Přejít na obsah

David95

Uživatel
  • Registrace

  • Přítomen

  1. David95 odpověděl na příspěvek k tématu uživateli David95 v Vodafone TV
    Dobrý den, Ondro, odeslal jsem požadované informace přes forum na které odkazujete. Je přijato pod číslem: 2064996 Děkuji za spolupráci. David
  2. David95 se přidal ke komunitě
  3. Dobrý den, nainstalováním nového softwaru tvOS 18.0 v Apple TV, dochází k výpadkům aplikace Vodafone TV. Děje se to při přepínání programů v aplikaci. Jakmile se pokusím změnit kanál poté se aplikace vypne a přesune mě zpátky na domovskou stránku Apple TV. Zkusil jsem již všechny varianty- odhlášení/přihlášení z Vodafone TV, odinstalace aplikace/opětovné nainstalování (nepomohlo vůbec) poté jsem resetoval Apple TV do továrního nastavení, to pomohlo jen na chvíli a aplikace opět padá. Můžete prosím tuto závadu řešit? Předem moc děkuji. S pozdravem, Váš věrný zákazník David.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community