Přejít na obsah

Korzo

Uživatel
  • Příspěvky

    4
  • Registrace

  • Přítomen

Služby Vodafone

  • Vodafone pevný internet
    -
  • Vodafone mobilní služby
    -
  • Vodafone televize
    -
  • Vodafone zařízení
    -
  • Místo odběru služeb Vodafone
    Hablbž

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Korzo's Achievements

Úroveň 1

Úroveň 1 (1/14)

  • Week One Done
  • Reacting Well
  • First Post

Nejnovější odznaky

0

Popularita

  1. @Ondra - Vodafone Ano, ale mobilní samoobsluha je tu od toho, abychom tu webovou používat nemuseli (jinak to ztrácí účel). Bylo by fajn se obrátit na vývojáře a tu appku dotáhnout k dokonalosti 🙂 Těch věcí, které apka oproti webu nedělá, je bohužel víc 😞
  2. @tomus Ok, tak zkouším znovu a výsledek stejný. Na jakém zařízení to děláš? Ja jsem na telefonu (iOS - Chrome), fotky mam v .PNG) I když zkusím nahrát originál (HEIC) a při vkládání zvolím formát na nejkompaktibilnejsi (což je formát JPEG), taky smůla. video ale koukám že jde, tudíž mrkni sám 🙂
  3. @kautskym Děkuji za ceník, nalezeno 👍 Limit: webové možná... Ale bavime se o mobilní samoobsluze, kde to takto nefunguje. Mimochodem i na té webové, po kliknutí v sekci MOJE DATA na "zjistit více" to končí chybou. PS: Rád bych sem dal i screenshot (v png), ale bohužel ani to zde nefunguje (i když má). 🤷‍♂️🤷‍♂️
  4. @Ondra - Vodafone nevím, zda se k Vám tato zpráva dostane, jelikož mi z Techfora nechodí ověřovací emaily a tak mi nejde dokončit registrace. předchozí příspěvek jsem psal 2x a stejně to vyhodilo chybu, ale záhadně se tu stejně objevil. 1a) data limit EU: Jelikož jsem všechny služby vždy řešil pouze přes telefon, tak se bohužel nemohu přit, jelikož plnou smlouvu ani v samoobsluze nevidím. Našel jsem pouze jakýsi podrobnější souhrn smlouvy, ve kterém je psané limit 64 GB (bez dalšího dodatku, že se jedná o promo akci). Pokud si zobrazím ceník, je tam už aktuální od 1. 8. 2024 tudíž budiž. každopádně jsem objevil chybu, jelikož jsem opravdu info o skončení promo akce neobdržel. Mobilní samoobsluha nefunguje jak má - již řeším s podporou) 1b) zjištění počtu dat k čerpání: Bohužel to také není pravda. Tento údaj se mi objeví až ve chvíli, kdy se dané tel. číslo připojí v zahraničí. Pokud si to teď chci u sebe ověřit, jaký mám limit, tuto položku tam nemám. Mimochodem i po zvolení v nastavení roamingu a kalkulačky, kde vybírám destinaci, aby mi to limit ukázalo, vyhodí to chybu (opět řeším už s podporou). Tzn v mobilní samoobsluze toho moc k vidění není. 😞
  5. Hezký den, prosím Vás, kam chodilo toto upozornění? Já to tuto změnu zjistil až nyní a na lince mi tvrdí, že to posílali SMSkou (pod jakým číslem?). Mám pod sebou více čísel (tudíž bych měl asi i dostat info sms ke každému zvlášt), konverzace ale nemažu (sms, email atd..), ale nikde jsem tuto informaci nedohledal! Ani v samoobsluze (tam pro jistotu není vůbec nic). Obávám se tedy, že jsem nebyl o této změně informován (což se bohužel stává často) a už mi to začíná vadit. Jde se proti tomu nějak bránit? Děkuji Hezký den, Já si této "novinky" všiml bohužel až teď. Na VF webu či všeobecně na googlu jsem ale informace o změně nedohledal (což mi potvrdil i operátor) Jde mi o princip, ale kam přesně toto oznámení prosím chodilo? Na infolince mi tvrdí, že jej rozesílali přes SMS. Jelikož já konverzace nemažu, i tak nemohu tuto informaci dohledat (v sms, emailu či samoobsluze (tam pro jistotu nejsou vůbec žádné zprávy)) Mám pod sebou více čísel, tudíž očekávám i upozornění na každé z nich. Lze se proti tomuto jednání nějak bránit? Jelikož je to změna služby bez informování zákazníka, samozřejmě za plnou cenu. Mimochodem operátor tvrdí, že dřív tech 64 GB dat, které jsem měl byla promo akce (původně na rok, poté prodloužena na 2 roky) - o tom též pochybuji, jelikož tuto službu užívám déle, ale těžko se takto zpětně přít 😕 Začíná mě tento přístup opravdu vytáčet, jelikož to není poprvé, co se provedla změna bez upozornění (posledně rušení stanic Premier Sport 1 a 2), hlavně že s nepotrebnými věcmi otravují. Bohužel nejsou jediní, konkurence dělá úplně to stejné. Děkuji za odpověď
×
×
  • Vytvořit...