Přejít na obsah

motorar

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. dekuji a datum lze nekde najit?
  2. zdravim, existuje nejaky casovy ramecna na vymenu compalu, jako s temi modemy, kterym minuly rok koncila certifikace, ci co to bylo? poprosim o odpoved predevsim nekoho z vf, pokud mohu. dekuji.
  3. Děkuji. Já se ptal proto, že když je třeba den, kdy může doma zůstat na předání modemu jen např. prarodič mimo "pc svět", tak jestli se to fakt obejde bez spolupráce. Tedy chápu tak, že kdyžtak jde vyzvednout jen modem před barákem 🤣 a hotovo. Samoinstalace později a doufat, že to bude ok. Dobré vědět. Díky.
  4. Jak - prosím, probíhá registrace mac adresy, když technik zákazníkovi jen předá modem před barákem. Děkuji.
  5. motorar odpověděl na příspěvek k tématu uživateli royal198 v Vodafone TV
    Cili nehledat nova sport, ale hledat kanal s nazvem vodafone 100? Ja toto neznam osobne, zavolam prarodicum. Dekuji.
  6. motorar odpověděl na příspěvek k tématu uživateli royal198 v Vodafone TV
    Na pozici 100 nic a po preladeni stanic take nic. Myslel jsem, ze se ca moduly sami aktualizuji. Jde s tim neco delat krom samoobsluhy? Prarodice ji nepouzivaji. Diky.
  7. motorar odpověděl na příspěvek k tématu uživateli Oldřich v Vodafone internet
    Ona už je zase nějaká vánoční akce na výměnu modemu 😀, nebo je to se změnou tarifu? Nebo prostě průběžně. Měly by Vám jít všechny konektory.
  8. motorar odpověděl na příspěvek k tématu uživateli petr-000 v Vodafone TV
    Děkuji za odpovědi výše. Tedy tento přechod na nový tarif je bez problému. Kdyby chtěli přidat nějaký balíček, kvůli chybějícímu programu (musím to s nimi teprve probrat nebo zeptat jestli jim něco nechybí z dřívějška), tak by stačilo telefonicky objednat balíček s daným programem, dohodnout cenu a opět by došlo k dálkovému upgradu. Chápu to správně?
  9. motorar se přidal ke komunitě
  10. motorar odpověděl na příspěvek k tématu uživateli petr-000 v Vodafone TV
    Dobrý den, když se mění balíčky a tarify u lidí, kteří mají pronajatý ca modul z upc éry, tak se mění CA modul s "novým nastevením", nebo se prostě na dálku aktualizují data a není třeba žádný zásah. Rodičům se mění tarif a asi tam něco bude chybět, tak ať vím, jestli musím jezdit osobně či modul někam vozit na pobočku a pod. Díky.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community