Přejít na obsah

Pišta

Uživatel
  • Příspěvky

    22
  • Registrace

  • Přítomen

Služby Vodafone

  • Vodafone pevný internet
    -
  • Vodafone mobilní služby
    -
  • Vodafone televize
    -
  • Vodafone zařízení a aplikace
    -
  • Obec
    n/a

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

Pišta's Achievements

Úroveň 3

Úroveň 3 (3/14)

  • Dedicated
  • Collaborator
  • Conversation Starter
  • One Month Later
  • Week One Done

Nejnovější odznaky

1

Popularita

  1. @Ondra - VodafoneKdyž jsem to poprvé odesílal, tak to napsalo "Děkujeme, právě jste nám napsali...", ale žádný mail nedorazil. Poslal jsem to teď znovu a mail už dorazil. Čislo je 2212423. ok, už mám odpověď. O chybějících programech v aplikaci vědí a "Programy budou nahrané při aktualizaci tento víkend". Tak ať ví i ostatní... Sice každá odpověď vyvolává x dalších otázek (proč to neaktualizovali najednou minulý víkend, proč se musí čekat s aktualizací na další víkend,....), ale na to odpověď asi nedostaneme.
  2. Alespoň někdo dostává zprávy. Ja popsal problém na https://tam.je/forum a nikdo mi neodpověděl. Ondro, vám ten styl řešení přijde normální? Vždyť už se to řeší skoro měsíc.
  3. Pišta

    Nové stanice

    Ptám se znovu. V TV v balíčku Family už programy fungují, ale nefungují v appce Vodafone TV. Konkrétně Docubox, Fast&Funbox a Fightbox. Mám to zase řešit separátně na callcentru, nebo je to další globální problém, co budete řešit následujících 14 dní? Díky za info.
  4. Je sobota a na webu to stále vypadá takto pro Docubox, Fast&FunBox, FightBox. Klasickou TV nemám už sílu po 150x zkoušet. Takže co? Mám opět volat na callcentrum a dožadovat se opravy opravy opravy ?
  5. A můžeme znát víc detailů, o co tam jde? Opravdu to nebudí moc důvěru v tuhle sekci Vodafonu.
  6. ok, díky. Trošku ten průběh vypadá na to, že se jim rozbila databáze a teď to tam musí někdo ťukat ručně🙂 Ale mrzí mě ta komunikace. Na CC ví, že je to globální problém, ale nechají ať si to tisíce lidí řeší individuálně, místo aby poslali/vydali zprávu, že mají problém a pojede to za týden 🤷‍♂️
  7. Zrovna přišlo vyúčtování. Mám ho platit? Nebo mám počkat, až to opraví? 😆
  8. Tak to pak nechápu, v čem mají vlastně problém. Proč někomu to na těch CA modulech jde a někomu ne. Nebudí to moc důvěru.
  9. Aha, tak změna, to co funguje na webu nebo appce nemusí fungovat v televizi: Family balíček: Web a Appka - funguje: FilmBox Premium HD, FilmBox Extra HD, FilmBoxStar, FilmBox Family, BBC Earth, BBC First Web a Appka - nefunguje: Fast&Funbox, Fightbox, Docubox TV - funguje: BBC Earth, BBC First TV - nefunguje: FilmBox Premium HD, FilmBox Extra HD, FilmBoxStar, FilmBox Family, Fast&Funbox, Fightbox, Docubox Já ty procesy ve Vodafonu asi nikdy nepochopím, tvl.
  10. Ve Family balíčku mi jede: FilmBox Premium HD, FilmBox Extra HD, FilmBoxStar, FilmBox Family, BBC Earth, BBC First a nejede: Fast&Funbox, Fightbox, Docubox Zvláštní, že to má každý jinak...
  11. Mám balíček Family a vycházím z tohoto: Jde mi o to, zda to vůbec někomu funguje...
  12. Mám teda kvůli těm nefunkčním pořadům *BOX volat na callcentrum jako všichni ostatní? Nebo to někdo vyřesí systémově a globálně pro všechny?
  13. Nefunguje mi Android aplikace Vodafine TV. Reinstalace nepomohla. Píše to jen chybu MA1G205.
  14. Pišta

    Nové stanice

    Může tu někdo oficiálně za Vodafone říct, kdy začnou ty nové programy fungovat? Nebo tu raději necháte lidi si stěžovat a zbytečně volat na infolinku? K tomu všemu mi z ničeho nic přestala fungovat Android appka. Končí to chybou MA1G205
  15. Pišta

    Nové stanice

    běží jen ty BBC, ostatní stále ne.
×
×
  • Vytvořit...