Přejít na obsah

tom

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. tom se přidal ke komunitě
  2. tom odpověděl na příspěvek k tématu uživateli kautskym v Vodafone TV
    App Max začal hlásit že nemám předplatné, mám zaplaceno HBO přes Vodafone,. Podle návodu jsem resetoval přihlášení, připojil přes operátora, a po přihlášení k MAX zase nemám předplatné, nabízí zaplatit standart nebo premium. Při připojování účtu operátora hlásí že je vše propojeno. App Max fungovala pouze 22 a 23.5. 24.5. už chce zaplatit předplatné. Podle Vodafonu účtu mám mít nárok zdarma. V čem je problém? S pozdravem Tomáš

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community