Přejít na obsah

Martin Kozmer

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. Martin Kozmer se přidal ke komunitě
  2. Od včerejška nemohu využívat své služby. Vodafone mi prostě zrušil číslo a já se teď mohu vdovolat jen na tísňové linky. Nemohu se dovolat ani na zákaznickou linku a nepojedu 30 km na nejbližší zíkaznické centrum. Na webu Vodafonu, nemohu do reklamační sekce, nedaří se mi najít, žádný mail, na který bych mohl napsat a ten chatBot si ze mě dělá srandu. Proč? Mám za květen naůčtované služby, které jsem si neobjednal, kvůli svévůli Vodafonu jsem minulý měsíc po patnácti letech zrušil paušál a přešel na předplacené služby a dobil. si kredit, který teď nemůžu využít. Je to snad pomsta, za to, že jsem nepřistoupil na nový tarif Red"ight, který mi Vodafone bezdůvodně a bez mého souhlasu aktivovat? Nechápu, nerozumím. Dokáže mi někdo poradit, co teď? Koho kontaktovat? Jak zase aktivovat, služby, které mám zaplacené?

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community