Přejít na obsah

fenix

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. fenix odpověděl na příspěvek k tématu uživateli fenix v Vodafone internet
    Díky, za info a pomoc v tom se zorientovat. Z toho mi tedy vyplívá, že firma Vodafone se ke svým zákazníkům co jí dávají peníze staví zády a jedná z pozice síly. Je mi líto, jejich služby co se týče ex-UPC byli na dobré úrovni. V domě máme i CETIN optiku, kde je stejná cena, bez omezení pro CPE, takže protelefonuji Vodafone a případě, že mi po několika letech poctivého placení, kdy jsem nijak neotravoval, nevyjdou vstříc, tak odejdu, jen proto, že nemám rád nevyvážený vztah mezi službou a zákazníkem. Fajn den přeju
  2. fenix odpověděl na příspěvek k tématu uživateli fenix v Vodafone internet
    Modem jsem koupil použitý, ale nemám smlouvu na pronájem modemu, ten mám zakoupený od UPC. Z tohoto pohledu je to moje koncové zařízení a mohu ho tedy vyměnit v případě, že mám staré zařízení s problémy. Jsem tedy přesvědčen, že bude stačit jen informovat Vodafone o změně CPE. Na to ale on-line podporu nemají.
  3. fenix se přidal ke komunitě
  4. Dobrý den, vyměnil jsem můj modem TC7200 za novější CH7465VF, ale tem se nespojuje. Je třeba nějaké akce na Vodafone routeru, který je u nás v domě ? K nám do bytu vede koax, bývalá sít UPC. Starý modem funguje po vrácení OK. Nový modem jsem resetnul do továrního nastavení a znovu připojil. Je třeba čekat, aby Vodafone router zaznamenal nový modem a akceptoval jeho MAC? Co je za problém? Díky za info. Adresa je U Družstva Život 20 Praha 4, služba je internet BASIC.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community