Od včerejška nemohu využívat své služby. Vodafone mi prostě zrušil číslo a já se teď mohu vdovolat jen na tísňové linky. Nemohu se dovolat ani na zákaznickou linku a nepojedu 30 km na nejbližší zíkaznické centrum. Na webu Vodafonu, nemohu do reklamační sekce, nedaří se mi najít, žádný mail, na který bych mohl napsat a ten chatBot si ze mě dělá srandu. Proč? Mám za květen naůčtované služby, které jsem si neobjednal, kvůli svévůli Vodafonu jsem minulý měsíc po patnácti letech zrušil paušál a přešel na předplacené služby a dobil. si kredit, který teď nemůžu využít. Je to snad pomsta, za to, že jsem nepřistoupil na nový tarif Red"ight, který mi Vodafone bezdůvodně a bez mého souhlasu aktivovat? Nechápu, nerozumím. Dokáže mi někdo poradit, co teď? Koho kontaktovat? Jak zase aktivovat, služby, které mám zaplacené?