Maccakrr
Uživatel-
Příspěvky
21 -
Registrace
-
Přítomen
Služby Vodafone
-
Vodafone pevný internet
Start Fibre
-
Vodafone mobilní služby
-
-
Vodafone televize
-
-
Vodafone zařízení a aplikace
-
-
Obec
Olomouc
Návštěvy profilu
Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.
Maccakrr's Achievements
-
Rozumím, ale já bohužel nebyl ten první kdo to tzv. potento. Ta má zveřejněná komunikace musí vypadat, že jsem byl arogantní už od začátku, nebyl. Dokonce byla aj šance, že bych ten pronájem vzal. I když malá. Na všechny mé otázky jsem se ptal proto, protože co se týká O2, Vodafone a T-Mobile jsem paranoidní. Přitom jinde to takto nemám. Ale u těchto musí být člověk z podepisováním a odsouhlasováním věcí po telefonu fakt opatrný. Zpravidla říkají jen polovinu pravdy, nebo dělají jiné obstrukce. To tady nemusím rozepisovat, to víme všichni. Holt s čím kdo zachází s tím taky schází. Já se přirozeně teď už chovám tak, jak se ke mě zachoval v odpovědích Vodafone. Můj první dotaz nebyl nijak náročný, kde jsem první větě, nebo ve druhé, to je jedno, uvedl, že to záměrně řeším písemnou komunikací a nechci volat na infolinku. Podpora mi na dotaz zda připojení po výměně modemu bude aspoň stejné kvality jako předtím odpověděla "že budu spokojený" Slovo spokojený se nedá nijak měřit. Je to subjektivní pocit (to tady dávám jen pro ostatní rejpaly i když oni si i tak něco najdou). Ostatní odpovědi, přestože otázky byly slušné, byly obdobné, vyhýbavé, nebo odkazovaly na podmínky, kde ty informace nebyly úplné a nebo odpověď chyběla (například reakce na to zda budu nějak měnit smlouvu nebo něco, aby mi to poslali dopředu abych si to mohl přečíst - nedostal jsem nic - "Smlouva o pronájmu zařízení" jak jsem později zjistil je potřeba) Na můj druhý dotaz, respektive odpověď na odpověď bylo zopakování toho prvního + nějaké další otázky které vznikly z toho, že ta první odpověď byla podivná, protože jsem relevantní odpověď nedostal. Druhá odpověď od podpory byla stručná, že mě paní předává na tel. podporu a zavolají mi. Aneb když chcete někoho pokazit, tak udělejte přesně to co nechce. S tel. podporou jsme zjistili, že ten hovor je oboustranně nonsense. Tak jak jsem psal již v prvním e-mailu. Paní mi četla smlouvu o pronájmu zařízení, kterou jsem chtěl zaslat na email. 😄 A vynechala nějaké body, zrovna ty co mě nejvíc zajímaly, doptal jsem se. Dobrým zjištěním je třeba to, že když jsem paní na telefonu slušně řekl, že bych si přál, abych třeba na otázku s tou kvalitou očekával normální jednoduchou odpověď stejně jako i na jiné, tak se ta informace dostala dál k té paní co mi psala v řádu snad hodiny. A po té mi podpora na emailu odpověděla v podstatě normálně - a byla to ta stejná osoba jako z té první písemné odpovědi. Na poprvé to prostě nešlo..... Nevím proč. Přece ten první kontakt je v každým byznysu klíčový.. Jenže když už někdo na začátku je mírně "pokažený" z toho, že mu chcete nacpat pronájem. Více "pokažený" z toho, že všichni víme jak tenhle byznys O2, T-Mobile, Vodafone funguje co se týká cen. A nakonec podpora - komunikace po e-mailu odpoví v podstatě tak že Vám neodpoví a završí to tím, že Vás dá na infolinku když jí předtím požádáte, že tam nechcete...... 🙂 To je opravdu těžké. Já chápu že většině lidí je to jedno (říká se to kulantně i tak, že prostě nejsou tak bystří). Ale buď ta firma chce být pro všechny a nebo ne. Já třeba jako firma nechci být pro všechny, umím říct zákazníkovi, že to nechci dělat. Zdůrazňuji, že jsem v té firmě kde pracuji zaměstnanec. A to mám na starosti koncáky, střední a nejvyšší vrstvu o nichž se tvrdí, že je s nima jednání nejhorší. Není, když mluvíte narovinu ........ a teď se dostáváme k pointě Vodafone a jeho podpora - tak i ta nejvyšší vrstva "sežere" všechno. Protože to vycítěj, jsou chytří a vědí že z nich nedělám blbce (Vodafone ze mě). A když je někdo pro koho nechci dělat - univerzální odpověď je "my to nezvládneme, je spousta firem, zkuste to jinde" Tohle by se měli u Vodafone naučit. To je základ. Antagonizujete jsem si musel najít ve slovníku - a zase jsem něco díky tomu všemu naučil 🙂 Nevím jestli při tom všem je to dobrý price - reward, ale tak to beru. 🙂 Už se mi nechce číst co jsem teď napsal, tak doufám že to bude dávat smysl. 🙂 Už by to bylo moc energie při sobotě. 😄
-
To je taky jedna z věcí s kterýma počítám. Dnes jsem to říkal i na té infolince → Kdyby mi někdo od nich řekl, že o mě jako o zákazníka nestojí, tak to vezmu. Já v podstatě i kdybych neuspěl, tak nepokládám za prohru. Pro mě je důležitý, že jsem to zkusil. Přišel jsem na to jak některé věci fungují a to je super. Rozhodně jsem do tohohle sporu nešel, aby si zvyšoval ego nebo z nějaké patologické poruchy, že by mě to bavilo. Vždyť já s Vodafonem / UPC neměl problém od počátku smlouvy. Teda ne že bych s nimi něco neřešil, ale vždycky to bylo vpořádku.
-
Zkusím se na to zeptat advokáta. Ne že bych měl placenou apanáž. Do práce mi však chodí často lidé z práv a jsou rádi když můžeme vykládat 🙂 Já jim radím v něčem jiném a dobře. Při tom jak se to celé dlouho táhne, je aj pravděpodobné, že to stihnu, že nějaký do té doby přijde. Díky. To co píšete může být pravda.
-
"Jenže . . . . on to nemůže vyhrát. S tím "odpokutovaným" modemem od Vodafone.." Můžete to prosím rozvést? Mě zajímá názor někoho jiného když bude konstruktivní. Jsem rád že se začínáme od "srovnávání škoda MB taky někomu jela a někomu se pokazila hned po týdnu" k něčemu racionálnímu. To jste nepsal Vy, já to právě myslím dobře. NechcI Vás urazit. Já jen, žŽe píšete jako byste to zvládnul nějak rozklíčovat. 🙂
-
Já to psal už včera, i ta Česká Spořitelna mě po 3 letech finančně odškodnila. Pro mě už není podstatné modem zprovoznit ale domluvit se jak to teda bude. Dokud budu mít pocit, že mám důvod se na něco ptát a neuznám za vhodné, že je pravda na straně Vodafone a nebo dokud se sám neunavím. I to je možné. Uvidím jak rychle budou reagovat. Nevím co se stihne dřív. 🙂 Že nejde legálně zakoupit? Já si fakt tady v té diskuzi připadám, že si ze mě děláte srandu. že ta diskuze není relevantní. https://aukro.cz/modem-router-vodafone-station-pro-pevny-internet-kabel-7059946694 Ptám se, je to legální cesta? Je protože ten člověk, nebo někdo od něj tu pokutu za nevrácení zařízení mohl zaplatit. Za to pětikilo si je můžu kupovat donekonečna, stačí mít or prodejce doklad o zaplacení té pokuty 2.800 Vodafone. 🙂 Čili i když odejde, tak to zvládnu vyřešit. Kdyby odešel. Nebo si od nich pronajmu druhej a otočím to znovu....
-
Zařízení lze registrovat protože je kompatibilní DOCIS a je zvoleným zařízením koncového uživatele podle směrnice EU. Zařízení sice nejde odkoupit to je pravda, ale to nic nemění na tom viz první věta. Zákon neřeší jakou formou jsem jej nabyl a pokud firma Vodafone nebude poškozená / zaplatním pokutu, právní nároky budou narovnány.
-
Předpokládá se do té doby než se zařízení objeví. V tom případě je to zařízení opět naživu, ale bez právního nároku a vlastnícví firmy Vodafone. Toto zařízení pak můžu prohlásit klidně na četsné prohlášení za své. Doložím to i tím, že budu mít fakturu na to, že jsem zaplatil původnímu vlastníkovi pokutu za způsobenou škodu.
-
Přidávám první vážnější kopii mé komunikace. Vodafone si myslí, že budu vše od začátku vysvětlovat nějaké další osobě na reklamačním. Nebudu. Přičemž kdyby měli aspoň trochu proklientský přístup, tak mi od začátku odpovídají férově, nevyhýbavě a nebo třeba i na to na co se ptám. Není, opravdu není můj problém, že někomu jasně řeknu, že můj problém je složitější, napíši mu jej a on se pak rozhodně nesmyslně. To by si měl udělat pořádek Vodafone. Zažádal jsem tedy, aby to paní laskavě odeslala tam, kam mě sama odkazuje. v podstatě se jedná jen o předání konverzace dál . Předpokládám, že aspoň tohle Vodafone zvládne. Dobrý den, předpokládám, že zvládnete Vašemu právnímu či reklamačnímu oddělení tuto diskuzi předat. Já jsem již od začátku trval na tom, že chci jednat písemně a odkázala jste mě na infolinku kam jsem nechtěl. Podle zákona je toto Váš komunikační kanál, kontaktní e-mail a proto Vás žádám, abyste tuto komunikaci zaslala na příslušené oddělení, které uznáte za vhodné. Nehodlám, opravdu NEHODLÁM to zase vysvětlovat někomu od začátku jen proto, že jste mě od začátku neposlouchala a odpovídala mi nejprve vyhýbavě, pak se mě snažila zbavit přes infolinku a teď si myslíte, že to budu někomu od Vás vysvětlovat od znova? To nemyslíte Vážně. Důrazně Vás žádám, aby jste tuto naši konverzaci zaslala na příslušné oddělení. Je to v rámci jedné - Vaší firmy. Děkuji. Ještě mám tyto doplňující dotazy: 1."Odkoupená zařízení se zároveň ke službě nedají použít, o čemž informujeme i na našem webu zde." Pokud se dobře dívám tato Vaše věta není pravdivá. Doslovně píšete: " Dříve odkoupená zařízení a případně jiné modemy pro technologii DOCSIS musejí splňovat Požadavky na zařízení (v části DOCSIS), a proto je v některých případech není technicky možné navést k existující nebo nově pořizované službě. " Z jaké části této věty plyne, že nemohu použít Vaše dřívější zařízení Vodafone Station? Pokud je zařízení původem Vaše, splňuje podmínky uvedené v odkaze na "Požadavky zařízení" . Právě proto je to tam takto napsáno. Věta je myšlena kvůli kompatibilitě, ne z důvodu toho, že je zařízení odkoupené, či zaplacené / odepsané pokutou a tedy vyřazené z Vašeho systému. Jestliže mi bylo na infolince sděleno, že zaplacením pokuty za nevrácené zařízení Station se vzdáváte právního nároku na zmíněné zařízení a zároveň právního nároku jej po mě požadovat. Z toho plyne i má otázka následující: 2. Na základě čeho mi odmítnete zapojit mé koncové zařízení, které se po zaplacení smluvní pokuty stane mým majetkem nebo majetkem toho, který toto o tom zařízení prohlásí? Vy to zařízení za Vaše prohlásit nemůžete, domnívám se. Podle rozhodnutí Českého telekomunikačního úřadu Číslo jednací ČTÚ 38 884/2022-624/IV. vyř. StM jste povinni mi mé vlastní zařízení zapojit. Je jedno jak jsem k zařízení přišel, pokud jej označím za vlastní a nemáte na něj viz bod. 1 výše právní nárok a tedy jste povinni mi jej zapojit. Číslo zařízení lze bez problému, jako u jiných operátorů zase do databáze přidat / zaregistrovat stejně jako vlastní zařízení Fritz!box aj. které také tuto registraci u Vás potřebují. Zvládnu to i více rozvést: "Pokud zařízení odepíšeme z důvodu toho, že nám nebylo zákazníkem vráceno, vystavíme Dohodu o narovnání škody, kdy nám je uhrazena cena za zařízení. Pro další účely ale není zařízení opět možné využít." Toto lze uplatnit pouze v případě, že je zařízení Vaše avšak obávám se, že s uhrazením smluvní pokuty zříkáte jejího vlastnctví / exaktně jste řekli "právního nároku na něj". Toto zařízení pak nemůžete po mě ani právně vymáhat, není na základě čeho. Pokud to stejné zařízení označím za mé zařízení, jste povini mi jej zapojit pokud je kompatibilní podle Vašich podmínek DOCSIS. "Není možné jej následně použít pro využití služeb. Dle sériového čísla jej máme vedené právě jako ne odkoupené zařízení (jelikož je do odkupu neposkytujeme) ale jako zařízení odregistrované z důvodu ztráty, nevrácení včas a podobně." Rozumím Vám, ale to nic nemění na tom, že mám právní nárok to stejné své zařízení podle ČTÚ použít. Nemůžete Vaše podmínky stavět nad znění zákona nebo evropské legislativy. Takhle to opravdu nefunguje. V systému jste schopni ty data upravit, opravit stejně jako zařízení přidávat či odebírat. Děkuji Vám za odpověď a přeji hezký víkend.
-
Máte pravdu. Proto rozhovor s infolinkou nedopadnul, jak jsem předpokládal. Vzhledem k mému případu je nutné to řešit písemně což i požaduji již od začátku. Nevím co si paní na druhé straně e-mailu myslela. Tedy vím - že se mne zbaví, Pokuta je napaána ve smlouvě o pronájmu zařízení a podle infolinky je 2.800. Smlouvu mi paní částečně četla, protože mi jí Vodafone odmítnul zaslat na e-mail. Údajně je v aplikaci můj vodafone, kterou nepoužívám. Mě stačí faktura na e-mail víc jak 12 let a na tom taky nehodlám nic měnit.
-
Mě se včera i tady někdo ptal, jestli nejsem Vy (stejná osoba). Já jsem ani nevěděl, že ste sem psal, byť jsem toto vlákno přečetl skoro celé. a tedy i s Vašimi příspěvky. Nesoustředil jsem se na jednotlivé nicky, ale jen na obsah. 🙂
-
Tak. Infolinka mi volala, přestože jsem žádal odpovědi písemně. Klíčové co vzešlo je, že mi bylo sděleno, že firma Vodafone se po zaplacení nevráceného modemu Station vzdává právních nároků jak na modem tak na mou osobu. Zároveň tento modem vyřazují z databáze. V případě, že budu chtít zapojení vlastního zařízení, tak pokud bude splňovat požadavky tak mi jej zapojí i kdyby to byl původně nevrácený modem Station, který právě ty požadavky splňuje. Ještě budu trvat na písemném potvrzení. O což jsem si rovnou požádal. Protože tady včera někdo psal ten příspěvek že mu jej nechteli zapojit, že je evidováno jako kradené či co. Toto jsem říkal i paní na infolince. Bude tedy čekat co bude dál 🙂 Prozatím stačí udělat kolečko nájem - zrušit - nevrátit - zaregistrovat . Podle infolinky, která mi sama v této věci volala ohledně výměn.... Je mi jasné, že teď tady zastánci klanu Vodafone budou zase psát jak á je to hloupost atd. To si odpusťte. Už se jen budete opakovat. Na to nehodlám reagovat. Uvidím co mi napíší, je mi jasné, že se budu muset zeptat 4x než z nich něco dostanu. Ale já si nový modem jen v pronájmu nevymyslel 🙂
-
Jo takhle je to s tou smlouvou. Bohuzel mi to mohla rict pani na podpore. V tom je prave ta komunikace podpory zoufala.
-
Ale za tu registraci jsem rád. Minimálně, pokud tady jdou zakládat vlákna, se pak můžu podělit o mou písemnou komunikaci s podporou. 🙂 quadra2030@ "V com VF CZ kona protizakonne a podivne?" - Tahle otázka už mi připadá hloupá: Za prvé. Pokud přejdu na nový modem a smlouvu o pronájmu mám odsouhlasit jeho převzetím, mám právo si jí dopředu přečíst. Na můj písemný dotaz mi stále nebyla zaslána a je to bez odpovědi. Třeba to si myslím je docela problematické. To je první co mě napadá. Otázkou je, zda při převzetí modemu bude mít technik tuto smlouvu sebou a nebude mít pouze jen předávací protokol. Předávací protokol a smlouva jsou 2 rozdílné věci. To je jen namátkou první věc co mě napadá. Jinak proč mám takový pocit, že tvoje osoba je shodná s jiným zdejším přispěvatelem (paffko)? 😄 To nevím, ale vážně, já s ním nemám nic společného. To nechápu. Začínám však zjiˇšťovat, že ta diskuze eroduje a míří asi tam kam nechci. Mě vlastně ani původně nedošlo, že píšu někam kde to spravuje Vodafone. Tak teď už tomu rozumím. Já jsem spíš konzumoval asi prvních 30 stran toho vlákna a chápu, že Vám to dělá špatnou reklamu. Důležité je si uvědomit, že tu si dělá ta firma sama 🙂 @Sparrow Vás si Vážím, píšete normálně. Já bohužel u těch ostatních jen reaguji na to co mi píšou, řekl bych, že poslední hodinu to není o mě, ale všichni na mě. Holt zaměstnanci asi.... Napište pak jaké zařízení jste našel prosím. To mě zajímá.
-
Vás to hodně štve, že sem píšu co? Já už tomu začínám fakt asi rozumět jak to tady funguje 😄 Mínusy nedávám, já jsem od záčátku jen myslel, že se tady dá s někým konstruktivně mluvit, s Vámi třeba ano. Ale povětšinou si myslím, že to asi není pro mě 🙂
-
Mám pocit, že jsem v tomto vlákně asi špatně, protože je tady pouze plejáda lidí co tvrdí, že něco nejde (s některými souhlasím, že to dává smysl). On Vás Vodafone platí nebo co? 😄 Čekal jsem různé reakce, ale tolik zastánců toho, že vlastně když ta firma dělá něco protizákonně, podivně, že je to vlastně v pořádku. To mě opravdu překvapilo. Možná to je i důvodem, proč si tohle můžou "zlý" korporáty dovolovat. 😄