-
Příspěvky
31 -
Registrace
-
Přítomen
-
Vítězné dny
1
Komár naposledy vyhrál 29. srpna
Komár má nejvíce líbivý obsah
Služby Vodafone
-
Vodafone pevný internet
Premium
-
Vodafone mobilní služby
Super
-
Vodafone televize
Základní
Family
Sport
Cinema -
Vodafone zařízení a aplikace
Vodafone Station WiFi 5
-
Obec
Praha
- Speedtest.net
Návštěvy profilu
Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.
Komár's Achievements
-
Pokud si nechcete vypínat zvuk kvůli rodičům, co kdyby, tak třeba na mém tlf jde nastavit, že si všechny zvuky ztlumím, ale u vybraných kontaktů se mi to neztlumí, tedy by to dle mě řešilo váš problém, když zprávy od Vodafone chodí ve tři ráno. Asi by to mělo jít zde změnit, viz označený text
-
Nechci svou odpovědí vzbuzovat nějaké plané naděje pro hrochadu, ale já se na tu cenu přes retenční dostal. A jistě se ptáte někteří, proč tam mám částku 169,66 a ne 199,-, tak je to proto, protože mám doma modem Vodafone Station a nikoliv Vodafone Station Wi-Fi 6, a dle slov operátora neumí změnit měsíční nájem ze 100,- na 70,-, tak to řešili u mě takto 🙂 Mě je jedno odkud těch 30,- vezmou, hlavně že je vzali. Předpokládám, že GIGA internet je to stejné, co mám já, z pohledu laika. 1 Gb/s Internet Premium Lite Stahování 1 Gb/s Odesílání dat 100 Mb/s Protože já se v těch jejich marketingových názvech úplně ztrácím. Beru giga jako giga.
-
Potvrzuji, že od rána se tam taky nemůžu dostat a včera odpoledne až na několikátý pokus z mobilu v apce. Na compu přes web to jde.
-
Služby Vodafone na cizího člověka kterého neznáme
Komár odpověděl na téma uživateli Nikolas v O Vodafonu
No pokud to nejste vy na koho to je psané, tak logicky a správně vám Vodafone nedá k tomu účtu přístup. A proč chcete k tomu účtu přístup? A oba dva byty máte v osobním vlastnictví nebo to je pronájem? Pokud je to vaše, tak bych ten jeden internet a TV přestal platit jak radí kolega výše a zřídil si to na ofiko sebe. Ale z toho jak to je napsané ten dotaz, tak to asi nebudou vaše byty. -
Přidává se i YT Premium. U rodinného tarifu z 269,- na 389,-. O 41 % mi to přijde jako zběsilé zdražení. Abychom vám mohli i do budoucna poskytovat skvělé služby a funkce, jsme nuceni navýšit cenu na 389,00 Kč měsíčně. Podobná rozhodnutí se nám nepřijímají lehce, ale tato změna nám umožní dále vylepšovat službu YouTube Premium a podporovat autory a interprety, které na YouTube sledujete.
-
Asi nějaká novinka? Zde nic o nedávání CA modulů nepíší. https://www.vodafone.cz/pece/televize/kabelova-tv/ca-modul/
-
To tam opravdu někdo dává své reálné číslo? 😉 Takhle to jde "očůrat" i u různých srovnávačů a pojištění atd. Své číslo nikam nedávám, jen když mám opravdu zájem o danou službu. Jinak jej všanc nechci dávat.
-
To potvrzuji, protože vždy když volali z retenčního, tak paní nebo slečny měly roztomile brutální brněnský nebo ostravský přízvuk 🙂
-
Reklamaci jsem podal a nebyla mi uznána. Zmiňoval jsem neupozornění na zvýšení ceny, ale na to nějak paní nebrala zřetel, viz její odpověď. Jen vše odpapouškovala, co jsem napsal. Já nerozporoval nějak cenu navýšení, ale že jsem na tuto změnu nebyl upozorněn a chtěl jsem za to satisfakci. Dotaz: Dobrý den, při porovnání vyúčtování za srpen a červenec jsem zjistil, že došlo ke zvýšení ceny balíčku Sport o 70,-, ze 150,- na 220,-. Bohužel jsem na tuto skutečnost nebyl nijak upozorněn, v žádném předchozím vyúčtování jsem tuto informaci nenašel. Mám od vás slevu na balíček Sport ve výši 50 %, tedy je rozdíl "jen" 35,-. Dnes jsem si volal na Infolinku a tam mi paní sdělila, že jste opravdu navyšovali cenu u balíčku Sport. Jde mi o to, že bych měl být informován o jakékoliv změně, což zde nějakým způsobem nenastalo. Je prosím možné s tím něco udělat a napravit to například zvýšením slevy? Děkuji. Hezký den, s pozdravem pan XY. Odpověď: Vážený pane XY, je mi líto skutečností, které vedly k sepsání Reklamačního formuláře. Zkontrolovala jsem informace na Vašem účtu a vidím, že TV balíček Sport jsme aktivovali 17. 5. 2024 s paušálním poplatkem 150 Kč s DPH. Ráda bych uvedla, že od 23. 7. 2024 skutečně došlo k navýšení standardního poplatku u balíčku Sport z původních 150 Kč s DPH na 220 Kč s DPH – viz informace v platném Ceníku služeb. Dle záznamů dostupných v našem systému jste se s operátorkou specializované linky domluvil již 7. 6. 2024 na aktivaci trvalé slevy 50 % u doplňkového TV balíčku Sport – v tu chvíli se jednalo o částku 75 Kč s DPH. Po navýšení standardní ceny na 220 Kč s DPH vychází po zohlednění slevy 50 % částka pro Vás 110 Kč s DPH. Ráda bych uvedla, že se jedná se o nastavení individuální nabídky s maximální možnou slevou. Vaši reklamaci nemohu uznat a k dalšímu ponížení poplatku nemohu přistoupit. Děkuji za pochopení. Věřím, pane XY, že se mi podařilo situaci vysvětlit. Tak si udělejte závěr sami 🙂
-
@paffkoNo tak to je pak na prd, když ani na retenčním to nešlo. Na tohle nemám argument. Je to zvláštní, že máte od nich vícero služeb a nechtějí vám vyjít vstříc. Jedině odejít od Vodafone k T-M za těch 199,-/měs a s netem 1000/1000. Když nechtějí vaše love, tak je holt dostane někdo jiný. Protože já to tak jednou za půl, rok dělám, že si tohle zobrazím s mou adresou a pak se vždy nestačím divit jaké jsou novinky 😄 Sám od sebe tě Vodafone na tohle neupozorní. Začínal jsem s netem někde kolem 499,- a v průběhu let jsem se dostal na 199,-.
-
No a když zde zadáte vaší adresu, tak to tam nabízejí za 199,-? Pokud ano, tak bych se o tu cenu rval jako lev 🙂
-
-
No to nevím, to na mě zkoušel borec na infolince taky, že si musím stávající smlouvu vypovědět a udělat novou, abych dostal tuto nabídku. Tak jsem mu řekl, že to je nesmysl a požádal jsem jej o přepojení na retenční, to mi nevyhověl po konzultaci s vedoucím, ale to jsem tu už psal. Takže pak zobrazit OKU od netu, spojí se s tebou retenční a pak se s nimi domluvit. Nejsem blázen, abych kvůli změně ceny rušil stávající smlouvu a vytvářel novou.
-
@Veronika - VodafoneDobrý den, u mě to nakonec dopadlo k mé spokojenosti (jen se to někdy prostě zasekne na vašich operátorech). Občas mě přesvědčují o opaku co vidím na vašich WWW atd. Ale tomu se už zasměji a mávnu nad tím rukou a poradím si jinak. Já se zatím vždy domluvil na nějakém kompromisu a i proto jsem u vás bez 3 měsíců už 24 let, to je strašidelné číslo 🙂 Stále jedu na nostalgické vlně Oskara, ale v poslední době s tím jak a co měníte, nastavujete, je to čím dál těžší 😉 Přeji vám hezký den a neomlouvejte se za něco, co jste neudělala. To spíše tady pan Iceman06 se nedočkal toho, co očekával od retenčního oddělení.
-
S tím souhlasím, protože mě operátor na info lince řekl, že jeho nadřízený mu potvrdil, že na mé adrese žádná konkurence není, tedy není důvod mi snižovat cenu a ani mě nepřepojí na retenční. Tak jsem mu řekl, když si to myslíte, že tu žádná konkurence není, tak pak na shledanou a zavěsil jsem.