Přejít na obsah

kiklopp

Uživatel
  • Příspěvky

    2
  • Registrace

  • Přítomen

Služby Vodafone

  • Vodafone pevný internet
    Premium
  • Vodafone mobilní služby
    Super
  • Vodafone televize
    -
  • Vodafone zařízení a aplikace
    Vodafone Station WiFi 5
  • Obec
    Jablonec nad Nisou
  • Speedtest.net

kiklopp's Achievements

Úroveň 1

Úroveň 1 (1/14)

  • Week One Done
  • First Post

Nejnovější odznaky

0

Popularita

  1. kiklopp

    Přehřívání modemu

    @Sparrow Právě, že vůbec ho nemám nikde uzavřený a nikdy jsem neměl. Bydlíme sice v bytovce, ale ať už to je zateplením nebo situováním domu, tak máme doma docela příjemně. Když otevřeme okna a udělá se průvan, tak pocitově tam je ještě lepe a to i v těchto teplech. A modem je v obývacím pokoji, na komodě, nejde na něj sluníčko, není u žádného zdroje tepla. A ještě jedna věc....souvislost to s tou závadou dle technika nemá, ale jen pro dokresleni situace a protože jsem se o tom zapomněl zmínit v tom prvním příspěvku, kromě umístění, že ten problém začal potom, co byl modem celý den vypnutý a odpojen ze zasuvky. Dělali nám na patře nějaké stavební práce a na cca hodinu plánovali vypnout v celém domě elektřinu a jelikož jsem neměl být v tu dobu doma, tak jsem modem ráno při odjezdu do práce vypnul a odpojil že zasuvky a večer po návratu zpět zase zapnul. A poté začali ty problémy. Veškerá ostatní elektronika je ok.
  2. kiklopp

    Přehřívání modemu

    Zdravím, řeším stejný problém u pevného internetu (exUPC) v paneláku bez úspěchu již druhý týden. Začalo to výpadky internetu (kabel i wifi). Výpadky v délce několika desítek vteřin, někdy jednou za hodinu, někdy několikrát třeba za 30 minut, někdy zásek a po těch pár vteřinách vše zase běží, někdy to skončí spadnutím stránky s hláškou, že jsem offline. Vypnutí/zapnutí - bez výsledku, restarty - bez výsledku, reset do továrního nastavení - bez výsledku, výměna všech kabelů - bez výsledku. Poté kontaktována klientská linka - vše je prý z jejich strany v pořádku, následovala první návštěva technika, bez nějakého velkého řešení a zkoumání z jeho strany, vyměněn modem a nashledanou. Po pár hodinách od jeho odjezdu vše zase nanovo. Další telefon na klientskou linku a vše zase dokola, po několika kontrolách je prý ze strany Vodafone vše v pořádku. Následovala druhá návštěva technika, který si s tím dal již více práce, kontrola skříně na chodbě paneláku, výměna zásuvky v bytě, výměna kabelu vedoucího ze zásuvky do modemu. Za cca 2h po jeho odjezdu zase výpadky. Další telefon na klientskou linku, prověřování všeho možného a poté result, že příčinou je problémová wifi, poté, že problémem bude možná chyba firmware a nakonec, že se prý jedná o přehřívání chipsetu modemu, což zapříčiňuje výpadky s tím, že se jedné zřejmě o vadu napříč celou sérií modemů a že těch případů již začíná přibývat. Domluven telefon na druhý den odpoledne (spal jsem mezi nočními směnami). Výsledek? Někdo z Vodafone mi volal ráno (což jsem samozřejmě neslyšel, vypínám zvonění na spaní) namísto domluveného termínu odpoledne a od té doby, což bylo v pátek se mi už nikdo neozval.
×
×
  • Vytvořit...