Přejít na obsah

michal1994

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. @Sparrowno asi tak, na lince to chtějí ověřit přes kod z muj vodafone, který zcela pochopitelně nemůže majitel účtu mít, pokud tam tu službu nemá. Začarovaný kruh
  2. @Veronika - Vodafonetohle já samozřejmě chápu, ale řeším problém trochu jiný. Ke službě (internet) se dříve nikdo nepřihlašoval - nebyla tedy zaregistrovaná k žádnému uživatelskému účtu (od doby kdy upc převzal vodafone, tak se internet pouze užívá, nic více). Pokud se daná osoba přihlásí svým zákaznickým účtem s ověřeným tel. číslem, ve službách se internet nezobrazí. Pokud službu chci přidat (podle čísla služby), vrátí to chybu, že administrátorem služby je někdo jiný. A to je to, co právě potřebuji zjistit, "kdo je ten jiný", protože sice lze službu užívat, ale nejde v ní nic změnit. Popř. jakým jiným, co nejjednodušším způsobem lze službu dostat pod účet vlastníka/majitele/plátce, aby mohl nastavit další adminy?
  3. michal1994 se přidal ke komunitě
  4. Máme doma vodafone internet (kabel), dříve UPC. Služba je psaná na osobu v domácnosti (fyzická osoba), která internet platí, chodí ji notifikace na tel. číslo. Pokud se ale přihlásí i stejným číslem do administrace (můj vodafone), služba se tam nezobrazí a ani nejde přidat (vrátí se hláška - administrátorem dané služby je někdo jiný). Lze nějak zjistit, kdo je tedy administrátorem služby?

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community