
Ohambí
Uživatel-
Příspěvky
18 -
Registrace
-
Přítomen
Služby Vodafone
-
Vodafone pevný internet
Basic
-
Vodafone mobilní služby
-
-
Vodafone televize
Základní
Sport -
Vodafone zařízení a aplikace
Compal CH7465
CA modul -
Obec
Brno
- Speedtest.net
Ohambí's Achievements
-
Potvrzuji, ta chyba se objevuje zcela náhodně a začala mi vyskakovat nedávno. Zapojeno mám vše celou dobu stejně a předtím žádný problém.
-
To víme, problém je v tom, že taková chyba vůbec existuje. VTV nemá proboha vůbec řešit, co a jakým způsobem mám k PC připojené.
-
Ohambí začal sledovat Nefunkční objednávka po přihlášení , WV1863 , Upozornění na email a 1 ostatní
-
Tak mi dnes začala na PC z čista jasna vyskakovat tato chyba. Opravdu nemám nejmenší chuť něco odpojovat a přenastavovat celej setup jen kvůli tomu, aby se VTV zase milostivě rozjela. Po tom automatickém fullscreenu další kopanec do rozkroku a opět jsem o krok blíž ke zrušení TV balíčku. A jelikože mě u Vodafonu drží v podstatě už jen zakoupený CA modul (modem už mi zařízli), tak k přechodu k jinému poskytovateli chybí fakt jen málo. Frustration rant over.
-
Děkuji a potvrzuji, upozornění na email už jde vypnout.
-
Proč mi najednou začalo spamovat email upozornění na nové příspěvky ve sledovaném obsahu? Proč nejde vypnout upozornění na email?
-
@Honzule89Je docela možné, že mají chybu ve vyúčtování. V předminulém vyúčtování jsem zaregistroval informaci, že mě budou z TV Klasik převádět na Vodafone TV, tak jsem hned volal na infolinku a vyhandloval si novou cenu za TV + internet. V dalším vyúčtování jsem měl ovšem blbě cenu za internet a ještě mi napočítali za jeden den starý i nový TV tarif, což mi přišlo absurdní. Ale tak toho bych si asi ani nevšimnul nebo bych to neřešil, kdyby mě nechtěli odrbat na tom internetu. Takhle jsem si to pěkně všechno přepočítal (a do budoucna si to budu rozhodně hlídat) a následoval další telefonát na infolinku, kde mi slečna vystavila dobropis. Jak jsem to pak vše kontroloval v Můj Vodafon, tak jsem si všiml, že mi tam svítí vyúčtování na tento měsíc vyšší o 200 Kč oproti sjednané ceně, tak jsem na to hned slečnu na infolince upozornil, ona to předala kamsi dál a pak mi došla SMS, že požadavek byl vyřešen. Nicméně špatná částka tam svítí stále. Vyúčtování mám k 15.6., takže jsem zvědav, co bude na faktuře. Nejdřív zdražení, do toho mi zaříznou odkoupený modem, teď tyhle ojebávky ve vyúčtování a opravdu začínám přemýšlet, jestli nenadešel čas na změnu.
-
marketingový slovníček: neomezeně = odcamcaď pocamcaď napořád = do té doby, než to změníme
-
Ukončení podpory modemů Cisco DOCSIS
Ohambí odpověděl na téma uživateli Marek-26 v Vodafone internet
Nezlobte se na mě, ale tohle není pravda. Telefon i email jsem měl/mám u UPC/Vodafone po celou dobu aktuální a ohledně modemu mě za celou dobu nikdo ani jedinkrát nekontaktoval. Po přihlášení do Můj Vodafone tam svůj typ modemu vidím, takže Vodafon má o mém zařízení správné informace. A když jsem minulý týden volal na infolinku ohledně změny tarifu a ceny TV nabídky, tak přišla řeč i na modem a nebyl jsem ani náznakem upozorněn, že za měsíc mi můj modem přestane fungovat. To bych si samozřejmě s novým TV tarifem rovnou domluvil i pronájem a výměnu modemu. Na mě to opravdu působí tak, že se teď někdo probral a začal to řešit na poslední chvíli. Já jako BFU fakt neřeším nějaké platnosti certifikátů, prostě krabička bliká, internet jede a tím to pro mě končí. A očekávám od svého poskytovatele internetu, že mě bude o takových zásadních věcech s dostatečným předstihem informovat. Ne, že se jednoho dne probudím a budu bez internetu a dozvím se na infolince, že bohužel. To bych byl fakt vytočenej a rozhodně bych po 15 letech zvažoval odchod k jinému poskytovateli byť i za cenu horších služeb. -
Ukončení podpory modemů Cisco DOCSIS
Ohambí odpověděl na téma uživateli Marek-26 v Vodafone internet
@Veronika - Vodafoneodpověď viz můj předchozí příspěvek @tomusDěkuji 🙂 -
Ukončení podpory modemů Cisco DOCSIS
Ohambí odpověděl na téma uživateli Marek-26 v Vodafone internet
@Veronika - Vodafone Dobrý den, děkuji za informaci. Můžu potvrdit, že mě rozhodně nikdo nikdy ohledně výměny modemu nekontaktoval a kdybych náhodou nezabloudil na toto fórum, tak nemám o blížícím se konci podpory modemu nejmenší tušení. Domnívám se, že tohle jste měli hromadně komunikovat mnohem dříve a ne za pět minut dvanáct. Edit: Jak udělám zmínku o @uživateli aktivní? Děkuji. -
Nefunkční objednávka po přihlášení
Ohambí odpověděl na téma uživateli Ivo Mašek v Vodafone volání a SMS
Zkusil bych ještě smazat cookies, případně si stránku otevřít v anonymním okně nebo jiném prohlížeči bez Adblocku. -
Ukončení podpory modemů Cisco DOCSIS
Ohambí odpověděl na téma uživateli Marek-26 v Vodafone internet
A jo, už tomu rozumím. Ano, to je marketingový klam jak vyšitý, ale moje blbost. -
Ukončení podpory modemů Cisco DOCSIS
Ohambí odpověděl na téma uživateli Marek-26 v Vodafone internet
Děkuji, no sice pořád nerozumím tomu, jak může být (byť jen teoretické) maximum 300 na výstupu, když na vstupu to protlačí jen 100, ale budiž. Beru to tak, že jako BFU jsem naletěl na marketingovou vábničku a moc jsem to nestudoval. Nicméně už v té době jsem žil v tom, že maximum modemu je oněch 100. A dost dlouho jsem měl internetový tarif od UPC tuším 50 Mbit, takže jsem tu maximální rychlost nikdy moc neřešil. To až letos to vystoupalo na závratných 250. Každopádně děkuji za pomoc, záhada vyřešena a ano, nový router v tuhle chvíli nemá smysl řešit. Nicméně jsem ještě zkoušel udělat hotspot z NTB připojeného přímo na modem a rychlost jak z praku a 5G. Takže milého Tondu uložím zpět do krabice a šoupnu na bazar, nakrimpuju delší kabel, připojím ho z modemu rovnou do doku pro NTB a wifi pro mobil a tablet prozatím pořeším přes hotspot z NTB . Doufám, že nenarazím zase na nějaký jiný háček😀 -
Ukončení podpory modemů Cisco DOCSIS
Ohambí odpověděl na téma uživateli Marek-26 v Vodafone internet
Ano, teď si čtu ve specifikaci toho routeru, že WAN 1*10/100Mbps WAN port. Tomu mám rozumět jak? To jako nepodporuje větší rychlost na vstupu? Jak z toho pak ale chce na wifi udělat 300? Omlouvám se za neznalost, možná míchám dohromady různé rychlosti. Jinak ty LAN porty jsou jasné, v těch nic připojené nemám a ani jsem to při koupi neměl v plánu. Reálná rychlost wifi je od 50 do 75 Mbit. -
Ukončení podpory modemů Cisco DOCSIS
Ohambí odpověděl na téma uživateli Marek-26 v Vodafone internet
Děkuji za bližší info. Předpokládám, že Vodafone mě bude o nutnosti výměny v předstihu informovat, takže proaktivně to řešit dopředu nebudu, každý měsíc s úsporou za pronájem se počítá🤑O aktuálních cenách těchto modemů nemám absolutně přehled, vycházel jsem z kupní ceny toho mého před 12 lety. Kupovat modem za 250 euro by byl samozřejmě ekonomický nesmysl v porovnání s pronájmem a nemomezenou zárukou a podporou. Ano, samozřejmě jsem připojil NTB přímo k modemu. Nicméně jsem tedy ješti vyzkoušel jiné kabely a skutečně, našel jsem ten jeden jediný, který má zřejmě omezenou rychlost na 100 Mbps a zřejmě je to ten kabel, co byl u routeru, protože jak jsem se díval, tak má omezenou rychlost pro LAN porty na 100 Mbps. Přes všechny ostatní kabely jsem naměřil oněch 250 Mbps, takže modem je v pořádku a problém je v routeru. I ledka "link" na modemu začala blikat žlutě, jinak bliká oranžově. Problém je, že v momentě kdy zapojím dobrý kabel z modemu do routeru, tak okamžitě začne blikat oranžově a jsem tam, kde jsem byl. Router není žádná 100 let stará plečka, ale žádná hitparáda to taky není: Tenda F3, maximální rychlost Wi-Fi 300 Mb/s a ve vlastnostech wifi sítě tu rychlost i vidím: Protokol: Wi-Fi 4 (802.11n) Typ zabezpečení: WPA2-osobní Síťové pásmo: 2,4 GHz Rychlost spojení (příjem/přenos): 300/300 (Mbps) Kabel napřímo modem - NTB: Rychlost spojení (příjem/přenos): 1000/1000 (Mbps) Nastavení routeru jsem prolezl, ale nevidím tam nic, co bych mohl vypnout/zapnout pro zvýšení rychlosti. No je to zvláštní, když má Wifi frčet 300 a hned při zapojení kabelu to očividně tu rychlost omezí na 100. Jinak jsem samozřejmě provedl obligátní vypnutí, pauza, zapnutí u modemu i routeru. Nějaký tip, čím by to mohlo být? Vadný kus?