Reklamaci jsem podal a nebyla mi uznána. Zmiňoval jsem neupozornění na zvýšení ceny, ale na to nějak paní nebrala zřetel, viz její odpověď. Jen vše odpapouškovala, co jsem napsal.
Já nerozporoval nějak cenu navýšení, ale že jsem na tuto změnu nebyl upozorněn a chtěl jsem za to satisfakci.
Dotaz:
Dobrý den, při porovnání vyúčtování za srpen a červenec jsem zjistil, že došlo ke zvýšení ceny balíčku Sport o 70,-, ze 150,- na 220,-. Bohužel jsem na tuto skutečnost nebyl nijak upozorněn, v žádném předchozím vyúčtování jsem tuto informaci nenašel. Mám od vás slevu na balíček Sport ve výši 50 %, tedy je rozdíl "jen" 35,-. Dnes jsem si volal na Infolinku a tam mi paní sdělila, že jste opravdu navyšovali cenu u balíčku Sport. Jde mi o to, že bych měl být informován o jakékoliv změně, což zde nějakým způsobem nenastalo. Je prosím možné s tím něco udělat a napravit to například zvýšením slevy? Děkuji. Hezký den, s pozdravem pan XY.
Odpověď:
Vážený pane XY,
je mi líto skutečností, které vedly k sepsání Reklamačního formuláře.
Zkontrolovala jsem informace na Vašem účtu a vidím, že TV balíček Sport jsme aktivovali 17. 5. 2024 s paušálním poplatkem 150 Kč s DPH. Ráda bych uvedla, že od 23. 7. 2024 skutečně došlo k navýšení standardního poplatku u balíčku Sport z původních 150 Kč s DPH na 220 Kč s DPH – viz informace v platném Ceníku služeb.
Dle záznamů dostupných v našem systému jste se s operátorkou specializované linky domluvil již 7. 6. 2024 na aktivaci trvalé slevy 50 % u doplňkového TV balíčku Sport – v tu chvíli se jednalo o částku 75 Kč s DPH.
Po navýšení standardní ceny na 220 Kč s DPH vychází po zohlednění slevy 50 % částka pro Vás 110 Kč s DPH.
Ráda bych uvedla, že se jedná se o nastavení individuální nabídky s maximální možnou slevou. Vaši reklamaci nemohu uznat a k dalšímu ponížení poplatku nemohu přistoupit. Děkuji za pochopení.
Věřím, pane XY, že se mi podařilo situaci vysvětlit.
Tak si udělejte závěr sami 🙂