Dobrý den,
měsíc zpátky jsem zaznamenal výpadky internetu, tak sem volal na podporu, kde mi objednali technika. Technik přijel a vyměnil mi modem starý za nový Vodafone Station 3.1. Nový modem mám tedy měsíc. Výpadky neustále pokračují. Usoudil jsem, že základní tarif asi nezvládá počet zařízení, jak mi bylo řečeno na pobočce, zvýšil sem tarif na 500/50, mám 1TV, 2PC a 2 telefony. Měřená rychlost byla 100/50, několikrát měřená. Rychlost měřená jen na 1PC, ostatní zařízení odpojena od wifi/ethernetu. Po několika testech jsem vyměnil 3x kabel, všechny CAT.5e, tudíž do 1Gb rychlosti. Rychlost se snížila na 100/24.
Při výpadku internetu se kontrolky wifi a internetu vypnou, internet začne blikat červeně a do pár minut naskočí. Tohle opakuje 6x do x minut. Při zkoušení zahýbání kabelů, jestli jsou správně připojeny, tak router vypadne a bliká znovu. Kontrolka na ethernetu u jednoho kabelu svítí žlutě a u druhého bliká oranžově.
Nevím si rady, kabely jsou všechny nově rozbalené, původní od Vodafone modemů, které jsem měl. Technik zásuvku měřil, v pořádku, vyměnil router a šel. Výpadky pokračovaly další den stejně, jen méně často, ale stále vypadává, takže k ničemu.