Chybné (pomíchané) nastavení komponent vede k účtování hovorů i SMS i při neomezeném tarifu - jde o častou chybu? Jak ji řešit?
Mám měsíc aktivován "Neomezený" tarif za 324 Kč (0 Kč za hovor), přesto jsem dneska narazil na svůj flexiStrop (tj. nemohu dále telefonovat na libovolné číslo), neb jsem údajně "provolal" 185 Kč za tento měsíc.
Přišlo mi mezitím i vyúčtování na 481 Kč.
- Když už jsem se dovolal paní Nikole Makaričové, tak podle ní je problém zcela na straně Vodafonu v CHYBNÉM NASTAVENÍ KOMPONENT.
Získat podporu od V., to je očividně úkol na to vzít si dovolenou, tak na dva týdny minimálně:
- "Tobi" inteligentní pomocník má minimální pružnost (i schopnost reakce).
- Messenger či FB sice fungují ale s nulovou schopností a pravomocí cokoli jakkoli řešit
- Dovolat se na VF linku je cvičení v trpělivosti (již několikráte se po uplynutí 1 hodiny ve "frontě" hovor ukončil bez uskutečnění spojení - zákazník se nedozví ani kolikátý je ve frontě, natož za řádově kolik desítek minut snad dojde ke spojení/přerušení hovoru)
- SMS: prý se ozvou nejpozději do 24 hodin ale furt čekám na zpětné volání.
Plus tedy v dotazníku kvality je nefunkční "proklik" na slově "zprávu" (kterou vám tedy z dotazníku nelze posílat)...
Viz screeny