdní. Ale tak toho bych si asi ani nevšimnul nebo bych to neřešil, kdyby mě nechtěli odrbat na tom internetu. Takhle jsem si to pěkně všechno přepočítal (a do budoucna si to budu rozhodně hlídat) a následoval další telefonát na infolinku, kde mi slečna vystavila dobropis. Jak jsem to pak vše kontroloval v Můj Vodafon, tak jsem si všiml, že mi tam svítí vyúčtování na tento měsíc vyšší o 200 Kč oproti sjednané ceně, tak jsem na to hned slečnu na infolince upozornil, ona to předala kamsi dál a pak mi došla SMS, že požadavek byl vyřešen. Nicméně špatná částka tam svítí stále. Vyúčtování mám k 15.6., takže jsem zvědav, co bude na faktuře. Nejdřív zdražení, do toho mi zaříznou odkoupený modem, teď tyhle ojebávky ve vyúčtování a opravdu začínám přemýšlet, jestli nenadešel čas na změnu.
  9. Ohambí odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Technikus v Vodafone volání a SMS
    marketingový slovníček: neomezeně = odcamcaď pocamcaď napořád = do té doby, než to změníme
  10. Ohambí odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Marek-26 v Vodafone internet
    Nezlobte se na mě, ale tohle není pravda. Telefon i email jsem měl/mám u UPC/Vodafone po celou dobu aktuální a ohledně modemu mě za celou dobu nikdo ani jedinkrát nekontaktoval. Po přihlášení do Můj Vodafone tam svůj typ modemu vidím, takže Vodafon má o mém zařízení správné informace. A když jsem minulý týden volal na infolinku ohledně změny tarifu a ceny TV nabídky, tak přišla řeč i na modem a nebyl jsem ani náznakem upozorněn, že za měsíc mi můj modem přestane fungovat. To bych si samozřejmě s novým TV tarifem rovnou domluvil i pronájem a výměnu modemu. Na mě to opravdu působí tak, že se teď někdo probral a začal to řešit na poslední chvíli. Já jako BFU fakt neřeším nějaké platnosti certifikátů, prostě krabička bliká, internet jede a tím to pro mě končí. A očekávám od svého poskytovatele internetu, že mě bude o takových zásadních věcech s dostatečným předstihem informovat. Ne, že se jednoho dne probudím a budu bez internetu a dozvím se na infolince, že bohužel. To bych byl fakt vytočenej a rozhodně bych po 15 letech zvažoval odchod k jinému poskytovateli byť i za cenu horších služeb.
  11. Ohambí odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Marek-26 v Vodafone internet
    @Veronika - Vodafoneodpověď viz můj předchozí příspěvek @tomusDěkuji 🙂
  12. Ohambí odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Marek-26 v Vodafone internet
    @Veronika - Vodafone Dobrý den, děkuji za informaci. Můžu potvrdit, že mě rozhodně nikdo nikdy ohledně výměny modemu nekontaktoval a kdybych náhodou nezabloudil na toto fórum, tak nemám o blížícím se konci podpory modemu nejmenší tušení. Domnívám se, že tohle jste měli hromadně komunikovat mnohem dříve a ne za pět minut dvanáct. Edit: Jak udělám zmínku o @uživateli aktivní? Děkuji.
  13. Ohambí odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Ivo Mašek v Vodafone volání a SMS
    Zkusil bych ještě smazat cookies, případně si stránku otevřít v anonymním okně nebo jiném prohlížeči bez Adblocku.
  14. Ohambí odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Marek-26 v Vodafone internet
    A jo, už tomu rozumím. Ano, to je marketingový klam jak vyšitý, ale moje blbost.
  15. Ohambí odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Marek-26 v Vodafone internet
    Děkuji, no sice pořád nerozumím tomu, jak může být (byť jen teoretické) maximum 300 na výstupu, když na vstupu to protlačí jen 100, ale budiž. Beru to tak, že jako BFU jsem naletěl na marketingovou vábničku a moc jsem to nestudoval. Nicméně už v té době jsem žil v tom, že maximum modemu je oněch 100. A dost dlouho jsem měl internetový tarif od UPC tuším 50 Mbit, takže jsem tu maximální rychlost nikdy moc neřešil. To až letos to vystoupalo na závratných 250. Každopádně děkuji za pomoc, záhada vyřešena a ano, nový router v tuhle chvíli nemá smysl řešit. Nicméně jsem ještě zkoušel udělat hotspot z NTB připojeného přímo na modem a rychlost jak z praku a 5G. Takže milého Tondu uložím zpět do krabice a šoupnu na bazar, nakrimpuju delší kabel, připojím ho z modemu rovnou do doku pro NTB a wifi pro mobil a tablet prozatím pořeším přes hotspot z NTB . Doufám, že nenarazím zase na nějaký jiný háček😀

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community