Dobrý den, nedávno jsem si chtěla v samoobsluze zaplatit fakturu za telefon, ale systém mě tam nepouštěl, jen mě stále nutil k nějakému dvoufázovému ověření. Sice nerada, ale provedla jsem ho.
Brala jsem tuto technickou otravnost za vyřízenou.
Tento měsíc jsem šla zaplatit fakturu a začalo to samé. Divila jsem se, že mi to telefon nenechal uložené jako vše ostatní, a zdlouhavě jsem vše vyplnila znovu. Načež mi řekl, že mám již na tento email heslo vytvořené. Zadala jsem ho, ale nic, stále mi chodily kódy na sms a na email, já vše potvrzovala dle instrukcí, stále dokola. Vůbec mě to do samoobsluhy nepustilo, ač mám hesla správně .... nemohu provést vyúčtování, něco, co jindy zabralo 60 - 90 vteřin, dnes zabralo 20 minut a bez výsledku. Bude se toto opakovat každý měsíc? Je to nějaká otravná novinka od vodafone?