Přejít na obsah

ewi

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. ewi se přidal ke komunitě
  2. Dobrý den, rád bych se zeptal, zda existuje nějak definované SLA pro služby internetového pevného připojení od Vodafone. V pondělí 15.7. ve 4:01 (info z netwatch) mi Vodafone odpojil můj kabelový starý modem CISCO (a bohužel mě o tom předem řádně neinformoval) a navzdory dennímu volání na zákaznickou podporu jsem se ještě neprobojoval ani k technikovi na dohodnutí termínu jeho výměny. Mimo jiné jsem se ale dozvěděl, že jako bývalý klient UPC nemám nárok na modem Vodafone station a bude mi "přidělen" jen zastaralý modem Compal (asi za trest, že jsem klientem skoro 20 let) . Evidentně je Vodafonu úplně jedno, že jim řádně platím za pronájem modemu, Internet a pevnou linku a nic z toho už 5 dní nefunguje. Podal jsme jak stížnost na Vodafone, tak podnět na ČTU, ale to bude trvat týdny. Víte někdo o SLA (Service Level Agreement), které Vodafone garantuje? Víte z jakého důvodu nám nechce nechat stávající 3 veřejné dynamické IPV4 adresy a pod pláštíkem technické výměny modemu nás nutí k podpisu smlouvy kde mám adresu jen jednu a z vnitřního rozsahu? (článek smlouvy 3.7) Za mě se ve Vodafone zbláznili a nemají o klienty zájem. Ale třeba máte nějaký tip jak to řešit. Děkuji EW

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community